Портфоліо проекту з теми "Комбінації геометричних тіл", (геометрія, 11 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

"Комбінації геометричних тіл" (геометрія, 11 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет - математика (геометрія)

Другорядні предмети:

  • укріїнська мова;
  • інформатика.

Вік учнів, клас

11 клас, 16-17 років

Стислий опис проекту

Цей навчальний проект з математики для 11 класу, в якому учні будуть вивчати тему "Комбінації геометричних тіл", а також в групках будуть досліджувати геометричні фігури в просторі та їх комбінації, реалізуючи це за допомогою комп’ютера. Проект закінчується написанням листа до головного архітектора міста з висловленою ідеєю створити плрщадку архітектурних досягнень молоді.

План вивчення теми

План вивчення теми

План реалізації проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Протягом роботи над проектом проводиться оцінювання, щоб допомогти учням у розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснення моніторингу власного навчання. Під час роботи над проектом учні можуть використовувати у якості оцінювання критерії оцінки, які часто застосовуються для підсумкових робіт, щоб визначити наскільки їх робота відповідає очікуваним результатам. Самооцінювання допомагає учням засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Потрібно мотивувати учнів думати про цілі роботи та оцінювати власні успіхи на шляху до їх досягнення.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію 1 cnjhsyrf.jpg Публикацияоо1.jpg про метод проектів.

3. Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (додає джерело, де можна взяти відповіді на питання).

4. Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлює учнів з ключовим і творчими питаннями.

5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею «ЗХД», яку пропонує у презентації.

6. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою «ЗХД» таблиці.

7. Вчитель організовує взаємонавчання (якщо є учні, які чогось не зрозуміли).

8. Вчитель проводить опитування, в якому діти оцінюють свої знання і можливості, за результатами якого розподіляє учнів на групки.

9. Учні об'єднуються на 4 групки: мандрівники в минуле; фундаменталісти; конструктори; мистецтвознавці.

10. Мандрівники в минуле. Шукають цікаві історичні факти про просторові фігури, їх обертання та комбінації. Збирають інформацію про об’єкт дослідження з метою аналізу, узагальнення та презентацій на широкий загал. Фундаменталісти. Учні мають підготувати систему геометричних понять у просторі, з'ясувати зв'язок між ними, якщо потрібно, то використати для цього схеми та розгалуження. Конструктори. Підбирають цікаві завдання, практичні задачі, кросворди. Також розробляють комп'ютерні моделі просторових фігур та їх комбінацій (за допомогою спеціальних комп'ютерних програм) Мистецтвознавці. Розпізнають серед, оточуючої їх навколо, архітектури, просторові фігури та їх комбінації, тіла обертання, описують їх. А також знаходять різні вірші, анекдоти, пісні та інші види мистецтва, що стосуються просторових фігур та їх комбінацій.

11. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження.

12. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право».

13. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

14. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

15. Учні спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою.

16. Спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

17. Спільне використання (створення, редагування) з іншими людьми документів та інших електронних ресурсів (зокрема текстових файлів, електронних таблиць, презентацій) як в режимі реального часу, так і відстроченого в часі.

18. Опитування, Миттєві повідомлення (МП), Електронна пошта.

19. Вчитель дасть учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі.

20. Вчитель детально пояснює учням, як створити блог і учні самі пробують створити блог. Ознайомившись при цьому з формою оцінювання блогу.

21. Учні досліджують поставлені проблеми, кожна групка окремо.

22. Учні аналізують роботу інших групок, вносять поправки і рекомендації. В результаті кожна групка має аналіз своєї роботи і знає, що потрібно виправити.

23. Учні заносять результати свого дослідження в блоги, прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження.

24. Учні презентують результати своїх досліджень всім учасникам.

25. Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою.

26. Оцінювання починається з ЗХД-таблиці.

27. Вчитель перевіряє учнів на результат виконанної роботи за допомогою контрольного списку.

28. Учні опрацьовують контрольний список.

29. Учні демонструють свої дослідження у вигляді презентації.

30. Учні роблять висновок: Чи вдалося їм досягнути поставлених цілей проекту?

31. Учні пишуть лист до головного архітектора міста та вручають його особисто.

32. Вчитель робить підсумок проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Починок Наталія Володимирівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

Чортківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6

Місто\село, район, область

Тернопільська обл., м. Чортків

Контактні дані

pochynok_nv[at]fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень-Листопад 2014

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна