Портфоліо проекту з теми "Цілі вирази"(Алгебра,7 клаас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Цілі вирази

Tsili virazi karpo.jpg Aa.jpg

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра

Українська мова

Інформатика

Вік учнів, клас

12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Цей проект з математики для учнів 7-го класу з курсу алгебри. Під час вивчення теми «Цілі вирази» учні об’єднаються в 4 групки,одна з них група «Історики-Дослідники» досліджують рівень знань по даній темі, друга група «Теоретики-Науковці» узагальнюють матеріали, третя група «Господарі-Практики» запропонують практичні завдання, четверта група «Всезнайки-жартівники» оформлять рубрику «7 Клас цілий» . Для цього вони будуть користуватися інтернет ресурсами. Вчитель буде допомагати, розробить презентація, публікацію. В результаті учні розроблять довідник по темі де буде стислий опис по темі

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1.

Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2.

Пропонує публікацію про метод проектів.

Етап 3

Надає список запитань для самостійного опрацювання

Етап 4.

Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями

Етап 5.

Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації

Етап 6.

Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7.

Учні визначають свої знання за допомогою [таблиці «ЗХД»]

Етап 8.

Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання

Етап 9.

Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи . У проекті учні об’єднуються у групи: 1. Історики-Дослідники

Вивчають історичні відомості про цілі вирази,одночлен, многочлен, формули скороченого

множення

Досліджують рівень знань по даній темі учнів

Аналізують перспективу вивчення теми у старших класах

Знайомляться із викладом матеріалу у підручнику

2. Теоретики-Науковці

Узагальнють матеріал теми «Цілі вирази»

Характеризують види задач по даній темі

3. Господарі-Практики

Пояснюють способи розв’язання

Пропонують практичні задачі

Фантазують про вивчення теми у школі майбутнього

4. Всезнайки-жартівники

Пропонують жартівливі задачі

Оформлюють рубрику «7 клас цілий»

Пропонують рекламу, смішинки

Аналізують роботу груп у проекті

Етап 10.

Вчитель пропонує документи для підтримки дослідження

Етап 11.

Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження.

Етап 12

Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».

Етап 13


Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

Етап 14

Вчитель пропонує форму для оцінювання блогів.

Етап 15

Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою.

Етап 16

Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Етап 17

Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;

Етап 18

Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта а також учні самі себе можуть оцінити за допомогою контрольного списку самоспрямування для навчання

Етап 19

Вчитель дасть учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.

Етап 20

В результаті учні розроблять довідник по темі де буде стислий опис по темі Під час проведення дослідження учні будуть мати змогу користуватися інструкцією по створенню блогів і інструкцією як працювати в Power Point

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Карпо Надія Михайлівна

Фах, навчальний предмет

вчитель математики

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

Контактні дані

nadiakarpo21 на gmail

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень-листопад 2014

Місце проведення тренінгу

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна