Відмінності між версіями «Головна сторінка»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Замінено вміст на «{{Box/11}}<br> {| cellpadding="2" cellspacing="2" style="width: 100%; margin-left: auto; margin-right: auto" | style="width: 65%; vertical-align: top"| {{Box/12}…»)
Рядок 1: Рядок 1:
Виховний захід на тему:
+
{{Box/11}}<br>
 
+
{| cellpadding="2" cellspacing="2" style="width: 100%; margin-left: auto; margin-right: auto"
"Подорож океаном комп'ютерних знань".
+
| style="width: 65%; vertical-align: top"|
 
+
{{Box/12}}<br>
Мета:
+
{{Box/13}}<br>
 
+
{{Box/5}}<br>
1) виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;  
+
| style="width: 35%; vertical-align: top"|
         
+
{{Box/2}}<br>
2)  навчальна:   навчання  швидко  знаходити  вірну  відповідь  на поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;  
+
{{Box/3}}<br>
         
+
{{Box/4}}<br>
3) розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.
+
|}
 
+
{{Box/7}}<br>
Форма проведення: змагання.
 
 
 
Місце проведення: клас інформатики.
 
 
 
Обладнання: комп’ютери  картки із завданнями, аркуші паперу формату А4, грамоти.
 
 
 
Етапи підготовки і проведення виховного заходу.
 
 
 
1.Етап - планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення.
 
 
 
2.Етап - вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було розвивати логічне мислення, але й виховувати дружелюбність та взаєморозуміння.
 
 
 
3.Етап - організація діяльності учнів. Учні раніше були попереджені про проведення заходу.
 
 
 
4.Етап - проведення заходу. Захід проводиться у формі змагання. Завдання, що ставляться командам, містять елементи для розвитку логічного мислення.
 
 
 
5.Етап - підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити його з вчителем, із присутніми студентами-практикантами з метою вивчення успіхів та невдач.
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Прогрес крокує повсякчас,
 
 
 
І вже новиночки науки
 
 
 
Прийшли до школи і до нас.
 
 
 
Просторий клас, а в нім машини,
 
 
 
і кожному - як би пізнать
 
 
 
Світ, що несе у собі тайни,
 
 
 
Твій розум прагне розгадать.
 
 
 
Тож не борімося, до діла
 
 
 
І зараз конкурс проведем,
 
 
 
Та операторів умілих
 
 
 
Сьогодні тут ми віднайдем.
 
 
 
Тож почнімо конкурс за назвою "Подорож океаном комп'ютерних знань". Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп'ютерних знань на чудових кораблях.
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Перш за все нам потрібно познайомитися з учасниками конкурсу, тобто командами. Сьогодні ми з Вами маємо можливість познайомитись з трьома чудовими капітанами і їх командами:
 
 
 
(Представлення команд(дз:назва і емблема).
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Та яке змагання без журі? Оцінити ваші вміння, знання люб'язно погодилися: (представлення журі)
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Команди познайомилися одна з одною. Отже, можна розпочинати конкурс. Ми розпочнемо його з острова “Розминки”. Мешканці острова просять розібратися з запитаннями, яким вони не можуть дати раду. Вам необхідно дати правильні відповіді на поставлені запитання. Комп'ютер поставить вам оцінку. Попрошу журі врахувати її.
 
 
 
Конкурс 1
 
 
 
“Розминка”
 
 
 
Запитання для 1 команди
 
 
 
1 Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки?(інформатика)
 
 
 
2.Яка найменша одиниця кодування інформації?(біт)
 
 
 
3.Алфавіт, якої системи числення складається лише з двох цифр: 0 та 1 двійкової)
 
 
 
4.Мінімальний елемент збереження, що формується на екрані монітора. (піксель)
 
 
 
5.Який французький вчений створив першу арифметичну машину, що виконувала операції додавання та віднімання?(Паскаль)
 
 
 
6. Aмериканська фірма, яка є лідером у виробництва комп'ютерного програмного забезпечення.(Мікрософт)
 
 
 
7.MC – DOS, Linux, Windows - це назви чого?(операційних систем)
 
 
 
8.Які файли мають розширення .mр- З?(музичні)
 
 
 
9.Тип принтера, який виконує найякісніший та найшвидший друк?(лазерний)
 
 
 
10.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці (клавіатура)
 
 
 
Запитання для 2 команди:
 
 
 
1.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці.(монітор)
 
 
 
2.Як називається гнучка пластина, вкрита магнітним шаром, що використовується для збереження інформації?( дискета)
 
 
 
3 Як називається область даних на диску» що має ім'я? (файл)
 
 
 
4.3гідно з двійковим кодуванням скільки байт займає в пам'яті і символ?(1 байт)
 
 
 
5.Маніпулятор, який використовується в комп'ютерних іграх? (джойстик)
 
 
 
6.3а допомогою якої клавіші можна вилучити символ за курсором?(dе1еtе)
 
 
 
7.Хто є засновником корпорації Місrosoft?(Білл Гейтс)
 
 
 
8.Які файли мають розширення .txt, doс?(текстові)
 
 
 
9.Головний пристрій ЕОМ? (процесор)
 
 
 
10.Як називається покажчик, який вибирає на екрані об'єкти для подальшої роботи?(курсор)
 
 
 
Запитання для 3 команди
 
 
 
1 Програма, яка дає змогу опрацьовувати тексти?(текстовий редактор)   
 
 
 
