Практична робота №9 "Введення, редагування й форматування тексту "

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета. Формування і відпрацьовування навичок введення тексту, його редагування і форматування.

Тип уроку. Урок формування умінь та навичок

Хід уроку

I. Організаційна частина.

Привітання, перевірка підготованості учнів до уроку, перевірка присутності. Повідомлення теми та плану роботи на уроці, мети та завдань уроку.


II. Практичні завдання.

    Завдання 1.

1. Набрати вміщений нижче текст.

2. Записати створений документ на диск А: під іменем «Практична робота №9.1.doc».

Текст для набору:

Цей текст нахилений, жирний, розмір 18. Цей текст нахилений, вирівняний по центру, розмір 14. Цей текст підкреслений, вирівняний по ширині, розмір 16. Цей текст нормальний, вирівняний по лівому краю, розмір 12. Цей текст жирний, нахилений, вирівняний по правому краю, розмір 11. Цей текст жирний, нахилений, вирівняний по центру, розмір 9. Цей текст нахилений, підкреслений, вирівняний по ширині, розмір 14. Цей текст нормальний, вирівняний по лівому краю, розмір 12, шрифт Arial. Цей текст нормальний, вирівняний по правому краю, розмір 16, шрифт Comic Sans MS. Цей текст нормальний, вирівняний по лівому краю, розмір 14. шрифт Book Antiqa.

     Завдання 2.

1. Завантажити до вікна редактора документ «Практична робота №1.doc»

2. Відредагувати текст, виконавши такі завдання:

3. Розбити текст на 4 абзаців.

4. Поміняти місцями другий і третій абзац.

5. Вилучити із другого абзацу друге речення.

6. Поміняти місцями третє та четверте слово у першому реченні першого абзацу.

7. «Вырезать» 4 абзац.

8. «Копировать» третій абзац і перенести його за допомогою миші в кінець тексту.

9. Записати створений документ на диск А: під іменем: "Практична робота №9.2.doc".


     Завдання 3.

1. Набрати вміщений нижче текст.

2. Відформатувати текст згідно тексту для набору(завдання 1).

3. Записати створений документ на диск А: під іменем: "Практична робота №9.3.doc".


     Завдання 4.

1. Створити вміщені під текстом списки.

2. Відформатувати списки згідно зразка.

3. Записати створений документ на диск А: під іменем: "Практична робота №9.4.doc".


До кольорової гами радуги входять:

  • Червоний
  • Жовтогарячий
  • Жовтий
  • Зелений
  • Блакитний
  • Синій
  • Фіолетовий

До кольорової гами радуги входять:

1. Червоний

2. Жовтогарячий

3. Жовтий

4. Зелений

5. Блакитний

6. Синій

7. Фіолетовий

До кольорової гами радуги входять:

    • Червоний
    • Жовтогарячий
    • Жовтий
    • Зелений
    • Блакитний
    • Синій
    • Фіолетовий

До кольорової гами радуги входять:

A. Червоний

B. Жовтогарячий

C. Жовтий

D. Зелений

E. Блакитний

F. Синій

G. Фіолетовий


1. Синтаксис

  1.1. Речення

2. Єднальні

  2.1. Спонукальні
  2.2. Особові
  2.3. Безособові

III. Підсумки уроку.

  • Які способи виділення слова, речення та абзацу Ви знаєте?
  • Як вирівняти текст по ширині?
  • Як збільшити/зменшити розмір шрифту?
  • Як змінити шрифт?
  • Як створити маркірований/нумеровані список?
  • Як створити багаторівневий список?

IV. Домашнє завдання:

1. Повторити основи робіт з текстовими редакторами.

2. Повторити форматування шрифтів та абзаців.

3. Повторити створення списків.

     Автор: Іщук Світлана Олександрівна