Wetpaint

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Wetpaint

Wetpaint Logo 2010.png


Wetpaint- це веб-видавець, що спеціалізується на розшиширені платформи змісту призначений для своєї вигоди руйнівної зміни інформаційних технологій та видавничої діяльності. Початкові платформи співтовариства, вікі по Wetpaint, досягає 10 мільйона щомісячних унікальних користувачів. Нова фірмова платформа компанії публікації спроектована для виробництва високоякісних фірмових напрямів ЗМІ завдяки професійному автору контент на безліч категорій - з 5-10X економічні переваги в порівнянні з традиційними моделями веб-публікації . Wetpaint розваг, індивідуальний для молодих жінок, які люблять телевізор і моду, це перша власність на нову платформу. Визнаючи, що технологія і очікування аудиторії змінили ЗМІ назавжди, Wetpaint знову передбачує, що потрібно для створення, одержання прибутку - і як пакет так само в їхньому досвіді, що заручилися лояльністю аудиторії бренду і відмінності. Заснована в 2005 році піонером Інтернету Беном Еловітсом , і з офісами в Сіетлі і Нью-Йорк, Wetpaint спирається на верхньому ярусі інвесторів Trinity Ventures, Фрейзер Technology Ventures, Accel Partners і DAG Ventures. Визнані з нагородами і почестями час , OnHollywood, Washington Technology Industry Association, і AlwaysOn, Wetpaint пропонує призначення для мільйонів людей споживати контент, сприяти їх спільноти, і взаємодіяти з іншими вболівальниками, які діляться своїми пристрастями.


Виконавча команда

Бен Еловітс, генеральний директор

150 Ben Elowitz.jpeg

Бен Еловітс - один із засновників і головний виконавчий директор Wetpaint, медіа-компанії з аудиторією 10MM щомісячних унікальних користувачів. Бен також автор Digital Quarters, блогу, який розглядає в майбутньому цифрові засоби масової інформації та видавничої діяльності. Його повідомлення були показані на Huffington Post, TechCrunch, AllThingsD, paidContent.org, і CNBC.com, серед іншого . До Wetpaint, він був співзасновником Blue Nile (NILE), найбільшої мережі роздрібної торгівлі товарів класу люкс. Бен був також співробітником Fatbrain.com (FATB), електронної комерції компанії, яка стала публічною в 1998 році і був проданий в Barnes & Шляхетний в 1999 році . Бен отримав ступінь бакалавра наук в області електротехніки та комп'ютерних наук бакалавр прикладної математики в університеті Каліфорнії, Берклі. Він ангел інвестора в ряді засобів масової інформації та електронної комерції, в тому числі ICanHasCheezburger, і часто виступає на конференціях на цифрових носіях, соціальний зміст і підприємництва темами.


Сьюзан Малкахі, стратегічний радник, тимчасовий виконавчий редактор

Susan-Mulcahy150x150.jpeg


Сьюзан Малкахі є стратегічним консультантом і тимчасовим виконавчим редактором Wetpaint. Письменник, редактор, і зміст стратег, Сьюзен працювала національному шоу оглядач газети (Page Six, Нью-Йорк пост ; Всередині Нью-Йорк, Newsday ); редактор журналу ( авеню , Self ); письменника на премію публікацій, як ярмарок марнославства , New York Times , і виведення на головну , а творцем призначення веб-сайти розваг.

Піонер у веб-контенту, Сьюзен приєднався Starwave, інтернет-компанія змісту Пола Аллена, в перші дні в Інтернеті і, в 1995 році, почав пан шоубізнесу, який швидко став одним з найбільших розважальних властивостей онлайн. Вона пішла, щоб стати віце-президентом розваг поділ Starwave, який був придбаний Disney в 1997 році.

Сьюзен консультації для широкого кола оффлайнових і онлайнових ЗМІ, включаючи підприємства AOL, Amazon.com, Redpoint Ventures, а також Музей телебачення і радіо. Вона є автором My Lips Are Sealed: Зізнання світської хроніки (Doubleday, 1988), Малювання Мода: Мистецтво Кеннет Пол Блок (Гострий лист Прес, 2007), і чому я демократ (PoliPoint Press, 2008) . Вона також є продюсером двох CD збірників записів Рут Дрейпер, великий художник монолог.

Роб Грейді, головний операційний директор

150 Rob Grady.jpeg


Роб головний операційний директор Wetpaint, відповідальних за продукт, технологію і видавничої команди. Його кар'єра досвід простирається від ранньої стадії стартапів великим споживачем марки компаній, всі з яких були направлені на будівництво великих споживчих товарів і досвідом. У його остання роль ще до вступу Wetpaint, Роб був віце-президент з глобальних напої, для Starbucks Coffee Company, де він був відповідальним за розробку продукту, інновацій та маркетингу всіх гарячих і холодних ручної напої подаються в магазинах Starbucks по всьому світу. До цієї ролі, Роб був директором, еспресо і директор Нью-Ventures для американського бізнесу Starbucks.

До Starbucks, Роб провів п'ять років в області маркетингу в компанії RealNetworks, піонер в галузі аудіо та відео Інтернет, провідних різні споживчі програмного забезпечення запусків для RealPlayer і RealJukebox продукції. Роб розпочав свою кар'єру в компанії Procter & Gamble, де він провів п'ять років постачання інноваційних продуктів споживачеві.

