Портфоліо проекту з теми "Тіла обертання навкло нас" (Геометрія, 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Тема"Тіла обертання навколо нас"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра,Геометрія,Інформатика

Вік учнів, клас

Вік 16-17 років 11 клас

Стислий опис проекту

Тема:Тіла обертання навколо нас.Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити де зустрічаються тіла обертання в повсякденному життя та навчитися розв'язувати задачі. Учні мають зібрати основні відомості про тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера, складові елементи, та все це скласти в інформаційну картку.

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про тіла обертання відбувається при заповненні ними ЗХД таблиця Для опитування учнів впродовж теми використовуємо Опитування та Бліц-опитування. Для того щоб учні знали що вони мають зробити в продовж проекту створено Контрольний список учнівського самоврядування Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи Блог учнів. Оцінювання блогу учнів буде виконуватися за такими критеріями Оцінювання учнівського блогу.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На вивчення теми "Тіла обертання навколо нас" у 11 класі відводиться 6 годин тобто 2 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи: Тиждень1 Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про Тіла обертаня

1.jpg


2.jpg


Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями Презентація для учнів Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею Учні обговорюють висунуті проблеми

Тиждень 2

Учні опрацьовують запропоновані матеріали Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування Для роботи учні об’єднаються у групи: Групи Доробляють всі необхідні матеріали Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт Підведення підсумків Висновки

Інстукції учням

Інстукція для створення презентації

Інстукція для створення публікації

Презентації для учнів(як зразок до представлення їх роботи)

Ці презентації слугуватимуть учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту

Приклади презентацій:

Учнівські презентації

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Годун Петро Іванович

Фах, навчальний предмет

Навчальний проект з алгебри

Навчальний заклад

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

с.Залісці, Збаразький р-н, Тернопільська область

Контактні дані

емейл: p.godun2011@gmail.com

Відомості про тренінг

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички

Дати проведення тренінгу

Жовтень-Листопад 2014

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна barna_ov

Шмигер Галина Петрівна