Портфоліо проекту на тему: "Кому потрібні вектори?"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

КОМУ ПОТРІБНІ ВЕКТОРИ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

15 років, 9 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 9-го класу, ідея проекту: продемонструвати практичну значимість поняття векторних величин у навколишньому світі в ході самостійної дослідницької діяльності учні. Тут буде акцентовано увагу на те, що математика взагалі (і геометрія зокрема) є свого роду мовою, якою говорять інші науки, це той інструмент, без якого неможливе створення сучасної наукової картини світу.

План вивчення теми (вставити файл)

[1] план вивчення

[2] план впровадження

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність). Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію [3]

Своє повідомлення супроводжує презентацією [4]

2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [5]

3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Gran 2D. [6]

5. Об’єднює учнів у 3 груп.

6. Дає завдання кожній групі [7]

7. для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті

[8]

8. Вчитель дає список рекомендованих джерел

[9]

9. Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті

[10]

Робота над проектом

10. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

11. Учні опрацьовують запропоновані матеріали

12. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

13. Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника

[11]

14. Вчитель демонструє приклад блогу [[12]]

15. Вчитель дає інструкцію, щодо створення блогу [13]

16. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Gran 2D [14]

17. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації

Завершальний етап проекту

18. Учні представляють свої результати у вигляді презентації

19. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [15]

Відомості про автора

Користувач:Kubaj ho

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0979191414

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна