Портфоліо проекту "Бюджет моєї сім'ї"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Автор проекту

Мельник Марія Василівна

Назва проекту

Бюджет моєї сім'ї

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Математика, інформатика

Вік учнів, клас

14-15 років, 9 клас

Стислий опис проекту

Проект, тривалістю 2 тижні, ставить перед учнями 9 класу мету: поглибити знання про відсотки, узагальнити та закріпити відсоткові розрахунки. В ході проекту учні вивчають відсотки, розв’язують задачі на відсоткове співвідношення, досліджують бюджет своєї сім’ї, відповідно до отриманих результатів будують графіки та таблиці.Даний проект реалізовується паралельно з виконанням навчальної програми. Проект практико-орієнтований, а тому включає елементи інформаційного, а також дослідницького пошуку, опрацювання додаткової літератури, дозволяє удосконалити вміння проводити відсоткові обрахунки. Результатом даного проекту буде розрахунок бюджету сім'ї, створення публікацій та презентацій кожною групою.

Питання проекту

Ключове питання

Як впливають відсотки на світ?

Тематичні питання

Як можна заробити на депозитах?

Що означає кредит під 0% річних? І як на цьому економити?

Змістові питання

Що таке відсоток?

Як знайти відсоток від числа?

Чи можна знайти число за його відсотком? Якщо можна, то як?

Яка формула складних відсотків?

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення

План реалізації

Навчальні цілі

1. Ознайомитися з історією виникнення відсотків.

2. Повторити вміння розв’язувати задачі на відсотки.

3. Дослідити бюджет сім'ї.

4. Здійснити міжпредметні зв'язки.

5. Отримати досвід дослідної роботи.

6. Навчитися працювати у команді.

7. Розширити межі спілкування.

Діяльність вчителя

Учитель формулює тему проекту, мету, ключове, тематичні і змістові питання, готує вступну презентацію, розказує про основні завдання проекту та оцінювання. Об'єднує учнів в групи шляхом жеребкування та формулює завдання для кожної групи: група «Історики» шукають історичні матеріали щодо виникнення поняття «відсоток», група «Теоретики» досліджують основні типи задач, які розв’язуються за допомогою відсотків, пояснюють способи їх розв’язання; група «Дослідники» досліджують бюджет сім’ї, складають діаграми і таблиці. Складає тестові завдання на тему "Відсоткові розрахунки". На останньому занятті вчитель підводить підсумки всієї проектної діяльності, оцінює роботу учнів.

Презентація

Буклет_Проектна діяльність

Карта пам'яті

Фасилітація

Блог вчителя

Діяльність учнів

Учні знайомляться з темою проекту, обговорюють ключове і тематичні питання з вчителем. Під час проекту виконують ряд завдань: шукають і структурують інформацію, створюють блог, готують публікацію та презентацію. Учні переглядають вступну презентацію; обговорюють тему проекту; проводять збір інформації в підручниках та Інтернеті; вчаться складати прості публікації в Publisher; досліджують бюджет сім'ї, аналізують отримані результати і проводять обчислення, складають діаграми та таблиці; розв'язують задачі на відповідну тематику; аналізують; роблять висновки;проходять підсумковий тест; створюють та демонструють презентацію проекту.

Презентація

Публікація

Блог учнів

Оцінювання

В ході проекту вчитель і обдарованні діти консультують інших учнів щодо виконання завдань. В кінці проекту учні складають тест "Відсоткові розрахунки", відповідно до настанов і завдань вчителя захищають свої роботи, характеризують роботи інших груп, вчитель відповідно до виконання поставлених завдань оцінює учнів.

Поточний тест

Підсумковий тест

Критерії оцінювання презентації

Критерії оцінювання публікації

Критерії оцінювання блогу

Таблиця ЗХЯД

Корисні ресурси

Відсотки-Математика-Алгебра

Формула складних відсотків

Відсотки та їх застосування

Приклад сімейного бюджету в таблиці

Вісім пасток і хитрощі кредитів під "0%"

Стаття Як зекономити сімейний бюджет

Інші документи

Категорія:Intel. Навчання для майбутнього. Версія 10.1