2.Скільки біт займає в пам'яті комп'ютера 1 символ? (8 біт)
 
 
 
3.Інша назва жорсткого диску.(вінчестер)
 
 
 
4. Призначення клавіші Е$С.(відміна виконання команди)
 
 
 
5.Складовою частини якої науки була інформатика?(математика)
 
 
 
6.Назвіть пристрій для введення графічної інформації.(сканер)
 
 
 
7.Для негайного перезавантаження комп'ютера необхідно натиснути комбінацію клавіш...(АІІ + Сtrl + del )
 
 
 
8.Значок, який є посиланням на існуючий файл чи папку (ярлик)
 
 
 
9.Назвіть функціональні клавіші.(F1 - F12)
 
 
 
10.У яких одиницях вимірюють розмір екрану монітора по діагоналі?(дюйм). (Результат за 1 конкурс).
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Зараз нам необхідно зайти в порт "Ерудит". Для того, щоб мати враження про вас, мешканці надали вам завдання розгадати кросворд (угорський кросворд і зашифровані слова( за одне правильно розгадане слово – 2б))
 
 
 
Конкурс 2:  
 
 
 
«Розгадати кросворд»
 
 
 
Угорський кросворд
 
 
 
Знайдіть всі вказані слова. Пересуватися можна у всіх напрямках, крім діагонального.
 
 
 
Д М О Д Д И В І К С О Р Ф О
 
И С П Е М С У Р У Р Т А М Р
 
Й Е Л А Е К С К Б О Л Р Е Ж
 
К О М Д Т Т Р Е М Р Е И Р И
 
Р Т А Н А Н О У Е Г Т Н П М
 
А Н З И К У Б Т Д А Г Е Р Ц
 
Р О Т С К Т С Й И С К О Д Ш
 
В І Н Ч Л И К О Ж Е Н В О У
 
Е Т С Е А В І А Д Р А К С М
 
Р Б М И А Р У Т С Х Е П Л О
 
О Л П Ш А П Р О Ц Е М А Е Т
 
К А Л М І Н Т Е Г С О Р Р К
 
Ш Н Р Е П А Ф Р О К А Ф Д О
 
Е Л Е Ж А П Е Й Л А Т А К С
 
Т Й А Й Т К А С С Ь Л А Р Т
 
Ф А Б Д О М Е Р Т М А Г І С
 
Б І Т У Л Ь М И Р П Л А Т А
 
 
 
 
 
Миша, модем, вінчестер, вірус, клавіатура, курсор, сканер, формат
 
 
 
 
 
КОНКУРС 3
 
 
 
«ТЕАТРАЛЬНИЙ»
 
 
 
Ведучий 2:
 
 
 
Згадаємо з вами анекдот:
 
 
 
«Зустрічаються двоє глухих. Один тримає в руці вудку. Другий запитує:
 
 
 
- Ти, що на рибалку зібрався?
 
 
 
- Та ні, на рибалку
 
 
 
- А-а-а! А я думав на рибалку…»
 
 
 
Ведучий 1:  
 
 
 
Інформація була передана, але до адресата не дійшла. При будь-якому обміні повинно існувати джерело та приймач, інакше передача інформації не матиме ніякого смислу.
 
 
 
Ведучий 2:
 
 
 
Зараз команди по черзі будуть виступати у ролі приймача і джерела інформації. А передавати її вони будуть невербальним способом, тобто за допомогою міміки та жестів. На підготовку команди дається 3 хвилини. Прошу капітанів команд отримати завдання.
 
 
 
1 команда
 
 
 
• принтер;
 
 
 
• комп’ютерний запис;
 
 
 
2 команда
 
 
 
• Маніпулятор «миша».
 
 
 
• Хлопчика, що грається у комп’ютерну гру;
 
 
 
3 команда
 
 
 
• Захисний екран;
 
 
 
• Несправний дисковод
 
 
 
Конкурс 4 «Розгадати ребуси»
 
 
 
 
 
 
 
Ведучий.
 
 
 
Молодці! Ви гарно справились з завданням. Але що це?! Ми отримали повідомлення з невідомого острова. Але, на жаль на тому острові немає мережі Інтернет, телефону і рації до них також не підключені. Запитаєте  ви: яким чином вони передали нам повідомлення?. А за допомогою азбуки Морзе…
 
У 19 ст. Семюель Морзе придумав азбуку. В якій кожна літера алфавіту була представлена у вигляді точок і тире. Цю азбуку використовують при передачі інформації на велику відстань за допомогою телеграфа і радіостанції.
 
 
Зашифроване повідомлення.
 
 
 
-/////-/-//-///--/---/--/--/--///, //-/-/--//-/---/--/-/-- /-/---/--/---/--/---/-//.
 
 
 
Суді підраховують бали, та оголошують переможців усього конкурсу.
 
 
 
Кінець.
 

Версія за 17:07, 27 березня 2011

Wiki 121.jpg

Ласкаво просимо до Фізмат Вікіпедії,

вільної енциклопедії, яку кожен може редагувати

Сьогодні субота, 19 жовтня 2019 року.

Всього  — 1299 статей, 765 користувачів.

Монітор.jpeg

шкільного курсу Інформатики


Математика.png

Головна 06.gif

лабораторні роботи


Info .png
Початківцям

Fairytale konqueror.png
Про Веб 2.0

Proekt.png
Навчальні проекти

200px-N index.svg.png
Cторінки за алфавітом