Обговорення:Портфоліо навчальної теми "Розв'язуваня трикутників (9 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 16:14, 9 листопада 2016, створена Gandzyuk av (обговореннявнесок) (ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук


План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)

Вдалі моменти

Цікава назва проекту, по етапах позписано діяльність учнів та вчителя--gandzyuk_av 13:13, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

У навчальних цілях можна вказати, що учні повинні створити публікації та інші матеріали, як результатів їхньої проектної діяльності(--kvas_ob 12:24, 9 листопада 2016 (UTC)

План оцінювання (графік і опис)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Приклад учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Кожен етап роботи над проектом учні записують у блог--kvas_ob 12:26, 9 листопада 2016 (UTC)

Форма оцінювання прикладу учнівської роботи

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Можна учням запропонувати ще Т-таблицюkvas_ob 12:26, 9 листопада 2016 (UTC)

Допоможні матеріали для фасилітації

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

Інші складові Портфоліо (документи)

Вдалі моменти

Ідеї для покращення

ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ

Вдалі моменти

створено всі документи--gandzyuk_av 13:14, 9 листопада 2016 (UTC)

Ідеї для покращення

Можна придумати різні способи представлення учнівських результатів, оскільки в усіх 4-ох групах вони своє дослідження --kvas_ob 12:29, 9 листопада 2016 (UTC)

Закони з авторського права були дотримані (визначені власники авторських прав там, де використовуються різні джерела)

ІНШІ КОМЕНТАРІ