Портфоліо проекту "Соціальні мережі в сучасному світі"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Ящук Олександр Васильович

Назва проекту

Соціальні мережі в сучасному світі

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Інформатика, психологія, соціологія, економіка, маркетинг, охорона безпеки життєдіяльності

Вік учнів, клас

9-11 клас, 14-16 років

Стислий опис проекту

Проект орієнтований на учнів 9-11 класів.
В ході проекту учні:

  • вивчать теоретичний матеріал, що стосується теми проекту
  • проаналізують позитивні та негативні сторони даного явища
  • вища, вивчать способи і правила безпечного використання соціальних мереж

На практиці:

  • створять кілька профілів в соціальних мережах та протестують їх
  • оцінять потенціал соціальних мереж в плані навчальних та дослідницьких цілей
  • проведуть аналіз соціальних мереж на предмет захисту користувачів

Проект розрахований для проведення на базі паралельних класів.
Кожен клас об'єднується в підгрупи ("пошук", "аналіз", "представлення" та "координація").
Результати виконання проекту учні представлять у вигляді презентації, публікації та аналізу результатів соціологічного опитування.

Питання проекту

Ключове питання

Соціальні мережі - добро чи зло?

Тематичні питання

  1. Заради чого було створено першу соціальну мережу?
  2. Як використовуються соціальні мережі?
  3. Чи безпечні соціальні мережі?
  4. Яке місце соціальних мереж в житті сучасної людини?
  5. Яке майбутнє соціальних мереж?

Змістові питання

  1. Що таке "інтернет"?
  2. Які можливості мережі інтернет?
  3. Які види соціальних мереж існують?
  4. Які принципи існування соціальних мереж?
  5. За чий рахунок існують соціальні мережі?
  6. Як спілкуватися в "мережі"?
  7. Як захистити себе і свої дані?

План виконання теми

План виконання теми

Навчальні цілі

Мета

  • дослідити роль соціальних мереж у житті сучасної людини
  • допомогти учням зрозуміти суть соціальних мереж
  • навчити учнів безпеці та етикету соціальних мереж
  • спонукати учнів переосмисленя їх відношення до соціальних мереж
  • розвивати вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем
  • спонукати учнів до оволодіння навичками належного використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань


Завдання

  • провести соціологічне опитування "Соціальні мережі у Вашому житті"
  • дослідити динаміку розвитку соціальних мереж
  • розглянути існуючі соціальні мережі
  • створити перелік рекомендацій для користувачів соціальних мереж

Діяльність вчителя


Під час виконання проекту:

  • Вчитель формує тему проекту "Соціальні мережі в сучасному світі", ключове, тематичні та змістові питання проекту.
  • Передбачає та знаходить місце, час та умови для реалізації проекту.
  • Забезпечує необхідні ресурси для реалізації проекту.
  • Передбачає особливості роботи в ході проекту.
  • Передбачає можливі труднощі в роботі.
  • Готує та представляє критерії оцінювання робіт, об'єднує в підгрупи, таблиці З-Х-Д.
  • Створює призентацію та публікацію для пояснення переваг проектної технології та пояснює, чому їм варто прийняти участь у проекті.
  • Впродовж виконання всього проекту проводить консультації учнів та направляє їх діяльність в потрібне русло.
  • Вчителі проводять захист проектів та їх оцінювання, підводять підсумки проекту та рефлексію.


Блог вчителя
Вчителька презентація
Таблиця З-Х-Д

Діяльність учнів

Учні під час виконання проекту:

  • приймають участь в настановчі конференції
  • налагоджують міжгрупові зв'язки
  • ознайомлюються з вимогами, критеріями і правилами проведення проекту
  • консультуються з вчителем-координатором
  • працюють в підгрупах
  • взаємодіють з колегами
  • виконують свої безпосередні обов'язки в підгрупах
  • аналізують, оцінюють, обговорюють, удосконалюють та реалізують ідеї щодо виконання проекту
  • ведуть щоденники(блоги) виконання проектів
  • виконують поставленні завдання
  • готують та оформляють результати виконання проекту
  • готуються до захисту проектів

Опитування "Соціальні мережі у Вашому житті"
Результати опитування станом на 12.12.2013 7:55
Учнівська презентація
Учнівська публікація

Оцінювання

Оцінювання презентації
Форма для самооцінювання
Оцінювання публікації

Корисні ресурси

Портфоліо проекту "Молодіжна павутина"
Складено рейтинг соцмереж за популярністю у країнах світу
Социальные сети от А до Я
Навички 21 століття

Інші документи