Практична робота з теми "Комп'ютерні презентації"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета уроку: формування практичних навичок створення, вилучення та додавання слайдів, знаходження необхідних команд виконання різних операцій з меню, панелі інструментів, контекстного меню, зокрема операції вставки малюнків, діаграм, ефектів анімації.

Обладнання: комп'ютери, зошити з домашнім завданням, робочий зошит для практичної роботи з алгоритмом виконання практичної роботи. Тип уроку: практичне застосування знань та формування вмінь і навичок.

Хід уроку

І.Організація класу до уроку

  1. Повторення правил з техніки безпеки під час роботи за комп'ютером.
  2. Підготовка зошитів, ручок, комп'ютера для роботи в класі.

II.Організація учнів до практичної роботи

  1. Оголошення теми і завдань уроку.
  2. Учитель роздає учням практичну роботу і ознайомлює їх із завданнями, звертає увагу на те, що учні створюватимуть слайди з презентації, яку створювали у зошитах вдома. На наступному уроці закінчити розпочату презентацію.

III.Виконання практичної роботи

Зміст практичної роботи:

Практична робота № _1____

Тема : Комп'ютерні презентації.

Мета: навчитися створювати найпростішу презентацію з кількох слайдів, фон, вводити до презентації графічні об'єкти, анімацію, форматувати, редагувати, копіювати слайди, демонструвати презентації.

Обладнання: комп'ютер, зошити із домашнім завданням, робочий зошит для практичної роботи (з алгоритмом роботи практичної роботи).

Хід роботи

(Результати дій, команд записувати в зошит)

  1. (0,3 бала) Запустіть програму PowerPoint ____________________________
  2. (0,5 бала) Створіть загальну (нову, порожню) презентацію _____________
  3. (0,5 бала) Уведіть заголовок першого слайда (із домашнього завдання)_________________________________________________
  4. (0,5 бала) Застосуйте оформлення до слайда з меню (шаблон оформлення) _____________________________________________________
  5. (0,3 бала) Створіть другий слайд ___________________________________
  6. (0,5 бала) Введіть заголовок другого слайда і наповніть змістом (із домашнього завдання) ______________________________________
  7. (0,5 бала) Створіть фон для другого слайда (з одного кольору) ________________________________________________________________
  8. (0,5 бала) Створіть третій слайд і наповніть його змістом (із домашнього завдання)
____________________________________________
  1. (0,3 бала) Створіть фон для другого слайда (з двох кольорів) ________________________________________________________________
  2. (1 бал) Створіть четвертий файл і використайте гіперпосилання на ваш вибір (меню Вставка/ команда Гиперссылка) ______________
  3. (0,3 бала) Створіть фон для другого слайда (із заготовки) ______________
  4. (1 бал)До кожного слайда вставте відповідний малюнок (1 діаграму) ________________________________________________________________
  5. (0,5 бала) Між першим і другим слайдами вставити новий слайд ________________________________________________________________
  6. (1 бал) До нового слайда вставити картинку Годинник і календар (меню Вставка/ Объект «Календарь»). Створити кнопки керування Далее ________________________________________________________________
  7. (0,5 бала) Перемістіть другий слайд і вставте його після всіх створених слайдів: ____________________________________
  8. (1,5 бала) До кожного слайда вставити анімацію, до заголовків та текстів додати ефекти анімацій. Результати записати до таблиці:

№ слайда Анімації Ефекти анімації

  1. (0,5 бала) Зберегти презентацію. Записати створений файл ________________________________________________________________
  2. (0,5 бала) Продемонструвати створені слайди вчителю ________________
  3. (1 бал) Відкрийте в режимі створення нового файлу зразок професійної презентації, наприклад, бізнес-план, і ознайомтеся з нею. Перегляньте презентацію та перепишіть заголовки слайдів у звіт. _____________________
  4. (0,3 бала). Закінчити роботу. Здати звіти.

Оцінка: ________

Учням, які не можуть самостійно виконувати команди із створення слайдів та їх оформлення, роздають довідковий матеріал: картки 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Учитель звертає увагу учнів на такі операції, які вони не використовували на попередньому уроці. Рекомендує використати їх при створені презентації на тематичну атестацію.

IV.Підсумок уроку

Учитель підбиває підсумки виконаної практичної роботи, звертає увагу на допущені помилки, труднощі, які виникали під час виконання роботи, орієнтує на правильне використання довідкового матеріалу.

V.Домашнє завдання

Підготувати сценарій презентації, продумати її зміст, дизайн. На наступному уроці будемо створювати комп'ютерну презентацію.