Обговорення:Портфоліо проекту з теми "Трикутники" (геометрія 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 00:09, 4 грудня 2014, створена Lobur ym (обговореннявнесок) (Ідеї для покращення)
Перейти до: навігація, пошук

Запрошую до оцінювання мого портфоліо --zagorska_ki 08:01, 3 грудня 2014 (UTC)

Білий опонент Михневич Оксана

Чорний опонент --lobur_ym 09:05, 3 грудня 2014 (UTC)

План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Вдало підібрана тема проекту, оригінально та цікаво. Добре підібрані основні запитання, які допоможуть учням зрозуміти для чого виконувати завдання проекту, та зацікавлять їх до роботи. Автор проекту чітко встановив завдання для кожної групи учнів зокрема, це дасть змогу самим учням оприділитися із своїми обов'язками. Коротко та ясно описано діяльність учнів, чітко встановлені очікувані результати навчання.--myhnevych_os 19:51, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

Ключове та змістові питання підібрані дуже вдало, а от тематичні варто було б більш конкретизувати відповідно до навчальної теми. --lobur_ym 20:39, 3 грудня 2014 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Для оцінювання роботи учнів, автор проекту склав графік оцінювання, та доступно описав свої дії щодо оцінювання даного проекту. Для оцінювання роботи вчитель використовує різні методи, такі як Т-таблиця, опитування, контрольний список самооцінювання.--myhnevych_os 19:59, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

В цілому оцінювання проекту продумано досить вдало. Єдиним зауваженням є відсутність форми оцінювання учнівського блогу. --lobur_ym 20:43, 3 грудня 2014 (UTC)

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Як приклад учнівської роботи, автор наводить зразок-публікацію, яку учні повинні створити в ході своєї діяльності.--myhnevych_os 21:04, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

В описі діяльності приклад учнівської роботи подано як результат роботи учнів, а не як зразок, який демонструється вчителем перед початком роботи. Це варто було б виправити. --lobur_ym 20:51, 3 грудня 2014 (UTC)

Помилку виправлено. Більше зауважень немає. --lobur_ym 21:03, 3 грудня 2014 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

--lobur_ym 20:59, 3 грудня 2014 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

--lobur_ym 21:03, 3 грудня 2014 (UTC)

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Автор проекту підготував цікаву публікацію для учнів про метод проектів та як вчитися за методом проектів.--myhnevych_os 20:11, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

--lobur_ym 21:09, 3 грудня 2014 (UTC)

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

В цілому портфоліо проекту з теми "Трикутники"(геометрія, 7 клас) розроблено досить грамотно та цікаво, для здійснення проекту автор не використовує нічого зайвого, все описано чітко та ясно. Правильно підібрана вікова категорія учнів, добре описані завдання вчителя та учнів.
Бажаю успіхів та натхнення для реалізації проекту!!!--myhnevych_os 20:16, 3 грудня 2014 (UTC)

Ідеї для покращення

В цілому проект організовано дуже вдало. Єдині зауваження можна зробити щодо змістових запитань та до відсутності форми оцінювання учнівського блогу. Також краще б було розписати діяльність вчителя та учнів окремо по тижнях. --lobur_ym 21:07, 3 грудня 2014 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