Практична робота. Створення форм і звітів

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета:Навчитись створювати запити на основі таблиць баз даних. Обладнання: комп’ютери IMB PC інструкція. !!! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки та протипожежної безпеки !!!

Завдання 1.

На основі запитів створити звіти про:

  1. наявність матеріалів на складі на початок поточного періоду
  2. на кінець поточного періоду
  3. на надходження матеріалів
  4. на вибуття матеріалів

Звіти створювати за допомогою майстра звітів. До звіту про наявність матеріалів на складі на початок місяця «Звіт 1» потрібно із запиту «Запит 1» включити такі поля:

  1. Назва
  2. Одиниця вимірювання
  3. Ціна
  4. Кількість на початок
  5. Сума на початок

Для нормального відображення інформації на звіті рекомендується вибирати вигляд звіту табличний, а орієнтація аркуша — альбомна. Після створення запиту, його потрібно відкорегувати в режимі конструктора для покращення зовнішнього вигляду. Звіти 2, 3 і 4 створити аналогічно 1.

Завдання 2.

На основі запиту «Запит 5» створити звіт на вибірку матеріалів за назвою.

Порядок виконання роботи:

  1. Ввімкнути комп’ютер.
  2. Дочекатись повної загрузки Windows.
  3. Запустити MS Access.
  4. Відкрити створену базук даних.
  5. Виконати завдання №1.
  6. Виконати завдання №2.
  7. Замалювати в зошит структуру запитів у режимі Конструктор.
  8. Записати висновки до зошита з практичних робіт.
  9. Вигрузити Access.
  10. Вимкнути комп’ютер.

Домашнє завдання:

  • Підготуватись до практичної роботи №4. Тема «Робота із створеною базою даних».
  • Переписати до зошита з практичних робіт інструкцію до роботи №4.
  • Повторити використання майстра створення звітів в Access.
  • Повторити редагування звітів в режимі «Конструктор».

Запитання до захисту практичної роботи:

  1. Що таке звіти? З якою метою їх створюють?
  2. Чим звіт відрізняється від запиту?
  3. Яким чином у звіт додаються розрахунки?