Створення найпростіших лінійних програм

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета уроку: Дати дитині поняття про режими роботи монітору та принципи виведення зображення на екран в цих режимах.

Тип уроку: Практична робота.

Хід уроку

На початку уроку необхідно нагадати дітям правила поведінки в комп'ютерному класі та правильної роботи за комп'ютером.

У вільному режимі можна перевірити якість засвоєних знань за попередніх тем. Опитування можна проводити усно, а можна у вигляді інформатичного диктанту. Приблизний перелік питань на опитування:

1. Яку структуру повинна мати правильно написана програма мовою програмування Паскаль;

2. Які блоки в програмі обов'язкові, а які ні?

3. Що таке лінійна програма?

4. В яких режимах може працювати відео система комп'ютера?

5. Охарактеризувати текстовий режим роботи монітору.

6. Який бібліотечний модуль допомагає керувати виведенням зображення на екран в текстовому режимі?

7. Які процедури керують кольором зображення та тла?

8. Як можна керувати яскравістю зображення та мерехтінням символів?

9. Скільки кольорів можна вивести на екран монітора в стандартному текстовому режимі?

10. Як на екрані створити текстове вікно?

11. Якими операторами здійснюється виведення на екран в текстовому режимі?

12. Як вивести на екран псевдографічне зображення?

13. Як задати позицію виведення зображення на екран?

Після проведення опитування діти виконують за комп'ютером завдання, що було підготовлене вдома: виведення псевдографічного зображення на екран в текстовому режимі. Можна запропонувати учням свої завдання з малюнками, використовуючи набір символів ASCII - таблиці


1111111111111111.jpg

Домашнє завдання:

запропонувати дітям вдома створити програму, що "виконує" просту мелодію за допомогою вбудованого динаміка.