Навчальний проект "Комп'ютер та навчання - сумісні чи ні?"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Крушельницький Володимир Олегович

Назва проекту

Комп'ютер та навчання - сумісні чи ні?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

інформатика, математика, українська мова

Вік учнів, клас

13-14 років, 8-9 клас

Стислий опис проекту

Під час цього проекту учні повинні дослідити проблему використання Інтернету для навчання. Вони повинні провести анкетування серед однокласників для того, щоб визначити де і для чого вони використовують Інтернет, та які сайти їм видаються корисними та цікавими. Також вони мають можливість для творчих відповідей на питання – для чого мені Інтернет. Перед початком роботи в Інтернеті кожен учень повинен буде пройти тест про знання правил безпечної роботи. Школярі проведуть пошук в Інтернеті 1) освітніх сайтів, 2) сайтів, які містять статистичну інформацію щодо використання Інтернету їх однолітками. Група, яка працюватиме над проектом проаналізує отримані дані, узагальнить їх, систематизує посилання і відповіді. Результатом проекту є створення презентації та публікації, які будуть показані батькам для того, щоб переконати їх у важливості та необхідності доступу до Інтернету для отримання якісної та сучасної освіти.

Питання проекту

Ключове питання

Чи прогрес – це завжди розвиток?
Чи заважає Інтернет моєму навчанню?

Тематичні питання

Чи сучасне навчання може обійтися без Інтернету?
Сучасні технології та навчання – разом задля прогресу?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План реалізації

Навчальні цілі

Вміти проводити опитування та аналізувати його результати;
Вміти систематизувати, порівнювати та розпізнавати спільне у твердженнях;
Вміти систематизувати, класифікувати посилання Інтернету за темами, напрямками, предметами навчальної програми;
Вміти здійснювати пошук в Інтернеті інформації на задану тему;
Вміти працювати з програмою PowerPoint для створення презентацій;
Вміти працювати з програмою Publisher для створення публікацій;
Вміти працювати з програмою Publisher для створення веб-сторінок з формами – для збору інформації, а також для розповіді про проект;
Вміти працювати з програмою Excel для створення діаграм;
Вміти оформлювати проект (елементи дизайну);

Діяльність учнів

Ознайомлюються з вчительською презентацією, з’ясовують свої завдання в межах проекту;
Ознайомлюються з критеріями оцінювання презентації, публікації;
Учні планують свою діяльність, розподіляють обов’язки;
Учні працюють з дидактичними матеріалами – анкетами для збору інформації, шаблонами для створення діаграм;
Відповідають на питання тесту щодо правил роботи в Інтернеті;
Опитують однолітків про те, для чого вони використовують Інтернет;
Опитують однолітків про те, де вони використовують Інтернет;
Опитують однолітків про ресурси Інтернету, які вони використовують;
Збирають аргументи щодо використання Інтернету;
Результати опитування відображають у вигляді діаграм та використовують у презентації та публікації;
Шукають, аналізують наявні освітні ресурси Інтернету;
Шукають та збирають інформацію про використання Інтернету школярами інших країн;
Порівнюють обсяг освітніх ресурсів Інтернету з матеріалами, наявними у доступних “традиційних” бібліотеках та підручниках;
Подають результати роботи над проектом і процесу його виконання у вигляді презентації;
Виправдовують та обґрунтовують своє право на використання Інтернету перед батьками у вигляді публікації - бюлетеня;
Знайомляться з правилами створення ефективних публікацій та презентацій;
Вчаться користуватися програмою Excel для створення діаграм;
Вчаться користуватися програмою Publisher для створення публікації;
Порівнюють програми Word та Publisher щодо їх можливостей створення і роботи з текстовими документами (публікаціями), веб-сайтами.


Оцінювання

Оцінювання проекту буде здійснюватися за допомогою форм оцінювання презентації та публікації. Кожна форма оцінювання містить кілька розділів критеріїв (зміст, грамотність, оформлення тощо). Крім цього у відповідних критеріях враховується співпраця учнів в межах проекту, їх вміння подати результати своїх досліджень. Бали виставляються у 100-бальній шкалі. Потім переводяться у стандартну 12-бальну за допомогою форми для оцінювання.

Корисні ресурси

http://www.yandex.ru, http://www.google.com (або інші) - пошукові сервери
http://edu.kiev.ua/schools/sl38/index.html – твори-роздуми учнів ліцею №38 м. Києва про Інтернет
http://www.factmonster.com - сайт зі статистичною інформацією про використання Інтернету школярами інших країн

Інші документи

Категория:[1]