Портфоліо проекту з теми "Подібність трикутників" (геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Тема"Подібність трикутників"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний - геометрія

Дотичні - укр.мова, географія

Вік учнів, клас

Вік 13-14 років 8 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити як можна використовувати подібність трикутників в навколишньому середовищі дослідження певних об’єктів природи. Проект завершується тим що учні разом з вчителем йдуть на екскурсію де вони зможуть застосувати набуті знання на практиці : як обчислити висоту дерева, гори, ширину річки.

План вивчення теми (вставити файл)

[План вивчення теми]

[План реалізації проекту]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про подібність трикутників відбувається при заповненні ними [ЗХД таблиця] Для опитування учнів впродовж теми використовуємо [Опитування]. Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи Блог учнів. Оцінювання блогу учнів буде виконуватися за такими критеріями [Оцінювання учнівського блогу]. Для того щоб учні знали що вони мають зробити в продовж проекту створено [Контрольний список учнівського самоврядування]

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На вивчення теми "Подібність трикутників" у 8 класі відводиться 14 годин тобто 7 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи:

Тиждень1

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів

Буклет для учнів.jpg

Буклет для учнів 1.jpg

2. Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями

[Презентація для учнів]

3. Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею Учні обговорюють висунуті проблеми Учні опрацьовують запропоновані матеріали Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці

Тиждень2

1. Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів

2. Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування

3. Для роботи учні об’єднаються у групи.

[Групи]

4. Отримують завдання які необхідно виконати впродовж проекту

5. Приступають до виконання завдань

Тиждень3

1. Вчитель пропонує документи для дослідження

[Дослідження]

2. Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь

3. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів

4. Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту

5. Вчитель використовує різні форми для зясування незрозумілих учням моментів це особисте спілкування і зсоби онлайн комунікації ( блог, обговорення).

6. Учні інтенсивно працюють над вивченям теми кожен у створених групках і відповідними завданнями

Тиждень4

1. Учні виконують завдання покладені на них.

2. Вчитель для того щоб краще бачити результати реальної роботи учнів пропонує їм створити блог.

3. Тим учням які не вміють створювати блог вчитель дає інструкції і вказівки

4. Учні роблять дописи у блозі про свої виконані завдання, або труднощі.

Тиждень5

1. Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження

2. Допрацьовують свої матеріали

3. Вчитель пропонує подумати яким чином (куди, коли) можна піти на екскурсію щоб на практиці втілити свої знання

Тиждень6

1. Учні роблять узагальнення своєї діяльності і створюють презентацію на зразок

[Зразок презентації]

2. Впровадження набутих математичних знань у практичну дослідницьку діяльність навколишнього середовища

Тиждень7

1. Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт

[Оцінювання презентації]

2. Навчальна екскурсія на природу

[Організація екскурсії]

3. Підведення підсумків Висновки

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Лучка Марія

Фах, навчальний предмет

Навчальний проект з геометрії

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

melnu4ykma [на] gmail.com

Відомості про тренінг

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички

Дати проведення тренінгу

жовтень-листопад 2014

Місце проведення тренінгу

М.Тернопіль ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна Шмигер Галина Петрівна