Портфоліо проекту "Оптичні ілюзії"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Калінська Марина Григорівна

Назва проекту

Оптичні ілюзії

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Фізика, астрономія, інформатика, образотворче мистецтво, музика

Вік учнів, клас

5-7 класи, 8-9 класи

Стислий опис проекту

Розпочинаємо нашу подорож в країну оптичних ілюзій! Ми з хлопчиком Сашком будемо подорожувати в дивній країні, в якій тяжко розрізняти дійсне і побачене! В ході подорожі учні дізнаються, багато нового і цікавого про оптичні ілюзії. Вчаться спостерігати і аналізувати побачене, розрізняти оптичні ілюзії і об’єктивну дійсність. Учні будуть розробляти інформаційний бюлетень та розробляти веб-сторінки з фотографіями, малюнками та статтями для шкільного веб-сайту. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу. Учні набудуть навиків організації колективної роботи.

Питання проекту

Ключове питання

Чи все є таким, яким ми бачимо?

Тематичні питання

Чи завжди можна правильно зрозуміти оптичні явища?

Змістові питання

  1. Що таке оптичні ілюзії?
  2. Які існують види оптичних ілюзій?
  3. Де застосовують оптичні ілюзії?

План виконання теми

План вивчення теми

План впровадження проекту

Навчальні цілі

Учні проводять вивчення оптичних ілюзій та вивчають літературу для того, щоб - дізнатися, що таке оптичні ілюзії; - порівняти теоретичні та практичні дослідження; - оцінити можливості практичного застосування спостережень; Очікувані результати включають: - вміння використовувати наукові методи дослідження для вирішення проблем; - вміння виконувати простіші досліди з дотримуванням інструкцій та правил техніки безпеки; - демонструвати можливості використання інформаційних технологій для організації та аналізу даних і відображати це у відповідних графіках, діаграмах вміння підготувати, спланувати виступ команди з результатами дослідження, вміння оцінювати роботи однолітків та команди, вміння співпрацювати в малій групі, розподіляти ролі та оцінювати результати індивідуальної та групової роботи.

Діяльність вчителя


Під час виконання проекту:

  • Вчитель формує тему проекту "оптичні ілюзії", ключове, тематичні та змістові питання проекту.
  • Передбачає та знаходить місце, час та умови для реалізації проекту.
  • Забезпечує необхідні ресурси для реалізації проекту.
  • Передбачає особливості роботи в ході проекту.
  • Передбачає можливі труднощі в роботі.
  • Готує та представляє критерії оцінювання робіт, об'єднує в підгрупи
  • Створює призентацію та публікацію для пояснення переваг проектної технології та пояснює, чому їм варто прийняти участь у проекті.
  • Впродовж виконання всього проекту проводить консультації учнів та направляє їх діяльність в потрібне русло.
  • Вчителі проводять захист проектів та їх оцінювання, підводять підсумки проекту та рефлексію.


Блог вчителя
Вчителька презентація
Таблиця З-Х-Д
Результати тестувань

Діяльність учнів

Учні під час виконання проекту:

  • приймають участь в настановчі конференції
  • налагоджують міжгрупові зв'язки
  • ознайомлюються з вимогами, критеріями і правилами проведення проекту
  • консультуються з вчителем-координатором
  • працюють в підгрупах
  • взаємодіють з колегами
  • виконують свої безпосередні обов'язки в підгрупах
  • аналізують, оцінюють, обговорюють, удосконалюють та реалізують ідеї щодо виконання проекту
  • ведуть щоденники(блоги) виконання проектів
  • виконують поставленні завдання
  • готують та оформляють результати виконання проекту
  • готуються до захисту проектів



Оцінювання

Оцінювання презентації
Форма для самооцінювання
Оцінювання публікації
Форма оцінювання ресурсів інтернету
Оцінювання веб-сторінки

Корисні ресурси

Інші документи