Портфоліо проекту з теми "Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

"Площі поверхонь і об'єми тіл обертання"(геометрія 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика

Українська мова

Інформатика

Вік учнів, клас

11 клас, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Це навчальний проект з геометрії для учнів 11 класу з геометрії, у якому учні вивчають тему «Площі поверхонь і об’єми тіл обертання». Учні утворюють 6 груп і кожна група досліджує певну проблему Учням ставиться проблема, що вони повинні побудувати дитячий майданчик з геометричних фігур і визначити яку найменшу кількість матералу вони повинні витратити.Міні-групи визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп. Детальне обговорення проводиться на факультативі. Проект завершується презентацією роботи учнів.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Етап 2. Пропонує публікацію про метод проектів. [1][2]

Етап 3.Надає список запитань для самостійного опрацювання Т-таблиця

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями учительська презентація

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації [3]

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці «ЗХД» [4]

Етап 8. Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання

Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи: Теоретики Історики Практики Дослідники Мистецтвознавці Публіцисти [5]

Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів список сайтів

Етап 11.Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм зайти ще один.

Етап 12 Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».

Етап 13 Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

Етап 14Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

Етап 15 Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою.

Етап 16 Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

Етап 17 Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі;

Етап 18 Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.

Етап 19 Вчитель дасть учням створити презентацію,приклад учнівської роботи де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, заповняють щоденники рефлексії щоденник рефлексії

Етап 20. Вчитель перевіряє створений блог

Етап 21. Оцінювання блогу учнями [6]

Етап 22. Учні готуються до презентації проекту

Етап 23. Відбувається презентація проекту

Етап 24. Оцінювання діяльності учнів критерій оцінювання проекту критерій оцінювання презентацій

Етап 25. Створення статті в учнівський вісник

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Карпо Марія

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний уніерситет ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

08.10.2014р

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка

Тренери

Барна Олена Василівна

Шмигер Галина Петрівна