Відмінності між версіями «Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного процесора»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: '''Тема:'''Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного …)
 
(V.Домашнє завдання)
 
(Не показані 7 проміжних версій 2 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
 
'''Тема:'''Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного процесора
 
'''Тема:'''Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного процесора
'''Мета:'''
 
-сформувати навички використання вивченого навчального ма¬теріалу, засобів ЕТ як допомогу при вивченні інших предметів, зокрема економіки, психології;
 
  
-розвивати вміння колективної праці на загальний результат;
+
'''Мета:'''
 +
 +
*сформувати навички використання вивченого навчального матеріалу, засобів ЕТ як допомогу при вивченні інших предметів, зокрема економіки, психології;
  
-виховувати риси сучасної комунікабельної людини. -Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
+
*розвивати вміння колективної праці на загальний результат;
 +
 
 +
*виховувати риси сучасної комунікабельної людини.  
 +
 
 +
'''Тип уроку:''' урок узагальнення та систематизації знань.
  
  
Рядок 14: Рядок 18:
 
Кожен учень отримує індивідуальну картку, яка містить запитання.
 
Кожен учень отримує індивідуальну картку, яка містить запитання.
 
 
1.Який вигляд повинне мати посилання на комірку А7 у формулі для подальшого копіювання маркером заповнення у горизонталь¬ному напрямку. Чому?
+
1.Який вигляд повинне мати посилання на комірку А7 у формулі для подальшого копіювання маркером заповнення у горизонтальному напрямку. Чому?
  
 
2.Чим відрізняються посилання $С7 від посилання С$7? Відповідь поясніть.
 
2.Чим відрізняються посилання $С7 від посилання С$7? Відповідь поясніть.
Рядок 22: Рядок 26:
 
4.Як спрощено можна скопіювати робочій аркуш та призначити йому  інше ім'я?
 
4.Як спрощено можна скопіювати робочій аркуш та призначити йому  інше ім'я?
  
5.Навіщо потрібен майстер функцій та як їм користуватись?
+
5.Навіщо потрібен майстер функцій та як ним користуватись?
  
 
6.Навіщо потрібні діапазони? Для чого вони використовуються?
 
6.Навіщо потрібні діапазони? Для чого вони використовуються?
Рядок 43: Рядок 47:
  
 
15.Назвіть риси, які відрізняють вікно EXCEL від вікон інших додатків.
 
15.Назвіть риси, які відрізняють вікно EXCEL від вікон інших додатків.
+
 
 
===II. Ділова гра «Діяльність будівельної фірми»===
 
===II. Ділова гра «Діяльність будівельної фірми»===
 
 
 
Учні класу на попередньому уроці поділені на групи (2-3 учнів у кожній) відділи фірми та отримали завдання, які вони повинні виконати протягом другого етапу уроку. Підсумки роботи відділів повинні бути такі:
 
Учні класу на попередньому уроці поділені на групи (2-3 учнів у кожній) відділи фірми та отримали завдання, які вони повинні виконати протягом другого етапу уроку. Підсумки роботи відділів повинні бути такі:
  
-виступ одного з представників відділу на конференції щодо результатів діяльності відділу;
+
*виступ одного з представників відділу на конференції щодо результатів діяльності відділу;
-готове програмне забезпечення виступу доповідача групи;
+
*готове програмне забезпечення виступу доповідача групи;
  
-перелік запитань, які можуть бути задані протягом конференції доповідачам з інших відділів.
+
*перелік запитань, які можуть бути задані протягом конференції доповідачам з інших відділів.
  
Завдання для відділу реклами
+
'''Завдання для відділу реклами'''
  
 
Створити комп'ютерну презентацію діяльності фірми з відображенням діаграми основних показників діяльності.
 
Створити комп'ютерну презентацію діяльності фірми з відображенням діаграми основних показників діяльності.
  
Завдання для відділу маркетингу
+
'''Завдання для відділу маркетингу'''
 
 
 
Провести дослідження попиту та пропозиції будівничих послуг на сучасному    ринку та побудувати криві попиту та пропозиції, проаналізувати доцільність роботи фірми.
 
