Портфоліо проекту з теми "Площі плоских фігур"(Алгебра та початки аналізу 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Тема"Площі плоских фігур"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра,Геометрія Українська мова, Інформатика

Вік учнів, клас

Вік 16-17 років 11 клас

Стислий опис проекту

Тема:Використання інтегралу для пошуку площ плоских фігур.Суть проекту буде полягати в тому що учні зможуть дослідити як можна використовувати визначений інтеграл для пошуку площ плоских фігур. Учні перевірятимуть чи площа фігури обчислена за формулою дорівнює площі шуканої за допомогою інтеграла.Проект завершується тим що учні разом з вчителем оформлюють посібник для навчання іншим учням на майбутнє.

План вивчення теми

План вивчення теми

План впровадження теми

Оцінювання

Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про інтеграл і плоскі фігури відбувається при заповненні ними [ЗХД таблиця] Для опитування учнів впродовж теми використовуємо [Опитування]. Учні ведуть власний блог на якому описують кроки своєї роботи Блог учнів. Оцінювання блогу учнів буде виконуватися за такими критеріями [Оцінювання учнівського блогу]. Для того щоб учні знали що вони мають зробити в продовж проекту створено [Контрольний список учнівського самоврядування]


Оцінювання проекту

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На вивчення теми "Інтеграл. Використання інтеграла для пошуку площ плоских фігур" у 11 класі відводиться 10 годин тобто 5 тижнів Діяльність вчителя і учнів на кожному тижні роботи: Тиждень1 Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів Пропонує публікацію про метод проектів

Фото Буклета проекту.jpg


Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлення з ключовими і тематичними запитаннями [Презентація для учнів] Вчитель визначає навчальні потреби учні за ЗХД таблицею Учні обговорюють висунуті проблеми

Тиждень 2

Учні опрацьовують запропоновані матеріали Учні визначають свої знання за допомогою ЗХД таблиці Вчитель проводить консультацію для тих хто неправильно відповів Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує анкетування Для роботи учні об’єднаються у групи: [Групи]

Тиждень 3

Вчитель пропонує документи для дослідження [Дослідження] Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту Вчитель пропонує документи для підтримки дослідження Вчитель пропонує учням тест на авторство і пропонує дати на нього відповідь Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів Пропонує знайти їм ще один ,і пропонує форму для оцінювання довіри сайту Використання засобів онлайн комунікації

Тиждень4

Вчитель за допомогою опитування дізнається чи вміють учні створювати блоги Вчитель дає тим учням які ще не вміють створювати блоги конкретні вказівки і інструкції по їх створенню Учні використовують у своїй діяльності блог для опублікування результатів своєї роботи. Учні проводять дослдження і опрацювання матеріалів дослідження При необхідності вчитель проводить консультації Впродовж всього дослідження учні роблять дописи в блозі Учні роблять узагальнення своєї діяльності

Тиждень5

Доробляють всі необхідні матеріали Презентація , обговорення і оцінювання учнівських робіт Підведення підсумків Висновки

Інстукції учням

Інстукція для створення презентації

Інстукція для створення публікації

Презентації для учнів(як зразок до представлення їх роботи)

Ці презентації слугуватимуть учням для орієнтації в їх роботі, а саме в представлені публіці продукту своєї частинки проекту

Приклади презентацій:

Презентаці групи ПРОГРАМІСТИ

Презентація групи ТЕОРЕТИКИ

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Бобрик Василь Вікторович

Фах, навчальний предмет

Навчальний проект з алгебри

Навчальний заклад

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

с.Лопушне,Кременецький р-н, Тернопільська область

Контактні дані

bobrykvv09@gmail.com

Відомості про тренінг

Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички

Дати проведення тренінгу

Жовтень-Листопад 2014

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна barna_ov

Шмигер Галина Петрівна