Портфоліо проекту з теми "Геометричні перетворення" (геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Геометричні перетворення

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Геометрія;
  • Трудове навчання;
  • Природознавство.

Вік учнів, клас

13-14 років, 9 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове запитання

  • Як пізнати світ за допомогою симетрії?

Тематичні запитання

  • Чи існує симетрія в живій природі?
  • Чи може симетрія полегшити людині життя?

Змістові запитання

  • Що таке симетрія?
  • Які є види симетрії?
  • Які дві точки називаються симетричними відносно даної прямої?
  • Яка фігура називається симетричною відносно даної прямої?
  • Які властивості симетрії відносно точки, вам відомі?

Проект буде реалізовуватися в 9 класі на тему «Геометричні перетворення». Проект з алгебри, в якому учні будуть досліджувати що таке симетрія, де її використовують, і для чого вона потрібна. Для цього вони будуть сформовані у групи «Теоретики», «Дослідники», «Конструктори», «Реалісти». В ході цього проекту учні вивчатимуть види симетрії, вдосконалювати свої знання та вміння з природознавства та трудового навчання. Метою даного проекту є навчити учнів застосовувати симетрію на практиці; розвивати уяву, увагу, мислення, креативність, творчість, кмітливість; виховувати ввічливість, доброзичливість, взаємодопомогу, любов до природи, цікавість до навчання.
Проект завершиться виставкою учнівських робіт та виступами учнів.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми
План впровадження проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання проводиться впродовж усього проекту. Виконання проекту оцінює не лише вчитель, але й сам учень, тобто кожен раз відбувається самооцінювання, де учні в ході реалізації проекту користуються контрольним списком . Також, вчитель пропонує учням опитувальник. Для попереднього оцінювання знань учнів, вчитель пропонує свою презентацію, а також таблицю "З-Х-Д" для визначення рівня знань учнів щодо даної теми. Учні також, ведуть свої блоги, де на кожному етапі своєї роботи вони діляться враженнями та вказують на труднощі. Завершений проект оцінюється вчителем після його оприлюднення (захисту).

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує тему проекту, пояснює що таке метод проектів.
2. Учні переглядають презентацію вчителя, ознайомлюються з ключовим та тематичними питаннями проекту.
3. Учні діляться на групи "Теоретики", «Дослідники», «Конструктори», «Реалісти».
4. Кожна групка отримує своє завдання.
5. Для пошуку інформації учні використовують запропоновані вчителем інтернет-ресурси і пропонують свої.
6. В ході виконання проекту вчитель спостерігає за роботою кожного учня та регулярно проводить оцінювання.
7. Вчитель дає поради, або допомагає тим учням, в яких виникли труднощі.
8. Оцінювання між групами.
9. Вчитель разом із учнями обговорює отримані результати.
10. Висновки.
11. Захист проекту.
Проект завершується виступом учнів, де вони оприлюднюють свої результати дослідження, розповідають якими способами дійшли таких висновків, та організовують виставку своїх робіт. Вчитель спостерігає, при потребі допомагає у підготовці та проведенні заходу, оцінює роботу учнів.

  • І день - вступний урок, перегляд презентації, ознайомлення з методом проектів;
  • ІІ день - пошук інформації, початок роботи;
  • ІІІ день - виконання завдань проекту;
  • ІV день - обговорення, підсумки роботи;
  • V день - захист проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Михневич Оксана Степанівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика та інформатика

Навчальний заклад

Лучківська ЗОШ І-ІІ ступенів

Місто\село, район, область

с. Лучка, Тернопільський р-н, Тернопільська обл.

Контактні дані

myhnevych0210 на gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Жовтень-листопад 2014 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна, Шмигер Галина Петрівна