Провести дослідження попиту та пропозиції будівничих послуг на сучасному    ринку та побудувати криві попиту та пропозиції, проаналізувати доцільність роботи фірми.
 
   
 
   
Завдання для психологічної служби
+
'''Завдання для психологічної служби '''
  
 
Скласти анкету, яка характеризувала б основні риси характеру та рівень креативності робітників фірми. Обробку отриманих даних, провести за допомогою ЕТ.
 
Скласти анкету, яка характеризувала б основні риси характеру та рівень креативності робітників фірми. Обробку отриманих даних, провести за допомогою ЕТ.
  
Завдання для бухгалтерії
+
'''Завдання для бухгалтерії'''
 
 
 
Провести нарахування заробітної плати робітникам фірми, враховуючи оподаткування та нарахування додаткових відсотків за роботу з лаками та фарбами, працю на висоті.
 
Провести нарахування заробітної плати робітникам фірми, враховуючи оподаткування та нарахування додаткових відсотків за роботу з лаками та фарбами, працю на висоті.
  
Завдання для економічного відділу
+
'''Завдання для економічного відділу'''
  
 
Скласти таблицю, яка характеризує прибутки фірми за 6 місяців поточного року в залежності від вартості послуг, які надає фірма; врахувати затрати на будівельні матеріали, зарплатню робітника Побудувати діаграму прибутків.
 
Скласти таблицю, яка характеризує прибутки фірми за 6 місяців поточного року в залежності від вартості послуг, які надає фірма; врахувати затрати на будівельні матеріали, зарплатню робітника Побудувати діаграму прибутків.
  
Завдання для відділу кадрів
+
'''Завдання для відділу кадрів'''
 
 
 
Створити базу даних робітників фірми, яка включала б повну інформацію про кадри. Продемонструвати основні принципи фільтра¬ції, пошуку, сортування та групування даних.
 
Створити базу даних робітників фірми, яка включала б повну інформацію про кадри. Продемонструвати основні принципи фільтра¬ції, пошуку, сортування та групування даних.
  
[[Файл:Відділю.JPG]]          
+
[[Файл:Відділю.JPG]]
  
 
===III. Конференція «Підсумки роботи відділів фірми»===
 
===III. Конференція «Підсумки роботи відділів фірми»===
  
Представник кожного відділу доповідає про підсумки роботи його групи та відповідає на запитання членів інших відділів стосовно засо¬бів, за допомогою яких було виконано завдання.
+
Представник кожного відділу доповідає про підсумки роботи його групи та відповідає на запитання членів інших відділів стосовно засобів, за допомогою яких було виконано завдання.
  
В імпровізованій конференц-залі бажано парти повернути до комп'ютерів, за якими доповідачі представлятимуть виконані таб¬лиці, схеми тощо.
+
В імпровізованій конференц-залі бажано парти повернути до комп'ютерів, за якими доповідачі представлятимуть виконані таблиці, схеми тощо.
  
 
[[Файл:Конференц.JPG]]
 
[[Файл:Конференц.JPG]]
Рядок 93: Рядок 97:
 
===V.Домашнє завдання===
 
===V.Домашнє завдання===
  
Повторити теоретичний матеріал теми, підготуватись до конт¬рольної роботи.
+
Повторити теоретичний матеріал теми, підготуватись до контрольної роботи.
  
[[Категорія:Інформатика]]
+
[[Категорія:інформатика]]
 
[[Категорія:Технології опрацювання табличних даних Конспекти уроків]]
 
[[Категорія:Технології опрацювання табличних даних Конспекти уроків]]
  
 
--[[Користувач:Nata|Nata]] 20:43, 27 грудня 2009 (UTC)
 
--[[Користувач:Nata|Nata]] 20:43, 27 грудня 2009 (UTC)

Поточна версія на 12:08, 7 квітня 2010

Тема:Робота у середовищі табличного процесора. Аналіз даних у середовищі табличного процесора

Мета:

  • сформувати навички використання вивченого навчального матеріалу, засобів ЕТ як допомогу при вивченні інших предметів, зокрема економіки, психології;
  • розвивати вміння колективної праці на загальний результат;
  • виховувати риси сучасної комунікабельної людини.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.