Роб має ступінь бакалавра з економіки в Гарвардському коледжі та МВА у Стенфордському університеті.

Брайан Уоткінс, фінансовий директор / CRO

150 Brian.jpeg


Брайан Уоткінс є CFO / CRO з Wetpaint, відповідальний за продажі реклами, фінансів та людських ресурсів. Він досвідчений виконавчий технологій, що мають досвід в онлайн споживчих товарів, цифрові ЗМІ / Розваги і глобальних закупівель.

До приходу в Wetpaint, Брайан працював у Голубий Ніл (Ніл), де він обіймав різні посади, у тому числі віце-президент з мерчендайзингу і віце-президента з корпоративного планування. Він був відповідальним за всі аспекти виробничої лінії алмазу, від пошуку до ціноутворення у виконання. Крім того, він був відповідальний за всі мерчандайзингу та корпоративного планування, пов'язаних з фінансовою звітністю заяву і оперативний потенціал. До Блакитного Нілу, він працював у Bain & компанії, як у Сполучених Штатах і в Азії, де він зупинився на споживчі товари, закупівлі та злиттів і поглинань. Брайан почав свою кар'єру в компанії Arthur Anderson.

Брайан отримав ступінь бакалавра наук в області ділового адміністрування в Університеті Каліфорнії, Берклі. Він також ангел інвестор в число стартапів, в тому числі Метеор Рішення та Nirvaha

Вернер Koepf, віце-президент з технологій та продукції

Werner-Koepf150x150.jpeg


Вернер призводить технології команда за інноваційні Видавничий Wetpaint в 2,0 видавничі платформи, відповідає за все управління продуктом, розвиток технологій та оперативної діяльності. До приходу в Wetpaint, Вернер був віце-президент з архітектури додатків на Expedia. Його обов'язки включали модернізації додатків Expedia як популярний туристичний сайт мігрували в сервіс-орієнтованої архітектури.

Вернер також працював на Amazon.com, де йому вдалося команди, яка володіла дарування, повторні покупки, і Rich Media. До цього він був технічним директором Майї Viz, запуску візуалізації інформації, який був придбаний General Dynamics.

Вернер отримав ступінь доктора філософії від Technische Universität München в теоретичній ядерної фізики.

Кріс Kollas, віце-президент з розвитку бізнесу

150 Chris Kollas.jpeg


Кріс є віце-президентом з розвитку бізнесу, відповідає за розвиток доходи, аудиторія, і стратегічні відносини з допомогою синдикації, партнерськими службами та зв'язків з промисловістю. Він має великий досвід в управлінні розвиток нового бізнесу на ранній стадії венчурним капіталом, стартапи, приділяючи особливу увагу створенню і максимально нові канали доходів споживачів перед підприємствами цифрових засобів масової інформації.


До Wetpaint, Кріс очолює топ-виробників відділ продажів для компанії RealNetworks, і створили і побіг вигідно новий канал бізнесу, призначених для прискорення прийняття RealAudio і RealVideo через партнерські відносини з провідними брендами мережі. Під час свого перебування в Creative Мультимедіа, розробник і видавець споживачів фірмових CD-ROM продуктів, Кріс займав посаду директора з продажу та поїхав розподілу продукції і доходів досягнення.


Кріс отримав ступінь магістра в галузі освіти з Антіохії університету. Він також має ступінь бакалавра в області ділового адміністрування та мовної комунікації з Університету штату Орегон.


Майкл Хауелл, віце-президент, Видавничий платформи

150 mike howell.jpeg


Майкл приєднався Wetpaint на початку 2005 року як частина з засновників команди. У свій час на Wetpaint, він навів аналітика, публікації, обслуговування клієнтів, і корпоративних груп стратегії. У своїй нинішній ролі в якості віце-президента з видавничої платформою Wetpaint, він відповідає за напрямок за революційну платформу компанії, об'єднуючи публікації, продуктів і аналітики в єдиній стратегії.

До співзасновника Wetpaint, Майкл провів п'ять років у якості консультанта з питань управління в Lake Partners, де він спеціалізується на аналітиці керованих стратегічний консалтинг для охорони здоров'я, фінансових послуг, та технологічного сектору.

Майкл має ступінь бакалавра в економіці з відзнакою закінчив Лондонську школу економіки і політичних наук.

Редакційний персонал

Управління Редактори: Чако Сузукі, Тім Хейн


Старший редактор: Леслі Пандей

Редактор: Дена Росс

Регіональні редактори: Анджеліна Кандідо, Лаура випадок, Кім Кауфман, Хайді Саке, Ліндсей Дрейер

Фото редактор : Крістін Бернс

Фото помічник: Джагер Уетербі

Письменники: Емілі Анатоль, Сьюзен М. Андерсон, Дженні Берч, Mehera Боннер, Лорен Булл, Чері Бурбач, Джина Карбоне, Меган Карпентьєра, Ден М., Ліндсей Брук Коен, Філіп Крук, Роксана Фекюр, Ешлі Фрідман, Райан Гаєвський, Ліз Харді, Скотт Хавер, Елізабет Келогг, Мішель Левін, Маріелла Мостоф, Кейтлін О'Тул, Натан Пенського, багаті Піепхо, Джо Роха, Ребекка Роуз, Крістофер Розен, Еріка Штрауса, Мелінда Тауб, Рошелль Д. Томас, Брея Трамбле, Марія Вальєнте, Летоя Вест.

Використані джерела

[1]