Портфоліо проекту з теми "Трикутники"(Геометрія,7 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Трикутники

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний - геометрія.

Дотичні - українська мова, інформатика

Вік учнів,клас

11-12 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Навчальний проект «Трикутники на долонях» розроблено відповідно до навчальної програми геометрії для учнів 7 класу. Під час роботи учні ділять на три групи: шукачі цікавого (опрацьовують теоретичний матеріал і шукають цікаві факти про трикутники та подають їх у вигляді публікації); практики (шукають цікаві задачі різних типів складності і подають їх у вигляді презентації); дослідники (ознайомлюються з проблемою, запропонованою вчителем і результат дослідження демонструють у вигляді презентації). Результати роботи над проектом будуть пред’явлені кожною групою учнів під час захисту проекту.


Ключове питання

 Що ми знаємо про трикутники?

Тематичні питання

 Чи всі трикутники однакові?

 Чи можна застосовувати трикутники у житті?

Змістові питання

 Яка властивість середньої лінії трикутника?

 Що таке суміжні кути?

 Що таке зовнішній кут трикутника ?

План вивчення теми(вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Т-таблиця

Контрольний список самоспрямування у навчанні

Самооцінювання спільної роботи

Оцінювання презентації

Самооцінювання учнівської презентації

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони будуть навчатися за методом проекту.

2. Пропонує публікацію проекту.


3. Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.

5. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою Опитувальника.

6. Учні обговорюють висунуті питання і проблеми.

7. Учні опрацьовують запропоновані вчителем запитання.

8. Учні визначають свої знання з допомогою Т-таблиці.

9. Вчитель проводить консультацію для дітей, які не справились із завданнями.

10. Учні проводять взаємонавчання.

11. Для об*єднання дітей у групи вчитель пропонує метод опитування.

12. Учні поділилися на групи:

       Практики
       Дослідники
       Шукачі цікавого

13. Вчитель ставить завдання перед кожною групою:

      Шукачі цікавого опрацьовують теоретичний матеріал і шукають цікаві факти про трикутники та подають їх у вигляді публікації.
      Практики шукають цікаві задачі різних типів складності і подають їх у вигляді презентації
      Дослідники ознайомлюються з проблемою, запропонованою вчителем і результат дослідження подають у вигляді презентації.

14. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список самоспрямування у навчанні.

15. Вчитель пропонує інструкцію для створення учнівських робіт. 16. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження

17. Вчитель пропонує учням пройти тест "Авторське право"

18. Для пошуку потрібних рішень вчитель пропонує учням список сайтів.

19. Вчитель дає учням посилання на сайти і пропонує знайти ще хоча б один.

20. Для оцінювання створених учнями публікації вчитель готує форма для оцінювання інформаційноо буклету учнів.

21. Учням пропонуються зразки учнівських робіт.

22. Учні ознайомлюються з критеріями оцінювання учнівської роботи.

23. Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі.

24. Учні приступають до роботи

25. У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді електронної пошти

26. Учні проводять взаємодопомогу впродовж усього проекту і вчитель пропонує самооцінювання спільної роботи.

27. Учні готуються до захисту проекту.

28. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

29. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято.

30. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

31. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Ірина Жак

Фах, навчальний предмет

Вчиель математики, математика

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

м. ТЕРНОПІЛЬ

Контактні дані

irazhak@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень-Листопад 2014


Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна