MovieMaker

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Movie Maker основні поняття

Відеоредактор Windows Movie Maker - це спеціальна програма з комплекту поставки Microsoft Windows XP, призначена для створення, редагування і монтажу відеороликів, які згодом можуть застосовуватися безліччю різних методів - в якості елементів презентацій, відеоуроків, а також можуть бути опубліковані в Інтернеті. Файли, що створюються за допомогою відеоредактора Windows Movie Maker, зберігаються на диск у форматі Windows Media, що дозволяє включати в єдиний пакет або відеозапис і відеозапис у поєднанні зі звуковою доріжкою (такі файли будуть мати розширення. Wmv), або тільки звукову доріжку без відеоряду (вона записується у файл з розширенням. wma). Всі ці файли можуть бути відтворені з використанням програвача Windows Media, що виконує для користувача в цьому випадку роль відеоплейєра.

Для стиснення відеозаписів і мультимедійних файлів великих обсягів в Microsoft Windows XP використовуються так звані кодеки (скорочення від терміна «компресор-декомпресора інформації») - спеціальний набір програмних засобів, що дозволяють здійснювати компресію аудіо-і відеоданих методом виключення з мультимедіа-потоку надмірною або періодично повторюється інформації. За допомогою кодеків дані можуть бути не тільки стиснуті в процесі збереження на диск, а й динамічно розпаковані при відтворенні. Використовувані в Windows алгоритми стиснення даних дозволяють передавати підготовлені вами відеозапису по мережі або публікувати їх в Інтернеті, не вимагаючи при цьому значних часових витрат на завантаження і вивантаження інформації.

Для того щоб викликати програму Windows Movie Maker на виконання, необхідно виконати запропоновану далі послідовність команд:

13-01.jpg

Кожен з перерахованих у цьому переліку елементів інтерфейсу несе власне функціональне навантаження і застосовується особливим чином у процесі редагування і монтажу відеофільмів.

Командна панель, як і в інших програмах Windows XP, призначена для управління відкритим за допомогою даної програми файлом, налаштування зовнішнього вигляду вікна програми, а також для управління відтворенням відеоролика. Панель інструментів редактора Windows Movie Maker в цілому копіює панелі інструментів інших програм Windows як за своїм складом, так і за функціональним призначенням. А от панель інструментів проектів має виключно індивідуальне для даної програми значення: з її допомогою користувач може записати, зберегти фільм, або підготувати його для відправки по електронній пошті. Панель місця розташування допоможе вам швидко знайти у файловій структурі вашого диска файл або збірник, який ви хочете відкрити, у той час як Панель інструментів збірників допоможе вам керувати відкритим у вікні редактора проектом. Для того щоб включити або відключити будь-яку з функціональних панелей програми Windows Movie Maker, зверніться до пункту Панелі (Toolbars) функціонального меню Вигляд (View) і встановіть або скиньте в підменю, відповідні прапорці.

У контексті редактора Windows Movie Maker будь-який графічний файл, аудіо-або відеозапис, яка може бути відкрита і використана в даній програмі, прийнято називати кліпом. У цьому випадку спеціальні папки на диску вашого комп'ютера, в яких зберігаються впорядковані за будь-яким критерієм кліпи, називаються збірками. Збірники відображаються в Панелі збірок у формі піктограм закритих папок, у той час як що містяться в збірнику кліпи з'являються в Області збірників, відображаючись, як ескізи першого кадру міститься в кліпі відеозапису. Користувач може перетягнути за допомогою миші один з кліпів збірки у Робочу область розкадровки, відкривши тим самим новий проект - файл, що містить результати роботи програми Windows Movie Maker. Також можна перетягнути кліп на Монітор, що призведе до негайного відтворення запису. Слід зазначити, що відкритий за допомогою програми Windows Movie Maker кліп є за своєю суттю файлом оригіналу, всі зміни, які користувач внесе в цей кліп в процесі його редагування, будуть зафіксовані в поточному проекті. Оригінал при цьому залишиться неізменним.могут не допустити перетворення ...