ХІД УРОКУ

І. Актуалізація опорних знань

Кожен учень отримує індивідуальну картку, яка містить запитання.

1.Який вигляд повинне мати посилання на комірку А7 у формулі для подальшого копіювання маркером заповнення у горизонтальному напрямку. Чому?

2.Чим відрізняються посилання $С7 від посилання С$7? Відповідь поясніть.

3.Що треба зробити, щоб увести декілька разів одну й ту саму фразу? Скільки існує засобів зробити це?

4.Як спрощено можна скопіювати робочій аркуш та призначити йому інше ім'я?

5.Навіщо потрібен майстер функцій та як ним користуватись?

6.Навіщо потрібні діапазони? Для чого вони використовуються?

7.Як відсортувати список?

8.Як виділити незв'язний діапазон комірок?

9.Як на панелі інструментів помісити потрібні кнопки та видалити з неї зайві?

10.Перелічіть основні елементи форматування.

11.Що називають фільтрацією даних?

12. Чи існують можливості захисту даних в ЕТ?

13.Які дані можна ввести у комірку ЕТ?

14.Які графічні об'єкти можна створювати за допомогою ЕТ?

15.Назвіть риси, які відрізняють вікно EXCEL від вікон інших додатків.

II. Ділова гра «Діяльність будівельної фірми»

Учні класу на попередньому уроці поділені на групи (2-3 учнів у кожній) відділи фірми та отримали завдання, які вони повинні виконати протягом другого етапу уроку. Підсумки роботи відділів повинні бути такі:

  • виступ одного з представників відділу на конференції щодо результатів діяльності відділу;
  • готове програмне забезпечення виступу доповідача групи;
  • перелік запитань, які можуть бути задані протягом конференції доповідачам з інших відділів.

Завдання для відділу реклами

Створити комп'ютерну презентацію діяльності фірми з відображенням діаграми основних показників діяльності.

Завдання для відділу маркетингу

Провести дослідження попиту та пропозиції будівничих послуг на сучасному ринку та побудувати криві попиту та пропозиції, проаналізувати доцільність роботи фірми.

Завдання для психологічної служби

Скласти анкету, яка характеризувала б основні риси характеру та рівень креативності робітників фірми. Обробку отриманих даних, провести за допомогою ЕТ.

Завдання для бухгалтерії

Провести нарахування заробітної плати робітникам фірми, враховуючи оподаткування та нарахування додаткових відсотків за роботу з лаками та фарбами, працю на висоті.

Завдання для економічного відділу

Скласти таблицю, яка характеризує прибутки фірми за 6 місяців поточного року в залежності від вартості послуг, які надає фірма; врахувати затрати на будівельні матеріали, зарплатню робітника Побудувати діаграму прибутків.

Завдання для відділу кадрів

Створити базу даних робітників фірми, яка включала б повну інформацію про кадри. Продемонструвати основні принципи фільтра¬ції, пошуку, сортування та групування даних.

Відділю.JPG

III. Конференція «Підсумки роботи відділів фірми»

Представник кожного відділу доповідає про підсумки роботи його групи та відповідає на запитання членів інших відділів стосовно засобів, за допомогою яких було виконано завдання.

В імпровізованій конференц-залі бажано парти повернути до комп'ютерів, за якими доповідачі представлятимуть виконані таблиці, схеми тощо.

Конференц.JPG

IV. Підсумки уроку

Рефлексія (за допомогою методу «Мікрофон» учням надається можливість висловитися «Підсумком сьогоднішнього уроку, я вважаю...»

V.Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал теми, підготуватись до контрольної роботи.

--Nata 20:43, 27 грудня 2009 (UTC)