Портфоліо навчальної теми "Симетрія" (геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Симетрія відносно точки і прямої

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет: геометрія

Другорядні предмети: українська мова, інформатика

Вік учнів, клас

9 Клас (14-15 років)

Стислий опис проекту

Навчальний проект з теми «Симетрія відносно точки та прямої» призначений для учнів 9 класу. В позаурочний час учні, об’єднавшись у групи, збирають необхідний матеріал про симетрію, класифікують його. Результати проекту учні подають у вигляді презентації. Завдяки участі в проекті діти отримують та вдосконалюють уміння працювати з різноманітними джерелами інформації, розвивати навички роботи на комп’ютері, здобувати знання та досвід, необхідний для подальшого життя, вчаться на практиці використовувати здобуті знання, переконуються в тому, що знання з математики потрібні в повсякденному житті.

Працюючи над даним проектом, учні повинні з’ясувати: що таке симетрія відносно точки та прямої; знайти приклади симетрії в природі, архітектурі, літературі, музиці.

По закінченню проекту проводиться обговорення на тему: «Чи існує симетрія у нашому житті?», і групи представляють свої результати досліджень у вигляді презентації.

План вивчення теми

План вивчення теми

План реалізації

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Провести обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою ЗХД-таблицядля того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами.

Поточне оцінювання(оцінювання учнівського блогу).

Для оцінювання та виставлення оцінок в журнал вчитель використовує опитувальник.

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує тему проекту, пояснює що таке метод проектів. Пропонує публікацію про метод проектів.

Hnyp.jpg Natalia.jpg

2. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці.[1]

3. Учні переглядають презентацію вчителя, ознайомлюються з ключовим та тематичними питаннями проекту.

4. Жеребкуванням учні об'єднюються в групи, кожна з яких має своє завдання. