Портфоліо проекту з теми "Трикутники навколо нас"(геометрія 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Трикутники навколо нас"(геометрія 7 клас)

-Ewq oYwJjM.jpg NUGV8Ly5js.jpg

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Українська мова

Інформатика

Вік учнів, клас

7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Цей навчальний проект з математики(геометрії) для учнів 7 класу, в якому учні працюючи в групах досліджують та вивчають тему «Трикутники». Вони поділені на такі групи: теоретики, дослідники, практики, історики та мистецтвознавці. Вони досліджують , де зустрічаються рівні трикутники в нашому житті, і для чого вони нам потрібні. Проект завершується презентацією роботи учнів та публікацією статті в учнівський вісник. Обдаровані учні готують проведення свята "Я і математика"

План вивчення теми (вставити файл)

план вивчення теми

план реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

При вивченні теми на різних етапах використовуються різноманітні методи та інструменти оцінювання. Таке оцінювання допомагає учням і вчителям поставити навчальні цілі, від слідкувати прогрес у навчання учнів, забезпечувати зворотній зв’язок.

Таблиця ЗХД [1] використовується на початку проекту, в ході обговорень і в особистих щоденниках, а потім переглядаються наприкінці вивчення теми. Вони дають учням відмічати те, що вони знають, те, що хочуть дізнатися, і те, що вони вже дізналися. Під час проекту буде проводитися поточне оцінювання [2] Результи учні представляють у вигляді презентації, блогу чи публікації, які оцінюються за певними критеріями форма оцінювання блогу оцінювання презентації оцінювання публікації

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Вчитель збирає зацікавлених осіб, огололошує ідею проекту і приймає рішення щодо плану реалізації діяльності план реалізації проекту

Етап 2. Пропонує публікацію про метод проектів. буклет

Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання [3]

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями презентація

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації [4]

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД» "зхд"

Етап 8. Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання

Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи:

Теоретики

Історики

Практики

Дослідники

Мистецтвознавці [5]

Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів список сайтів

Етап 11.Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм зайти ще один.

Етап 12 Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право». тест

Етап 13 Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

Етап 14Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

Етап 15 Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою.

Етап 16 Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Етап 17 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;

Етап 18 Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.

Етап 19 Вчитель дасть учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.[6]

Етап 20. Вчитель перевіряє створений блог

Етап 21. Оцінювання блогу учнями форма оцінювання або якщо учні роблять презентацію чи публікацію оцінювання презентації оцінювання публікації

Етап 22. Консультація учнів щодо оформлення презентації.

Етап 23. Вчитель пропонує учням інструкцію щодо створення презентацій.[7]

Етап 24. Вчитель пропонує учням протягом проекту заповнювати документ контрольний список у самоврядуванні навчання для кращої орієнтації у роботі над проектом

Етап 25. Учні готуються до презентації проекту

Етап 26. Відбувається презентація проекту

Етап 27. Оцінювання діяльності учнів

Етап 28. Створення статті в учнівський вісник

Етап 29. Проведення свята "Я і математика"

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Букавин Лідія

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний уніерситет ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

email bukavyn_lvнаfizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

8.10.2014-

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна