Синхронне навчання

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
1111.jpg

Синхронне навчання

Синхронне навчання передбачає взаємодію викладача з аудиторією в режимі реального часу. Викладач має змогу не лише оцінювати знання, але й слідкувати за реакцією студентів, миттєво реагуючи на проблеми, що виникають у них, обирати найбільш зручний темп проведення занять.

Традиційна методика семінарів і лекцій і в режимі розподіленого дистанційного навчання. Вона орієнтована на події керовані викладачем, віртуальні класи, які інтегровані в курси і спеціальні групові сесії. Синхронне навчання широко використовує різні мультимедійні можливості (спільні грифельні дошки, аудіо-відео спілкування), засоби для запитань і відповідей, існує можливість спільного використання додатків в мережі.

Програмно-апаратний комплекс

Програмно-апаратний комплекс для синхронного дистанційного навчання об'єднує всі необхідні для ефективного навчання елементи: презентацію електронних матеріалів, аудіо- та відео- комунікації, текстові чати, спільні ресурси, опитування, веб-відео.

Комплекс може бути використаний не лише для навчання, але й для проведення відкритих занять для студентів інших ВУЗів, для віддаленого навчання слухачів курсів інституту післядипломної освіти.

Можливості комплексу

  • Програмно-апаратний комплекс підтримує режим синхронного навчання, під час якого викладач та студенти спілкуються в режимі реального часу незалежно від відстані.

  • Викладач та студенти одночасно працюють в одному віртуальному просторі, обмінюючись матеріалами або за допомогою голосового або відео- спілкування. Такий формат навчання найбільше наближений до традиційних семінарських занять.

  • Програмно-апаратний комплекс дає можливість викладачеві створювати власні курси, наповнюючи їх мультимедійним вмістом. Для створення курсу можуть бути використані як готові освітні ресурси, так і авторські розробки: тексти, зображення, анімації, 3D-моделі, відеофільми, аудіофайли, інтерактиви. Підготовлені матеріали викладач транслює з робочого столу свого комп'ютера на комп'ютери студентів.

  • Студент має можливість отримувати від викладача матеріали курсу, виконувати призначені завдання, дискутувати з викладачем та іншими студентами.

  • Під час занять викладач може транслювати вміст робочого столу обраного студента решті аудиторії. При необхідності він може взяти на себе керування комп'ютером студента.

  • На робочих столах комп'ютерів викладача та студентів виділяється особлива область під назвою "Електронна дошка". Інформація, що розміщена на ній, відображається на всіх екранах. Кожен учасник занять (у визначених режимах роботи) має можливість працювати з вмістом електронної дошки, змінюючи та доповнюючи його.

  • Система інтерактивних опитувань реалізує зворотній зв'язок "студент - викладач". Окремому студенту, групі або всій аудиторії пропонуються запитання, на які вони мають дати відповідь. Викладач може використати заздалегіть підготовлені опитування або створити власні. Весь процес заняття може бути записаний та використаний викладачем надалі.

Джерела інформації