LinkedIn

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

LinkedIn

Рейд Хоффман.jpg 1i.jpeg

Рейд Хофман

Історія виникнення LinkedIn

LinkedIn – це соціальна мережа для встановлення ділових та бізнес-контактів. Проект був заснований ще у грудні 2002 року, і запущений у травні наступного року Рейдом Хоффманом, який зараз займає посаду голови правління компанії. I12.jpeg

Теперішній CEO LinkedIn – Джефф Вейнер, який прийшов у компанію з Yahoo. Станом на початок 2010 року ця соціальна мережа налічувала більше 60 мільйонів зареєстрованих користувачів з більш ніж 200 країн, що робить її прекрасним інструментом для пошуку ділових контактів. Адже в LinkedIn зазвичай реєструються саме для цього – для встановлення бізнес-зв”язків, а не розваг чи активного спілкування. Цю нішу вже давно відібрав Facebook, що цілком закономірно.

Поради щодо використання LinkedIn

LinkedIn.jpg

- Середнє число контактів в LinkedIn у співробітників Google - 47

- У випускників Harvard Business School - 58

- Людям, у яких понад 20 зв'язків в 34 рази частіше пропонують роботу, ніж тим, у яких менше 5 зв'язків

- Всі 500 компаній зі списку Fortune 500 (список найбільших компаній США за версією американського журналу «Fortune»)представлені в LinkedIn. Фактично, 499 з них представлені співробітниками рівня топ менеджерів і вище.

Більшість людей використовують LinkedIn для того, щоб з кимось «зв'язатись», щоб запропонувати послуги,встановити партнерство або отримати роботу. Зазвичай це працює, адже в мережі більше 8,5 млн. досвідчених професіоналів з усіх країн світу, які представляють 130 різних індустрій. Однак LinkedIn часто недооцінюють, тому десять порад допоможуть вам більш ефективно використовувати LinkedIn.

2i.jpeg

1. Станьте помітними Додаючи нові зв'язки, ви збільшуєте ймовірність того, люди, які шукають співробітників або партнерів, помітять ваш профіль, а це великий бонус, якщо ви один з багатьох тисяч менеджерів проектів. Плюс, люди швидше за все віддадуть перевагу працювати з тими, хто знайомий з їх колегами або друзями.

2. Вдоскональте свій профіль Більшість нових користувачів вказують в профілі тільки свою поточну компанію. Таким чином, вони значно звужують своє коло потенційних контактів. Свій профіль слід заповнювати так, як ніби це біографія генерального директора, так що не забудьте вказати минулі компанії, освіта, членство в організаціях і заняття.

3i.jpeg

3. Підвищіть свій Google PageRank LinkedIn дозволяє зробити профіль доступним для індексації пошуковими системами. А щоб підвищити «індекс цитування », вмикайте посилання на свій профіль в підписі в інтернеті, наприклад, коли коментуєте блоги.

4. Не забудьте посилання Працюючи над своїм іміджем, ви можете також просувати свій блог або веб-сайт. LinkedIn дозволяє вказувати в своєму профілі посилання на різні ресурси. Є кілька визначених категорій: «мій веб-сайт», «моя компанія ». А якщо вибрати категорію «інше», то можна змінити назву ярлика. Це додаткова пошукова оптимізація для вашого сайту або блога. Щоб це працювало, не забудьте в настройках профілю вказати відкритий доступ.

5. Для швидкої перевірки компанії та потенційних роботодавців Зазвичай компанії, перш ніж звернутися до вас з пропозицією про роботу, подивляться ваші рекомендації, але й ви можете зробити те ж саме! Звичайно, на співбесідах не прийнято запитувати про рекомендації свого начальства, але за допомогою LinkedIn ви можете подивитися цю інформацію та дізнатися більше про свого менеджера та передбачуване місце роботи. Ви також можете знайти людину, яка працювала в компанії на аналогічній позиції і запитати його про суть роботи, про колектив, про можливості кар'єрного росту. Оскільки така практика стає повсюдною, іноді бувають кумедні випадки, коли людина розповідає про себе як про успішного і талановитого фахівця, а на ділі з'ясовується, що він виявився нікчемним співробітником і був звільнений.

6. Вивчайте ринок праці Використовуйте розширений пошук, щоб дізнатися, де працюють люди вашого рівня. Наприклад, програміст може використовувати ключові слова "Ruby on Rails", "С + +", вказати свою освіту, щоб подивитися, в яких компаніях працюють фахівці його рівня.

Members-photo.jpg

7. Отримуйте інформацію, яка допоможе на співбесіді Використовуйте LinkedIn, щоб знайти людей, з якими ви будете розмовляти з приводу роботи. Може виявитися, що ви жили в одному місті або вчилися в одному університеті, або обидва любите хокей. Це дасть теми для розмови.

8. Оцініть стан компанії Використовуйте LinkedIn, щоб оцінити стан компанії, плинність кадрів, порівняти її з конкурентами. Не покидають чи компанію ключові співробітники? Можна увійти в контакт із засновниками компанії і минулими керівниками - зазвичай вони мають неупереджений погляд на перспективи розвитку, ніж ті, хто керує зараз.

9. Оцініть стан ринку Якщо ви плануєте інвестувати або працювати в будь-якому новому секторі, використовуйте LinkedIn, щоб знайти людей, які працювали з конкурентами компанії або в компаніях, які збанкрутували. Наприклад, ви хочете відкрити онлайн-магазин товарів для тварин. Ви можете дізнатися багато важливих речей, встановивши контакт з власниками подібних магазинів.

10. Відстежуйте стартапи Серед своїх контактів і груп, ви можете шукати людей, які починають свій бізнес.

Bold-ui-home.jpg

11. Обмінюйтеся досвідом У LinkedIn з'явився корисний сервіс LinkedIn Answers, який дозволяє запитувати думки колег з робочих питань. Зазвичай думки професіоналів і колег виявляються більш корисними, ніж обговорення на відкритих форумах. Наприклад, підприємець, який розпочинає бізнес, може отримати інформацію по всіх його цікавлять.

12. Вливайтеся в нову роботу Зазвичай, коли люди приходять на нову роботу, вони відчувають себе дещо скуто, адже навколо багато незнайомих осіб. Знайдіть профілі своїх колег в LinkedIn, подивіться, який досвід вони мають і чим займаються - це допоможе вам швидше влитися в новий колектив.

Мережа LinkedIn запускає сервіс рекомендацій

LinkedIn-company-products-and-services-tab.jpg

Професійна соціальна мережа LinkedIn планує запустити новий сервіс рекомендацій, який дозволить більш ніж 80 млн. користувачів цієї мережі публікувати огляди продуктів і послуг, пов’язаних з їх професійним профілем. Участь у програмі рекомендацій має бути безкоштовною і добровільною для компаній, яким потрібно створити профіль компанії і додати продукти для огляду, перш ніж користувачі зможуть коментувати їх.

Зараз у програмі беруть участь близько 30 західних компаній, в тому числі JetBlue, Microsoft, Бізнес-школа Гарварда та інші. У LinkedIn говорять, що компанії учасники зможуть переглядати рекомендації, відповідати на них і видаляти деякі з них.

За словами представників LinkedIn, їхня компанія кілька останніх місяців додавала сайту новий функціонал, за допомогою якого мережа повинна була стати «центром інформації, що дозволяє професіоналам робити їх роботу».

«Велика частина того, що ми зараз робимо — це додаткові сервіси, за допомогою яких професійні користувачі могли б розглядати LinkedIn як важливе джерело інформації», — говорить глава LinkedIn Джефф Вайнер.

Він сказав, що розміщення рекомендацій, а також відгуки про них для нинішніх і колишніх колег по роботі, допоможуть всім учасникам мережі створювати свої думки по тим чи іншим компаніям і продуктам. Також нова програма дозволяє використовувати LinkedIn як маркетинговий інструмент.

LinkedIn 1.jpg

Джерела

[1]

[2]

[3]

[4]