Робота з графічним редактором. Система вказівок графічного редактора Paint

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета:

Перевірка і оцінювання навичок та вмінь учнів з теми "Робота з графічним редактором. Система вказівок графічного редактора Paint.".

Тип уроку: комбінований

Практична робота

Хід уроку

1)перевірка домашнього завдання

2)актуалізація матеріалу, що вивчався

3)узагальнення теми, мети, завдань уроку

4)перевірка і оцінювання навичок та вмінь

5)підведення підсумків уроку

6)Домашня робота


1) Перевірка домашнього завдання

2) Актуалізація опорних знань:

Що таке графічний редактор?

Як завантажити графічний редактор Paint?

Призначення й основні функції графічного редактора Paint?

Правила роботи з графічними редакторами?

Растрова та векторна графіка, їх відмінність?

Формати графічних файлів, їх характеристика?

3) Учні, ви повинні вміти:

-створювати малюнки в середовищі графічного редактора;

-працювати з графічними файлами (виконувати основні операції щодо створення та редагування зображень в середовищі графічного редактора);

-змінювати параметри графічних об'єктів у середовищі графічного редактора;

-зберігати графічні об'єкти у різних форматах.

Щоб у дітей не виникло уявлення про графічний редактор Paint,як про примітивний, пропоную їм переглянути декілька малюнків


1111.jpg

Скатертина



2222.jpg

уголок

33a.jpg

сорочка

Це їх зацікавить та спонукає до подальшої роботи у середовищі графічного редактора Paint.

4)Засобами графічного редактора Paint намалюйте неваляйку

44a.jpg

Створене зображення збережіть у файлі Неваляйка.bmp в папці Мої документи\Мої малюнки\10 клас. (Оцінка 1,2,3) Створіть малюнок Неваляйка2


55a.jpg

Змініть розміри полотна, встановивши значення 860x300 крапок. Створіть набір із 5 матрьошок, виконуючи копіювання та зміну розмірів фрагмента малюнка. Запропоноване зображення має бути найменшим у наборі матрьошок, щоб отримати інші, збільшіть це зображення. Розфарбуйте матрьошки так, щоб всі вони були різними, наприклад:

66a.jpg

збережіть у файлі Неваляйки.bmp в папці Мої документи\Мої малюнки\10 клас. (Оцінка 4,5,6) Пропоную дітям попрацювати у парах. Кожен вибирає собі пару, або ж я вибираю кожному довільним чином. Потім пропоную: знайдіть цікавий малюнок і підготуйте з нього «пазли» — поділіть на частини, можливо змініть їх розмір, використайте відображення або повороти та збережіть такі частини в окремих файлах. Запропонуйте один одному «зібрати» зображення із частин. Перевірте отримані результати. Оцінюватиметься робота як при створенні пазлів так і при їх складанні. (Оцінка 7,8,9,10)

5) Підведення підсумків уроку.

6) Вдома дати письмово відповіді на запитання:

1. Як змінити розміри малюнка за допомогою масштабу?

2. Як відобразити або повернути фрагмент малюнка?

3. Як розтягнути або нахилити фрагмент малюнка?

4. Як зняти і обробити малюнок з екрана?

5. Як надрукувати малюнок?

Дослідіть:

1.Дослідіть, що відбувається, якщо при переміщенні виділеного фрагмента натиснути клавішу Ctrl або Shift. Зробіть висновки.

2.Дослідіть, чи можна активізувати на малюнку існуючий текстовий напис та відредагувати його. За необхідності зверніться до довідкової системи.