формати які підтримує Windows Movie Maker

  • Файли відео:. asf,. wmv,. avi
    * Файли фільмів: MPEG1,. mpeg,. mpg,. m1v,. mp2
    * Звукові файли:. wav,. snd,. au,. aif,. aifc,. aiff
    * Файли Windows Media:. asf,. wm,. wma,. wmv
    * Як і раніше зображень:. bmp,. jpg,. jpeg,. jpe,. jfif,. gif
    * Аудіо формату MP3:. mp3

У деяких випадках файли зазначених форматів не вдається імпортувати в Windows Movie Maker, навіть якщо їх можна відкривати за допомогою програвача Windows Media .. Це відбувається в тому випадку, коли кодек, що використовувався для кодування відео-або аудіо, не входить до складу Windows XP .. У такій ситуації слід повторно закодувати відео-або аудіо за допомогою кодувальника Windows Media, а потім імпортувати їх ..

Прімечаніе.Формата MPEG2 має кілька кодеків, які не підтримуються програмою Windows Movie Maker. Навіть якщо ці кодеки встановлені на комп'ютері, файли формату MPEG2 можуть не працювати в Windows Movie Maker або викликати інші проблеми .. Більшість файлів формату MPEG2 можна перетворити в інший сумісний формат .. Однак деякі кодеки MPEG2 включають схеми захисту від копіювання, які можуть не допустити перетворення ..

Робота з кліпами у програмі Windows Movie Maker

Після імпорту файлів у програму Windows Movie Maker можна приступати до основної частини створення фільмів - редагуванню. Програма Windows Movie Maker дозволяє редагувати кліпи безліччю різних способів. Можна розділити довгий кліп на два більш коротких, об'єднати два кліпи в один, обрізати початок або кінець кліпу і навіть створити нові кліпи. Розділення і об'єднання кліпів

Для спрощення роботи можна вручну розділити відео-та звукові ефекти на невеликі кліпи. Наприклад, якщо відеокліп містить дві різні сцени, можна розділити його в тій точці, де закінчується одна сцена і починається інша, а потім вставити перехід між двома кліпами.

85792300-93ee-485b-9fbf-5002877abb64.png

І навпаки, може знадобитися об'єднати файл, розбитий на кліпи меншого розміру. Однак можна об'єднати тільки суміжні кліпи. Термін «суміжні кліпи» означає, що час початку другого кліпу слід безпосередньо за часом закінчення першого. Наприклад, якщо відео-або аудіофайл був розділений при імпорті в Windows Movie Maker на кліпи з іменами Кліп 1, Кліп 2 і Кліп 3 в зазначеному порядку, можна об'єднати Кліп 1 і Кліп 2 або Кліп 2 і Кліп 3, але не можна об'єднати Кліп 1 і Кліп 3.

Суміжні відеокліпи можна об'єднати на аркуші розкадрування або на панелі вмісту перед додаванням на розкадрування або шкалу часу. Обрізка (приховування) фрагментів відеокліпів

При обрізанні кліпу створюється нова точка підрізування початку і / або кінця. Точка підрізування початку визначає, коли розпочнеться відтворення кліпу, а точка підрізування кінця - коли буде зупинено відтворення кліпу в проекті і фільмі. При обрізанні кліпу дані не видаляються з вихідного файлу, а стають прихованими і не з'являються у проекті, або опублікованому фільмі.

507e347d-bf30-4f13-a079-762ab2133d5a.png

Створення кліпів

Для спрощення роботи над проектом можна створити з одного відеокліпу кілька легко оброблюваних кліпів меншого розміру. Windows Movie Maker створює кліпи різними способами в залежності від їхнього джерела. Якщо джерело кліпу - цифрова камера, Windows Movie Maker створює кліпи на основі міток часу, доданих цифровою відеокамерою при записі, а також на основі істотних змін відеокадру.

    На панелі вмісту виберіть відеокліп, для якого необхідно створити кліпи.
    Клацніть Сервіс, а потім клацніть Створити кліпи.

MovieMaker 3D

Im.jpg

Щоб знімати кіно, потрібно зовсім небагато - хороша ідея, комп'ютер і програма 3D Movie Maker. Працювати з нею ви наавчитесь буквально через пару хвилин.

Річ у тому, що програма має хороший набір готових фонових сцен, комплект забавних персонажів із заданими характеристиками поведінки, великі бібліотеки музичних і звукових фрагментів (якщо до звукової плати підключити мікрофон, можна буде записувати власні звукові ефекти).

За допомогою вбудованої Help Machine ви легко зможете розібратися з наявними інструментами. Важливе те, що при видаленні/наближенні персонажа він відповідно уменьшается/увеличивается, створюючи відчуття руху в реалістичному тривимірному просторі.

посилання

1. основна інформація 2. | формати 3. |Microsoft 3D Movie Maker