Портфоліо проекту з теми "Трикутники" (геометрія 7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Хто або що вирішує за нас?

Основний та другорядні навчальні предмети

Геометрія, Інформатика, Українська мова

Вік учнів, клас

12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Даний проект розрахований на учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників». У проекті учні поділяються на 3 групи кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Публіцистів, Шукачів завдань.

Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.
Практики повинні дослідити трикутники, використовуючи відомі ознаки.
Публіцисти повинні викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів, яким знадобиться допомога у вивчені теми.
Шукачі завдань повинні здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.

Учням пропонуються наступні питання:

Ключове питання:

  • Хто або що вирішує за нас?

Тематичні питання:

  • Яке місце геометричних фігур в нашому житті?
  • Яка ж ознака важливіша?

Змістові питання:

  • Яка фігура називається трикутником?
  • Які властивості кутів трикутника вам відомі?
  • Які дві фігури називаються рівними?
  • Яка ознака рівнобедреного трикутника?
  • Що таке нерівність трикутника?

По завершенню проекту між учнями проходить диспут на тему «Яка ж ознака найпопулярніша?».

План вивчення теми

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання

  • Провести обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою Т-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами.
  • Забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту) для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного прогресу у навчанні.
  • Опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання.
  • Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів.

Діяльність учнів та вчителя

Початковий етап

  • Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає про метод проектів.
  • Пропонує публікацію про метод проектів.
Triangle .jpg
Triangle 1.jpg


  • Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (Підручник Бурда, Тарасенкова Геометрія 7 клас).
  • Пропонує презентацію проекту.
  • Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.
  • Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці.
  • Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці.
  • Вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
  • Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує такий метод як кольорові картки, де зелений – це теоретики, блакитний – це практики, фіолетовий – це публіцисти, червоний – це шукачі завдань.
  • У проекті учні об’єднуються у такі групи: Теоретики, Практики, Публіцисти, Шукачі завдань
  • Учням пропонується приклад - зразок публікації.
Приклад учня.jpg
Приклад учня1.jpg


Робота учнів над проектом

  • Учні обговорюють висунуту проблему.
  • Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
  • Учні відповідають на питання опитувальника
  • Вчитель пропонує групам учнів документи та [1] для підтримки дослідження.
  • Учні повідомляють про результати свого дослідження й представляють його.
  • Вчитель пропонує учням тест про авторське право, щоб правильно використовувати матеріали інтернету.
  • Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.
  • Запропонувати учням самостійно знайти ще один сайт.
  • Запропонувати учням оцінити web – сайт.
  • Вчитель проводить онлайн консультацію з учнями, які були відсутні.
  • Збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн - опитування.
  • Використання Електронної пошти для спілкування з учнями.
  • Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
  • Вчитель проводить консультацію, про те як виконувати публікацію й пропонує учням інструкцію щодо створення буклету

Заключний етап

  • Учні представляють свої результати досліджень у вигляді публікації.
  • По закінченню проекту проводиться диспут на тему "Яка ознака найпопулярніша?", де учні приходять до висновку, яка ознака використовується в житті найчастіше.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Загорська Катерина Іванівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто

Тернопіль

Контактні дані

Katrysiak23@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень - Листопад, 2014

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна, Шмигер Галина Петрівна