Ділова графіка.Побудова діаграм і графіків під час роботи з ЕТ

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 16:03, 7 квітня 2010, створена Lv88 (обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

== Укрок з інформатики з елементами гри "Побудова діаграм в електронних таблицях Excel" ==



Мета:

Закріпити навички роботи з ЕТ Excel;
        Сформувати вміння створювати діаграми;
        Вдосконалювати навички роботи на ПК;
        Виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу,
        уміння працювати в групі;

Хід уроку

I Теоретична частина

1. Привітання

- Доброго дня, шановні учні та гості.

- Сьогодні ми проведемо наш урок у вигляді гри – відчуємо себе справжніми піратами.

Отже – починаємо!

2. Поділ класу на групи

- Отже, сьогодні ви сядете на свої кораблі і між вами я організую дуель.

Та команда, яка переможе і стане володіти скарбом 12 балами за урок і довічно буде носити горде ім’я "Пірат інформаційного кабінету".

3. Вибір командира групи

- У нас є два кораблі. Вам необхідно зараз дати їм назву, яка стосувалася б теми "Електронні таблиці" і вибрати командира корабля.

4. Пояснення умов гри

- За кожну правильну відповідь ви наближатиметеся на 1 крок ближче до перемоги. Щоб було краще видно результати, на цій смужці я буду відривати по одному балу і віддавати вам. В кінці уроку відразу стане зрозуміло, яка команда виграла. Отже, до бою!

II Повторення вивченого матеріалу


1. Конкурс "Дуель"


- Перш ніж вивчати нову тему, давайте пригадаємо, а що ми вже знаємо про ЕТ Excel. Для цього я пропоную вам здійснити по 3 постріли по своїх конкурентах – задати їм питання про роботу в Excel. За кожну правильну відповідь – крок вперед.

2. Конкурс "Далі, далі…"


- Похвально. Але це ще не все. Вам необхідно буде швидко протягом не більше 10 секунд продовжити мої речення. Я розпочинаю, а ви закінчуєте. Отже ….

І) Електронні таблиці зручні тим, що дані в них розміщуються у вигляді ….. (таблиці)

ІІ) Кожна клітинка таблиці має своє …… (ім’я)

І) Ідентифікатор клітинки складається із назви ……… (стопчика і номера рядка)

ІІ) Файли, в яких зберігаються ЕТ, ще називаються …… (книгами)

І) Ім’я файла (книги) в ЕТ Еxcel має розширення ……. (xls) ІІ) Кожна книга в Excel складається з …….. (аркушів, листів)

3. Конкурс "Хто згадає більше?"

- А зараз та команда, яка згадає більше відомостей про Еxcel матиме відразу +2 бала. (відповідають по черзі)


III. Повідомлення теми уроку

- Ви вже, мабуть, здогадалися, що тема сьогоднішнього уроку буде "Побудова діаграм". - (Записати тему в зошити)

- А чому ця тема така важлива, я надіюсь, ви розповісте мені в кінці уроку.

- Скажіть, так що ми вже знаємо про ЕТ? (коротко записую на дошці, добавляю бали командам)

- А що хочемо узнати? (на дошці – Як створити діаграми?)

IV. Вивчення нового матеріалу

1. (Учні сідають за комп’ютери)

2. (Запускаю програму NetOpSchool i Excel. Відкриваю файл Зразок.xls)

3. Демонстрація:

    -  Як створити діаграму?
    -  Види діаграм
    -   Показати, що потрібно вибирати певний вид діаграми так, щоб було зрозуміло
    -   Налаштування опцій діаграм

V. Закріплення вивченого

1. (Учні самостійно створюють таблицю і заповнюють її)

2. Побудувати діаграму за поданими даними.

3. Оцінення результатів капітаном команди противника.

VI. Підсумок уроку

1. Ми з вами знаходимось у відкритому морі у пошуку скарбів. А наші гості – поважні городяни, на березі. Вони озброєні далекобійними гарматами, щоб захищати своє місто. Тому давайте дамо їм шанс потопити ваші кораблі своїми питаннями по новій темі. Отже – ваші питання до команд (2 запитання кожній команді)

2. То що ж ми сьогодні нового дізналися і навчилися?

3. Де можна застосувати ці знання на практиці?

4. Виставлення оцінок з короткою аргументацією.

5. Домашнє завдання:

- Тим, в кого є домашній ПК – побудувати діаграму своєї успішності в 10 класі по навчальних предметах і зробити висновок;


6. Нагородження команди переможців --Lv88 13:59, 7 квітня 2010 (UTC)