Портфоліо проекту з теми "Гаометрія і танець"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Зміст [сховати] 1 Назва навчальної теми 2 Основний та другорядні навчальні предмети 3 Вік учнів, клас 4 Стислий опис проекту 5 План вивчення теми 6 Оцінювання 7 Інструкції 8 Відомості про автора 8.1 Ім'я, прізвище 8.2 Фах, навчальний предмет 8.3 Навчальний заклад 8.4 Місто\село, район, область 8.5 Контактні дані 9 Відомості про тренінг 9.1 Дати проведення тренінгу 9.2 Місце проведення тренінгу 9.3 Тренери

Назва навчальної теми

"Геометрія і танець"

Основний на другорядні предмети

  • геометрія
  • фізика
  • укр. мова

Вік учнів, клас

15-16 РОКІВ 11КЛАС

Стислий опис проекту

Ключове питання:

  • 1. Це реально?

Тематичні питання:

  • 1.як виник танець?
  • 2.Де ми зустрічаємо в житті тіла обертання?
  • 3.Геометрія може створити танець?

Навчальний проект на тему " Геометрія і танець " розрахований на учнів 11 класу і стусується теми "тіла обертання".Це міжпредметний проект , який обєднує математику, фізику, укр. мову.

План вивчення теми

план вивчення теми 

Оцінювання

інструкції

інструкція  створення публікації   
інструкція створення презентації

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою "Таблиця ЗХД", для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. У своїй роботі над проектом учні використовують "Контрольний список", який допомогає їм визначити правильні кроки проведення дослідження. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання створених учнями публікації та електронного задачника, вчителем створено відповідно : Форма для оцінювання презентації та Форма для оцінювання публікації

відомості про автора

Імя, прізвище

Філик Тетяна Ростиславівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Місто/село, район , область

с.Ст Вишнівець, Збаразький райот, Тернопільська область

Контактні дані

телю 0967894656

Відомості про тренінг

Жовтень - Листопад, 2014 рік

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна, Шмигер Галина Петрівна