Портфоліо проекту з теми "Старе і нове про круг"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Старе і нове про круг

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія

Інформатика

Вік учнів, клас

7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Цей навчальний проект з геометрії для учнів 7 класу, в якому учні будуть проводити дослідження з теми «Круг», вивчати нові факти, порівнювати їх з отриманими раніше знаннями (основні формули, що стосуються круга), зможуть ознайомитися і спробувати порозв’язувати нестандартні завдання, спробують зробити оцінку своїх знань і вмінь. Результатом проекту буде збірник задач, але не звичайних задач на дослідження круга, а зібрання цікавих задач(наприклад Задача Дж. Лондона, Задача Наполеона, Задача про кмітливу ворону, тощо). Збірник задач будуть складати учні, які входять до групки "Казкарі", розвязки до збірника складатимуть "Всезнайки" і "Винахідники", допомагати їм будуть учасники групи "модератори", які будуть направляти їх і консультувати.

План вивчення теми (вставити файл)

вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Протягом всього виконання проекту проводиться оцінювання з метою допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Для того, щоб оцінити знання, якими володіють учні,які навчальні потреби вони маютьна початку вивчення теми вчите пропонує їм заповнити таблицю ЗХД і дати відповіді на запитання опитувальника.Пізніше знання учнів можна буде перевірити за допомогою Т-таблиці. Отримані результати вчитель використовує для подальшого планування своєї діяльності і обговорення їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях. Для полегшення роботи, учні використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, здійснювати самооцінку. Учням можна запропонувати користуватися під час створення презентацій Формою оцінювання презентації, яка буде використовується і для оцінювання їх кінцевих презентацій завершених проектів.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає у який спосіб вони навчатимуться за методом проектів.

Пропонує публікацію про метод проектів.[1]

Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлює дітей з ключовим та тематичними питаннями.[2]

Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою «ЗТД» - таблиці.

Учні обговорюють висунуті питання і проблеми. Відповідають на питання опитувальника

Учні опрацьовують запропоновані вчителем запитання.

Учні визначають свої знання з допомогою Т-таблиці.

Вчитель проводить консультацію для дітей, які не справились із завданнями.

Учні проводять взаємонавчання.

Для об*єднання дітей у групи вчитель пропонує метод опитування.

Вчитель представляє презентацію, де написані групи учнів

У проекті працюють групи учнів: «Машина часу» «π-касики», «всезнайки», «казкарі», «винахідники» і «модератори»

Кожна група знайомиться із поставленими перед нею завданнями за допомогою презентації, яку підготував вчитель.

Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження

Для пошуку потрібних рішень вчитель пропонує учням список сайтів.

Вчитель дає учням посилання на сайти і пропонує знайти ще хоча б один.

Для полегшення роботи учнів, вчитель надає їм інструкцію по створенню презентацій і одразу ж форму для їх оцінювання. Для того, щоб учні орієнтувалися в тому, що їм потрібно зробити вчитель також представляє для їхньої уваги зразок учнівської презентації. і форму її оцінювання. Під час виконання проекту учнів виконують спільну роботу, тому відбувається безперервне спілкування між ними. Також в їхній роботі їм допомагають модератори. Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, консультуються при цьому з вчителем. Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Учні розробляють збірник цікавих задач. Для доведення вміння шукати площу круга і його частин, вчитель пропонує учням скористатися Exel - файлом і доповнити його іншими вивченими формулами. Для оцінювання створених учнями презентацій, вчителем створено відповідно Форма оцінювання презентацій. Наприкінці роботи над проектом проводиться дослідження діяльності учнів вчителем, захист та презентація проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Музика Наталя

Фах, навчальний предмет

Геометрія

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

nataljamuzyka24 на gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень-листопад 2014 р.

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна Шмигер Галина Петрівна