Брейн ринг з математики та інформатики

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 19:47, 29 березня 2011, створена Verbitska gy (обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Тема: Брейн-ринг з математики та інформатики між учнями 10 та 11 класів

Мета: популяризація математики та інформатики, розвиток інтересу до них в нестандартних умовах. Розвивати логічне мислення.

Хід проведення

І. Вступне слово.

Вчитель-ведучий.

Любі друзі!

Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Точні науки усіх заклинають:

“Ти міркуй, фантазуй і твори!”

Розпочинаємо «Брейн-ринг» з математики‚ інформатики та фізики‚ в якому беруть участь команди з учнів 10 та 11 класів.

Ведучий 1: Увага! Увага!

Дай простір фантазії!

Продовжуємо засідання клубу зустрічей ...точних наук:

Математичних та комп’ютерних,

Чудових, серйозних, незвичних!

Корисних в квадраті!

Цікавих у кубі!

Щоб ви могли розкрити

Наук цих таємниці,

Знання потрібні, розум,

Кмітливість, ерудиція...

Ведучий 2: Точні науки вже давно

Визнані главою всіх наук.

Потрібні нам ви скрізь, завжди і всюди.

Без вас ми нині як без рук.

З вами з казки дійсність творять люди.

Освоївши вас — рвемося у політ.

Створили вже розумні ми машини.

Ведучий 1: День добрий, друзі. Ще один урок

Прийшов до нас за розкладом сьогодні.

Отже, давайте зробимо ще крок

До знань, до науки, до культури!

От у нас буде нагода

Всім вручити нагороди!

Ой, як добре! Як прекрасно!

Нагороди! Як це вчасно!

Всім присвоїти не жаль

Шоколадну цю медаль!

Ведучий 2: Представлення журі.

Члени журі: Вчитель математики — Гамеляк О. О.,

Зауч з виховної роботи — Халімон Н.З.,

Вчитель інформатики — Падлецька Н. І.

Вчитель-ведучий. А зараз проведемо жеребкування (проводиться жеребкування команд, яка з них виступатиме першою).

Зібрались з різних класів команди дві.

І ми обом командам бажаємо удачі.

Команда наша перша. Знайомтесь!

Ось капітан розумний — команди голова. Це — ...

А поруч з капітаном в комп’ютерному крузі

Помічники чудові, його надійні друзі.

Хоч і інформатику вони не так давно вивчають,

Про файли та курсори все, що потрібно, знають.

Команда друга теж до змагань готова.

Там хлопці працьовиті, їм невідома втома,

Вони серед комп’ютерів неначе в себе дома.

Сьогодні ми побачимо — хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось, хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам удача посміхається!

Учасникам команд та їх уболівальникам бажаємо «Ні пуху, ні пера!»


ІІ. Привітання команд.

Питання ведучого 1: «Чому саме .... та ... вибрали капітаном команди?»

За п’ятибальною шкалою журі оцінює:

- зовнішній вигляд гравців;

- представлення команди;

- привітання суперникам;

- привітання уболівальникам та журі;

- висловлення про готовність грати коректно, весело і за правилами.

Ведучий 2: Ось вам конкурс перший —

Він «розминка» зветься.

Для кожної команди питання задаються.

На швидкість! В них галузі знань різні!

Увага!!!

Отже, І гейм — Бліц — гейм «Обганялки».

За 1 хвилину кожна команда повинна дати найбільшу кількість правильних відповідей. Виграє та команда‚ яка набере найбільшу кількість балів.

Правильну відповідь оцінюється в 1 бал.

Питання для першої команди:

1. Твердження‚ яке приймають без доведення? — Аксіома.

2. Чому дорівнює 1 пуд? — 16 кг.

3. 2/3 від прямого кута? — 60.

4. 25∙11? — 275.

5. Скільки коренів має рівняння?—<math></math> .

6. Твердження без доказу? — гіпотеза.

7. Кут у квадраті? — прямий.

8. Чи міг Декард бути учнем Евкліда? — не міг.

9. Автор книги «Начала»? — Евклід

10. Скільки нулів в мільярді? — 9.

11. Число‚ яке не впливає на суму? — 0.

12. Що більше — діаметр чи хорда? — діаметр.

13. Що важче — кілограм снігу чи кілограм води? — однаково.

14. В чому вимірюється ємність вінчестера? — в байтах.

15. Чому дорівнює сума кутів в трикутнику? — 180.

Завдання для другої команди:

1. Скільки коренів має рівняння  ? — один.

2. 18∙11? — 198.

3. Чому дорівнює 1 ц? — 100 кг.

4. Число‚ яке не впливає на добуток? — 1.

5. Об’єм кубу? — а 3.

6. Автор першої в Європі ЕОМ? — Лєбєдєв.

7. Рівність двох дробів? — пропорція.

8. Похідна від? —

9. Відрізок‚ який має напрям? — вектор.

10. Чому дорівнює? — 1.

11. Чому дорівнює розгорнутий кут? — 180.

12. Вчений‚ який винайшов‚ чому дорівнює квадрат гіпотенузи? — Піфагор.

13. Прилад‚ який відображає роботу на комп’ютері? — монітор.

14. В скільки раз радіус менший за діаметр? — в 2 рази.

15. Скільки разів потрібно взяти доданком а, щоб вийшло аn? — n раз.

Журі підводить підсумок по гейму «Обганялки» і оголошує загальний рахунок.

Ведучий 1: Ще запитання маємо —

Вірші для вас читаємо.

Хоч трохи незвичайні —

Вони для нас повчальні —

Нехай же відповідь дадуть:

У чому і яка тут суть?

Спочатку вірш для команди «А», а потім — для команди «Б». На обдумування 30 с.

Незвичайна дівчинка.

Було їй 1100 років,

Вона ходила на уроки

До 110 класу

Носила 100 книжок щоразу.

Крокуючи десятком ніг,

Вона ходила вздовж доріг

Рук, вух, очей до 10 мала,,

Все бачила, все помічала.

Коли виходила гуляти

За нею бігло цуценятко.

І цей її стоногий друг

Мав один хвіст та 10 вух.

Все те, про що тут річ ведеться,

Спочатку дивним нам здається.

Нехай же відповідь дадуть:

У чому і яка тут суть?

(Усі числа подані в двійковій системі числення).

Ведучий 2: Слон живе.

Слон живе у нас в квартирі —

Поверх 2, під'їзд 4.

Звик він вчасно харчуватись —

Вранці — в 8, вдень — в 16.

На сніданок неодмінно 32 оберемки сіна.

Це водою слід запити — 64 літри

На обід даємо рису,

Огірків 128,

Помідори також з1їсть — 250 і 6.

З'їсть млинців 512 —

Це якщо не постаратись,

А як зробити на кефірі —

То він з’їсть їх ...

(Усі числа — це значення степенів числа 2).

Ведучий 1: Ну‚ що ж‚ продовжуємо!

В добру путь!

Нехай переможе дружба!!!

Після цього один з учасників команди починає крутити дзигу‚ після зупинки якої визначається питання‚ на яке учасники команд повинні дати

правильну відповідь. Правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Починаємо І гейм гри:

Девіз: Лінивому не розгадати‚ кмітливому на роздуми — секунди.

Перше питання — питання з інформатики‚ друге — з математики.

1. Який алгоритм виконує Місяць? (Сонце?).

Відповідь: Циклічний.

2. Розділити 7 хлібин між 8 людьми так‚ щоб розрізів було найменше і рівну кількість хліба отримав кожний.

Відповідь:

3. Яка мова головніша?

Відповідь: ВАSIC— головний‚ основний.

4. Що є «чотири кити алгебри»?

Відповідь: рівняння‚ числа‚ тотожності‚ функції.

5. В комп’ютері‚ як і в людині‚

В роботі органи всі єдині.

Скажіть тоді‚ що замість серця

В комп’ютерних відсіках зветься?

Відповідь: Хард – диск‚ англ. heard – серце.

6. Чий це вислів «Вдохновение нужно в геометрии‚ как и в поезии»?

Відповідь: А.С.Пушкін

7. Чому з комп’ютерного класу важко винести 1 комп’ютер?

Відповідь: всі вони з’єднані між собою локальною мережею.

8. Чий це вислів «Математика — цариця наук‚ арифметика — цариця математики»?

Відповідь: Карл Гаусс

9. Скажіть‚ будь-ласка‚ що за штука нам вікна ставить?

Відповідь: Windows — англ. — вікна

10. Як можна від стрічки завдовжки 4 м відрізати 3 м‚ не користуючись метром?

Відповідь: зігнути пополам, а потім ще раз пополам і відрізати одну частину, а те що залишиться буде три метри.

11. Пристрій для передачі інформації від людини до ЕОМ?

Відповідь: клавіатура

12. Чи можна поділити 3 апельсини між 2 батьками і 2 синами так‚ щоб кожному дісталось по апельсину?

Відповідь: так: це дід‚ батько і син.

13. Кінець фільму на англійській мові‚ а в програмі?

Відповідь: end.

14. Соловей починає співати о 1 годині ночі‚ зозуля — о 3 годині‚ шпак — о 4 годині‚ горобець о 6 годині. Котра тепер година‚ якщо співають

соловей і зозуля‚ а шпака не чути?

15. Початкові букви слів — рідний український народ (англ.)?

Відповідь: RUN (F2) — команда запуску програми на виконання.

16. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки годин грав кожний?

Відповідь: 2 години

16. «Кіт в мішку». Тут зібрані: і процесор‚ і процедура‚ програма і миша‚ алгоритм і графопобудовник‚ інформація та дисковод…

Відповідь: тлумачний словник

17. Чий надмогильний пам’ятник прикрашає зображення кулі‚ вписаної в циліндр?

Відповідь: Архімед

18. Назвіть прізвище академіка‚ який пропагував загальну комп’ютерну грамотність‚ автора шкільних підручників‚ який в своєму виступі говорив‚ що … Кого ще з авторів шкільних підручників з інформатики ви знаєте?

Відповідь: А.П. Єршов‚ Зарецька і Колодяжний‚ Заброзська

19. Які ви знаєте міри довжини ?

Відповідь: Лікоть — приблизно півметра‚ фут — довжина ступні. Але руки і ступні в різних людей неоднакові. От і наказав король Генріх І взяти за міру довжини його королівську руку. Сажень — довжина міри між великими пальцями витягнутих у різні боки рук. Дюйм — довжина міри приблизно

2‚54 см. Миля — відстань у тисячу подвійних кроків.

Журі підводить підсумки.

ІІ гейм — математичний.

1. У кого більше ребер: у 3 кубів чи у 2 капітанів?

Відповідь: у 3 кубів — 36 ребер, у 2 капітанів — 48 ребер.

2. Про що йдеться:

Її зустрінеш ти в розмові

І в літературній мові,

А в алгебрі ти можеш взяти

Її портрет намалювати.

Відповідь: про гіперболу.

3. З математичними об’єктами мають справу іноді люди зовсім не математичних професій. Ось вам приклад:

Для професії такої — спробуйте її назвати

З паралельними прямими

Справу слід постійно мати.

5 ліній паралельних горизонтально йдуть.

А що ж це за професія?

Хай відповідь дадуть!

Відповідь: музиканти і нотний стан.

4. Предмети на сцену! Яблуко, корона, решето... Про яких видатних учених нагадують ці предмети?

Відповідь: яблуко — про Ньютона, корона — про Архімеда, решето — про Ератосфена.

5. Французький король Людовик XVI, щоб поліпшити складне фінансове становище шляхом економії, видав указ, який ми виконуємо і нині, навіть не підозрюючи цього. Згідно з цим указом, довжина деякого предмета повинна дорівнювати його ширині. Цей предмет має кожна людина, тримає його в так званій «чорній скриньці». Що це таке?

Відповідь: носова хустина, до того її робили овальної форми, багато тканини йшло у відходи.

6. За легендами саме він винайшов циркуль і створив перший у світі лабіринт. Назвіть його ім’я.

Відповідь: Дедал.

7. Як від двадцяти відняти 88, щоб одержати 22?

Відповідь: ХХ – 88 = 22.

9. Чи бажаєте узнати,

Скільки ніг у кошеняти?

Хто підрахувати зміг,

Зразу скаже: сотня ніг.

У кошеняти 1 ніг, 10 вух і 1 хвіст.

В дивовижних таких фактах

Є математичний зміст. А який саме?

Відповідь: усі числа записані в двійковій системі числення.

10. А останнє запитання

у нас буде про... кохання.

Одного разу хлопець — математик гуляв з дівчиною. Вона зірвала ромашку і почала відривати пелюстки, промовляючи: «Любить — не любить...» Тоді

хлопець сказав: «Не варто цього робити. Це зайве. Достатньо тільки...» Що він запропонував?

Відповідь: підрахувати кількість пелюсток. Якщо парна, то не любить.

IІІ гейм. Конкурс художників. Малюнок художників має відповідати темі Брейн-рингу: математика, інформатика, геометричні фігури, цифри, комп’ютерні поняття. У цей час, поки художники працюють, журі оцінює ІІ гейм «Математичний», оцінює представлені газети.

ІV гейм. Аукціон літературний.

Ведучий: Наступне завдання — назвати найбільшу кількість прислів’їв, приказок, дотепних висловів з математики, інформатики. Кожне — 1 бал. Час

— 3 хвилини. Робити паузу заборонено, не повторювати приказки. Виходять по 2 члени команди.

Приклади:

- Одна голова добре, а дві краще.

- Одна рука вузла не в’яже.

- Хвалькові — ціна три копійки.

- У семи няньок дитя без ока.

V гейм. Музичний конкурс (час — 5 хв.)

Написати слова з математики‚ інформатики‚ які містять ноти: до‚ ре‚ мі‚ фа‚ соль‚ ля‚ сі. Хто більше?

До — документ‚ доріжка‚ доповнення‚ псевдогляд‚ доступ‚ домен‚ секундомір.

Ре — дерево‚ регістр‚ перетворення‚ переміщення‚ переповнення‚ адресація‚ ресурси‚ ретрансляція‚ регенерація‚ Рентген‚ пароутворення …

Мі — мікропроцесор‚ алгоритмізація‚ програміст‚ дискримінація‚ імітація‚ зміст‚ Міллікен‚ динаміка‚ промінь …

Фа — алфавіт‚ файл‚ фаза‚ факультатив …

Соль — консоль …

Ля — компілятор‚ екземпляр‚ емулятор‚ ретрансляція‚ маніпуляція‚ табулятор‚ мікрокалькулятор‚ акумулятор‚ модуляція …

Сі — бейсік‚ інверсія‚ дисперсія‚ СІ — система інтернаціональна …

Команди зачитують свої слова. Перемагає той‚ хто більше придумав слів. Гейм оцінюється в два бали.

VІ гейм. Гра «Реставрація» (час — 5 хв.)

Команди одержують картки з окремими складами та матеріалами. Потрібно скласти вислів. Хто перший це зробить?

Команда А: ком‚ з‚ не‚ спр‚ п’ю‚ ро‚ яка‚ стра‚ те‚ ш‚ лю‚ зум‚ ром‚ на‚ ава‚ ній‚ ди‚ будь‚ ні.

Відповідь: Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп’ютером.

Команда В: роз‚ на‚ від‚ ком‚ впр‚ май‚ би‚ від‚ а‚ п’ю‚ рай‚ стра‚ ся‚ ав‚ но‚ уму‚ сті‚ тера.

Відповідь: Від майстра набирайся вправності‚ а від комп’ютера — розуму.

Та команда‚ яка першою прочитає текст — одержує 5 балів‚ а хто раніше‚ ніж за 5 хв‚ то ще додаткові 2 бали.

Команди відповідають на свої завдання.

Після цього журі підводить підсумок V гейму та оголошує результати гри за VІ гейм.

VII гейм. Конкурс капітанів. 1 бал за кожну вірну відповідь.

1 команда

1. Реальність ... (віртуальна)

2. Материнська ... (плата).

3. Компакт ... (диск).

4. WEB ... (сторінка).

5. Властивості ... (алгоритму).

6. Текстовий ... (редактор).

7. Піратська ... (копія).

8. Робочий ... (стіл).

9. Операційна ... (система).

10. Прикладна ... (програма).

11. Права ... (доступу).

12. Відкриття ... (файла). 2 команда

1. Системна ... (шина).

2. Системний ... (блок).

3. Похила ... (площина).

4. Графічний ... (редактор)

5. База ... (даних).

6. Електронна ... (пошта).

7. Панель ... (керування).

8. Пошуковий ... (сервер).

9. Оперативна ... (пам’ять).

10. Домашня ... (сторінка).

11. Всесвітнє павутиння ... (Інтернет).

12. Жорсткий ... (диск).

Журі оцінює цей конкурс і підводить загальний підсумок.

VIIІ гейм. Конкурс вболівальників. За кожну правильну і повну відповідь — 1 бал для команди за яку вболівають.

1. Послухайте, будь-ласка, вірш:

Так будем смело мыслить!

Отстоим последний форт

Средь общего паденья.

Пускай хоть ты останешься моим,

Святое право мысли и сужденья...

Цей вірш належить перу відомого англійського поета-романтика — лорда Джорджа Нолла Гордона Байрона. Яким чином ім’я відомого поета пов’язане зі світом комп’ютерних технологій?

Відповідь: Герцогиня Ада Лавлайс — дочка Байрона, перший програміст. На її честь названа мова програмування — Ада.

2. Досить поширена алгоритмічна мова програмування Паскаль названа так на честь відомого французького вченого. Назвіть його ім’я і винахід.

Відповідь: Блез Паскаль. У 1642 р. сконструював першу підсумовуючу машину.

3. Щоб «підхопити комп’ютерний вірус»‚ чи потрібно «привітатися за руку» з вінчестером комп’ютера?

Відповідь: так

4. Хто це? Розказують‚ що на честь свого відкриття він на подяку богам приніс жертву — 10 биків. У 1955 р. у Греції випустили поштову марку з ілюстрацією його найважливішого відкриття. Він відкрив правило в музиці.

Відповідь: Піфагор

5. Не дуже давно для введення інформації в ЕВМ ще використовувались перфокарти. Але ідея перфокарт виникла задовго до появи перших комп’ютерів. У 1804 р. французький винахідник Жозеф Марі Жаккард створив верстат, у якому вперше застосував свою ідею перфокарт. Про який верстат іде мова?

Відповідь: ткацький верстат.

7. А далі? Коли наука заявляє про себе, зразу добровольці шукають засновників — першовідкривачів і геніальних попередників. Хто висунув ідею і створив проект універсальної програмованої машини?

Відповідь: в 1823 р. англійський математик Чарльз Беббідж.

8. В глибокій давнині лежать витоки робототехніки. Спочатку людина створила іграшки‚ які могли рухатись лапами‚ крилами‚ головою. У мріях людей виник образ механічного людиноподібного помічника. А хто придумав слово «РОБОТ»?

Відповідь: чеський письменник Карел Чапек в 1920 р. в п’єсі «Рич».

Запитання (резервні, змінити в разі потреби, чи порушення правил):

1. В усіх системах запису числової інформації для сучасної обчислювальної техніки найбільш вдалою є така, у якій використовується 2 символи. Що це за символи і що вони позначають?

Відповідь: 1, 0 — ввімкнути, вимкнути.

2. Існує клас задач, для розв’язання яких не потрібно виконувати арифметичні обчислення. Вони відомі дуже давно. Ще в Стародавній Греції існував міф про одну з таких задач. Героя, який розв’язав цю задачу, звали Тезей. Що це за клас задач, і хто допоміг Тезею розв’язати задачу?

Відповідь: лабіринти, Аріадна.

3. Як називається окремий крок послідовності, яку виконує комп’ютер?

Відповідь: команда, програма.

4. У 1847 р. англійський математик, викладач провінційного університету в маленькому місці Корке, що на півдні Англії, розробив математичну логіку або алгебру логіки — закони, за якими працює ЕОМ. Як звали цього вченого?

Відповідь: Джордж Буль.

5. Набір елементарних операцій, строга послідовність дій, виконання яких приводить до результату — це алгоритм. Звідки походить це слово?

Відповідь: від імені вченого Абу Абдуллах Мухаммадібн Муса аль-Хорезмі, 800 — 847, Багдад.

6. Інформація зберігається на зовнішніх носіях. Усі вони працюють порівняно дуже повільно, але при цьому залишаються популярними серед користувачів. Чому?

Відповідь: зберігають великий об’єм інформації.

7. Які складові внутрішньої пам’яті ви знаєте? Їх характеристики.

8. Поява цього пристрою визвала сенсацію. На початку 70-х років намітилася тенденція до швидкого зниження вартості ЕОМ, які раніше коштували по декілька млн. доларів. Спочатку з’явилася машина вартістю 100 тис., потім 50 тис. Досі невідома фірма повідомила про випуск ЕОМ ціною 20 доларів. Коли розібралися, то було виявлено, що 20 доларів коштує не ЕОМ, а центральна її частина. Про що йде мова?

Відповідь: процесор.

9. Де була створена перша друкарська машина?

Відповідь: в Англії.

10. Обчислювальна система складається з двох частин: м’яка і тверда. Як це розуміти?

Відповідь: апаратна і програмна частина.

11. Яка найменша одиниця вимірювання?

Відповідь: біт.

12. Теорію алгоритмів вважають матір’ю алгоритмів і програмування‚ а їх батьком є по праву — логіка. Бо саме логіка є теоретичною основою сучасних ЕОМ. Пропонуємо невеличку логічну задачу.

«Один мандрівник випадково опинився в невеличкому містечку і вирішив підстригтися. У містечку було лише два майстри (у кожного своя перукарня). Заглянувши у вікно до одного майстра‚ він побачив‚ що в салоні не прибрано‚ сам майстер недбало одягнений і сяк-так підстрижений. В салоні іншого майстра було ідеально чисто‚ його власник був бездоганно одягнений і акуратно підстрижений. Подумавши‚ мандрівник відправився стригтися до першого майстра». Чи не могли б ви пояснити причину такого дивного‚ на перший погляд‚ рішення мандрівника?

Відповідь: оскільки в місці лише 2 перукарні‚ то кожен майстер повинен стригтися у іншого. Мандрівник вибрав того майстра‚ хто краще підстригає свого конкурента.

ІХ гейм. Продемонструвати блок — схеми до алгоритмів (з таблиці).

1. Перефразувати прислів’я — приказки‚ використовуючи структури розгалуження і циклу. За кожну правильну відповідь — 1 бал. У разі відсутності відповіді право переходить до іншої команди. Відповідають по черзі. Викликати по 2 члени команди вперед.

• Де не оре сошка‚ там хліба трошки.

Якщо … (не оре сошка)‚ то … (хліба трошки).

Поки оре сошка (повт.)‚ то пц є хліб (кц).

• Де козак‚ там і слава.

Якщо є козак‚ то є і слава.

Поки є козак‚ пц є і слава кц.

• Терпи козак‚ отаманом будеш.

Якщо терпітимеш козак‚ то будеш отаманом.

• Немає хліба – їж пироги.

Якщо хліба немає‚ то їж пироги.

Поки немає хліба‚ пц їж пироги кц.

• Щирий козак ззаду не нападає.

Якщо козак щирий‚ то ззаду не нападає.

• Треба розумом надточити‚ де сила не візьме.

То … ‚ поки сила не візьме.

Повторювати пц немає сили‚ треба розумом доточити кц.

• Книга комп’ютер‚ як на світі жить.

Після закінчення гейму журі підводить підсумки і оголошує результат.

Х. Скласти кросворд.

По горизонталі:

1. накопичувач на магнітній стрічці. Стрімер

2. стандартний пристрій введення даних. Клавіатура

3. пристрій зв’язку комп’ютерів телефонною мережею. Модем

4. один з пристроїв зовнішньої пам’яті. Дискета.

5. пам’ять, що складається з RAM i ROM. Внутрішня.

6. мінімальний розмір одного елемента пам’яті. Байт.

7. матричний ... Принтер.

8. жорсткий диск. Вінчестер.

9. 1024 Мбайта. Гігабайт.

По вертикалі:

1. пристрій відображення інформації. Дисплей.

2. принтер навпаки. Сканер.

3. клавіші F1 … F12. Функціональні.

4. процес розмітки поверхні диска. Форматування.

5. пристрій виведення графічної інформації. Плоттер.

6. одна із 17 газет видавництва «Шкільний світ». Інформатика.

7. режим роботи монітора. Графічний.

8. Одиниці вимірювання тактової частоти процесора. Мегагерц.

9. Всесвітня павутина. Інтернет.

Журі підводить підсумок за всі конкурси

Ведучий вчитель:

Ще запитань багато

Вам можна було б дати,

Та обмежує нас час —

Дискотека! Дискотека!

Готуємось назвати брейн-рингу результати! Команди встати!

Команда ... стала переможцем в нас.

І цей диплом почесний

Призначено для вас.

Тому що здобули перемогу —

Змагань наших мету.

Хоч новачки в брейн-рингу,

А ваша гра — це «вищий клас»!

Всі гори ви вдало штурмували,

Здобули перемогу і в фіналі.

Точні науки вивчати

Продовжуйте й надалі.

Команда переможців

Одержує медалі.

Всі добре працювали,

Хоча команда ... від переможця

Трішечки відстала.

На спогад про цю зустріч

Одержуйте «нулі».

Смачні вони й солодкі,

Хоч, правда, і малі.

Члени журі‚ головні судді дякують командам за гру‚ а також всім‚ хто приймав участь в Брейн-рингу.

На цьому Брейн-ринг закінчується.