Портфоліо на тему "Симетрія"(геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Симетрія відносно точки і прямої

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет: геометрія

Другорядні предмети: українська мова, інформатика

Вік учнів, клас

9 клас, вік учнів 14-15 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове запитання

1. Як я можу змінити цей світ на краще

Тематичні запитання

1. Що робить світ гармонійним?

2. Як симетрія змінює моє життя?

Змістові запитання

1. Де є прояв симетрії в природі, рослинному і тваринному світі?

2. Які будівлі в вашій місцевості симетричні?

3. Чи використовується симетрія в архітектурних шедеврах?

4. Як пов`язана симетрія з світовою літературою?


Проект розрахований для учнів 9-го класу при вивченні теми: «Симетрія відносно точки і прямої». В позаурочний час учні, об’єднавшись у групи, збирають необхідний матеріал, класифікують його. Результати проекту учні подають у вигляді презентації, публікації. Завдяки участі в проекті діти отримують та вдосконалюють уміння працювати з різноманітними джерелами інформації, розвивати навички роботи на комп’ютері, здобувати знання та досвід, необхідний для подальшого життя, вчаться на практиці використовувати здобуті знання, переконуються в тому, що знання з математики потрібні в повсякденному житті. Працюючи над даним проектом, учні повинні з’ясувати: що таке симетрія відносно точки та прямої; знайти приклади симетрії в природі, архітектурі, літературі, музиці. В кінцевому результаті учні вирушають на екскурсію, де спостерігають і наводять приклади симетрії в своїй місцевості, після чого з використаних матеріалів готують стін-газету.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми [1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

На початку проекту оцінюється рівень знань учнів з поданої теми за допомогою опитування та мозкового штурму, з’ясовується рівень їх інтересу та очікувань від проекту. Протягом роботи над проектом учні оцінюються за допомогою форми для поточного оцінювання, що допомогає корегувати роботу над створенням спільного проекту. На протязі проекту учні готують презентацію. Презентація демонструється у класі та обговорюються. Під час захисту, проекти оцінюються згідно з критеріями форми оцінювання.

Файл для поточного оцінювання учнів

форма оцінювання комп'ютерних робіт

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1.Повідомлення теми.Обговорення.Вчитель пропонує публікацію для учнів Вчительська публікація

2.Об'єднання учнів у групи , вибір керівника з дотриманням принципу комфортності. Вільний вибір та диференціація.Пропонується вчительська презентація [2]


3.Пошук інформації , дослідницька діяльність, створення публікацій та презентацій. Самостійна робота, індивідуально-групова.

Учнівська робота групи архітекторів

Учнівська робота групи дослідників

Учнівська робота творчої групи

4.Оформлення проекту.

5.Захист проекту.

6.Оцінювання.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Бігальська Уляна

Фах, навчальний предмет

Навчальний заклад

Місто\село, район, область

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

жовтень-листопад, 2014 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна

Шмигер Галина Петрівна