Відмінності між версіями «Портфоліо навчальної теми "Площі поверхонь тіл обертання" (11 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Стислий опис проекту (скопіювати з Плану))
(Стислий опис проекту (скопіювати з Плану))
Рядок 15: Рядок 15:
  
 
'''Теоретики''' повинні опрацювати теоретичний матеріал.
 
'''Теоретики''' повинні опрацювати теоретичний матеріал.
 +
 
'''Історики''' повинні з'ясувати історію походження термінів та понять даної теми.
 
'''Історики''' повинні з'ясувати історію походження термінів та понять даної теми.
 +
 
'''Дослідники''' повинні з'ясувати де зустрічаються тіла обертання у повсякденному житті.
 
'''Дослідники''' повинні з'ясувати де зустрічаються тіла обертання у повсякденному житті.
 +
 
'''Практики''' повинні скласти задачі з прикладним та професійним змістом на застосування тіл обертання.
 
'''Практики''' повинні скласти задачі з прикладним та професійним змістом на застосування тіл обертання.
  

Версія за 20:45, 8 листопада 2016

Назва навчальної теми

"Тіла обертання навколо нас"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Геометрія
  • Інформатика
  • Українська мова

Вік учнів, клас

16-17 років, 11 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Навчальний проект "Тіла обертання навколо нас" розроблений відповідно до навчальної програми з геометрії для учнів 11 класу. Під час проекту учні самостійно досліджуватимуть властивості просторових фігур обертання, їх застосування в повсякденному житті та майбутній професійній діяльності. Для проекту учні об'єднуються у такі чотири групи: Теоретики, Історики, Дослідники та Практики.

Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.

Історики повинні з'ясувати історію походження термінів та понять даної теми.

Дослідники повинні з'ясувати де зустрічаються тіла обертання у повсякденному житті.

Практики повинні скласти задачі з прикладним та професійним змістом на застосування тіл обертання.

Ключове запитання:

            Як математика допомагає у повсякденному житті?

Тематичні запитання:

Змістові запитання:

        1. Що таке тіло обертання?
        2. Які тіла обертання ви знаєте?
        3. В результаті обертання яких геометричних фігур можуть бути отримані куля, конус та циліндр?
        4. Дайте означення кулі, конуса та циліндра. Що у них спільного та у чому відмінність?
        5. Як знаходити об'єми тіл обертання?
        6. Які можливі комбінації кулі з іншими тілами обертання?

Проект закінчується презентацією роботи учнів, у якій вони показують розв'язок поставлених перед ними завдань.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Гуцайло Соломія Ігорівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

смт. Підволочиськ, Тернопільська обл.

Контактні дані

Електронна пошта - ssolomika@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад 2016 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фіз-мат, 403 аудиторія

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна