Zoho doc

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Zoho doc

План

1.Історія

2.Опис

3.Встановлення програми

Компанія Zoho Corporation була заснована в Індії в 2005 році, зараз вона базується в США. Google був заснований двома студентами Страндсфорского університету - Лері Пейджем та Сергієм Брін (Larry Page, Sergey Brin) набагато раніше, в 1998 році.

Якщо порівняти сервіси Zoho і Google, то можна відзначити, що сервіси пошуку в Zoho не розвинені. Можливо, це пов'язано з тим, що служба Google створювалася спочатку як пошукова система. Документи, створені за допомогою Google Docs і Zoho, можна:

- Розмістити в інтернеті, що робить їх доступними авторизованому користувачеві незалежно від його місцезнаходження та типу пристрою;

- Редагувати і відкривати, без попереднього завантаження, тому що вони доступні з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету і має стандартний браузер;

- Автоматично зберігати (вся робота знаходиться в захищеному сховище).

Оскільки дані служби американські, то великою перевагою Google є більш якісний переклад на російську мову, ніж у Zoho. Zoho - це цілий набір онлайнових додатків:

Zoho Wiki - інтуїтивна, дружня програма, яка допоможе Вам створити сайт з мультимедійним змістом. [1]

Xgbdxfrghhgfhjgncgfgh.jpg

Коли справа доходить до альтернативи Microsoft Office, більшість людей звертаються до Open Office. Але якщо вам потрібна проста обробка тексту або нескладне обчислення за допомогою електронної таблиці, можливості Open Office можуть виявитися зайвими, особливо у випадку, якщо ви користуєтеся нетбуком. Особисто у мене є нетбук, з працюючої на ньому системою Ubuntu Lucid і встановленим пакетом Open Office. Кожного разу, коли мені потрібно відредагувати текстовий документ, Open Office витрачає на завантаження багато часу. Кілька разів це призводило навіть до зависання всієї системи.

Хорошою альтернативою може стати Google Docs, оскільки це веб-додаток, для якого взагалі не потрібно будь-якої установки. Але тут свої проблеми: вам потрібно кожен раз проходити реєстрацію в свого облікового запису і ви не зможете поставити цей сервіс як використовуваний за умовчанням.

Рішення? Zoho Webservice! Cfgnxfgjnhf.jpg

Веб-сервіс Zoho є проектом, розробленим компанією Canonical (командою, що розробляє Ubuntu), за допомогою якого до Ubuntu можна підключити веб-офіс Zoho. Після установки, ви зможете у вашому браузері дуже просто запускати додатки Zoho. Установка

Ви можете пошукати "zoho webservice" в Ubuntu Software Center, або просто ввести в терміналі наступну команду:

sudo apt-get install webservice-office-zoho


Користувачі старих версій Ubuntu можуть взяти пакет звідси.

Як тільки пакет Zoho буде встановлено, ви можете отримати до нього доступ вибравши для цього Applications -> Office -> Zoho Web Service (Додатки -> Управління -> веб-сервіс Zoho). Ви навіть можете клацнути правою кнопкою по текстовому документу і відразу відкрити його в Zoho. Функціональні можливості

До справжнього моменту веб-сервіс Zoho може робити наступне:

Текстовий процесор веб-сервісу Zoho Fgxsrthgdrgxr.jpg

Процесор Word має меню горизонтального типу, в якому ви можете клацнути по будь-якій з вкладок і побачити можливі варіанти. Є основні інструменти для роботи з текстом, але тут ви не знайдете будь-яких додаткових функцій (наприклад, для роботи з анотаціями). Текстовий процесор веб-сервісу Zoho

Ви можете експортувати документи у такі формати: doc, docx, odt, pdf, sxw, rtf, html, txt і latex. Електронні таблиці веб-сервісу Zoho

В електронних таблицях є тільки один рядок панелі інструментів, що надає можливість простого редагування тексту і нескладного управління вмістом осередків. Електронні таблиці веб-сервісу Zoho

Ви можете експортувати документи у такі формати: xls, xlsx, ods, sxc, gnumeric, csv, tsv, html і pdf. Презентаційна програма веб-сервісу Zoho

Презентаційна програма підтримує всі інструменти й функції, які вам можуть знадобитися при створенні якісних слайдів, але все це навіть не варто порівнювати з можливостями останньою версією Microsoft Office 2010 Powerpoint. Очевидне не сховати.


Ви можете експортувати документи у такі формати: html, ppt, pps, odp і pdf. Деякі поради та прийоми

1. Веб-сервіс Zoho не має яких-небудь залежностей і його можна запускати з будь-якого браузера. Я перевірив, що він добре запускається в Google Chrome, але запуск в Firefox відбувається довго. Для того, щоб не було затримок із запуском веб-сервісу Zoho, ви можете зробити Google Chrome переглядачем, використовується за умовчанням.

2. Включіть в браузері куки, які дозволять веб-сервісу Zoho автоматично зберігати ваші документи.

3. Щоб зробити Zoho Word додатком, що буде відкриватися за замовчуванням для файлів. Doc, клацніть правою кнопкою миші по будь-якому файлу. Doc і виберіть варіант "Open with" ("Відкривати за допомогою"). Перейдіть скролінг до кінця і виберіть "Zoho Word Processor". Поставте галочку в "Remember this application for Word document files" ("Запам'ятати це додаток для файлів документів Word"). Пов'язуємо Zoho з деякими типами файлів

4. Коли ви будете експортувати файли, ви можете зберегти їх у вашому директорії Ubuntu One, так що документи будуть синхронізовані у всіх ваших машинах з Ubuntu. [2]


Zoho Docs - файлова онлайн-система, що об'єднує текстовий редактор Zoho Writer, редактор таблиць Zoho Sheet і редактор презентацій Zoho Show. Всі перераховані вище онлайн-редактори зручні, швидкі і багатофункціональні. Zoho Docs підтримують імпорт і експорт в безліч форматів, в т.ч. pdf. Онлайн-редактор Zoho Docs представляє відмінний функціонал для спільної роботи над документами. Крім того, Zoho Writer може працювати в режимі оффлайн за допомогою Google Gears. [3]

Наклепав чверть сотні веб-сервісів, Zoho починає їх інтегрувати. Тиждень тому вони запустили сервіс Zoho Share, який дозволяє публікувати документи, створені в різних редакторах Zoho, а тепер випустили дуже корисний сервіс Zoho Docs, який представляє собою онлайн файлову систему (або онлайн робочий стіл). І як завжди, Zoho не став просто наздоганяти Google, а відразу його перегнав. На відміну від Google Docs, призначеного для роботи виключно з офісними документами, підтримуваними сервісом, в Zoho Docs ви можете завантажити абсолютно будь-який файл, тобто використовувати його як онлайн файлохраніліще.Разумеется, всі документи, які ви встигли створити в Zoho Writer, Zoho Sheet і Zoho Show автоматично потрапили до Zoho Docs. І нові документи потраплять теж (і їх можна створювати прямо з Zoho Docs). Тут, як і на своєму комп'ютері, ви створюєте татусі та розкладаєте по них файли. Zoho також дозволяє позначати файли тегами, проте ні пошуку, ні хмари тегів в новому сервісі поки немає, напевно не встигли пріделать.Те формати, які Zoho Docs розуміє (текст, таблиці, презентації, картинки) можна тут же переглянути в окремій вкладці сервісу ( не завантажуючи редактор, як це робиться в Google Docs). Виграш у швидкості - очевидний. Ну а якщо ви хочете відредагувати документ - один клік, і він відкривається в новому вікні вже в редакторі Zoho.Все файли і папки можна легко расшарівать для спільної роботи або для конкретних людей, або для груп. На панелі стану видно, хто зараз працює над расшаренним документами і можна з ним (з ними) початиться за допомогою вбудованого Zoho Chat. [4]

В останні роки онлайнові застосування в різних областях заробляють все більше популярності серед користувачів, причому як у споживчому, так і в корпоративному секторі. Відмінний приклад - набір онлайнових офісних додатків Zoho. На даний момент він є чи не найпотужнішим і найпоширенішим проектом з подібних, причому ряд експертів відзначають його перевага навіть над Google Docs. У чому суть цього сервісу?

Zoho пропонує користувачам більше 15 різних програм. Частина з них представляють собою звичайні офісні продукти:

• Zoho Mail - робота з електронною поштою; • Zoho Writer - додатки для роботи з текстами; • Zoho Sheet - робота зі всілякими таблицями; • Zoho Show - створення презентацій; • Zoho Docs - управління документами; • Zoho Notebook - онлайновий блокнот; • Zoho Wiki - персональна wiki-система; • Zoho Share - персональний файловий репозиторій; • Zoho Planner - онлайновий планувальник персональний; • Zoho Chat - програма для спілкування.

Кожне з цих додатків цілком стабільно, але при цьому не таке функціональне, як десктоп-аналоги. Зрозуміло, можливостей цих продуктів вистачить для вирішення більшості стандартних завдань, але в той же час користувачі відзначають, що в деяких ситуаціях онлайнові програми програють своїм оффлайновим побратимам.

Ще один момент - можливість інтеграції програм Zoho, наприклад, з веб-браузером або навіть Microsoft Office. І тут варто поставити запитання, навіщо потрібні не такі функціональні онлайнові офісні додатки. Насправді, у них є кілька переваг. По-перше, це доступність контенту з будь-якої точки світу, де є підключення до Інтернету. По-друге, збереження документів: якщо флешку з важливим файлом можна, наприклад, втратити, то з Zoho вона нікуди не пропаде. З іншого боку, вже давно ведуться дискусії на тему того, що важливі дані в таких системах зберігати небезпечно, тому що доступ до них теоретично може отримати будь-який недоброзичливець.

Що стосується доступності для російського користувача, то в Zoho є російська версія ряду найбільш важливих програм. З точки зору зручності все на рівні, але, зрозуміло, це не зовсім той комфорт роботи, який є в тому ж Microsoft Office. Іншими словами, офісні додатки Zoho не варто вважати 100-відсоткової заміною сучасним оффлайновим продуктам, але в ряді ситуацій цей сервіс може дуже сильно нагоді (наприклад, під час відряджень). [5]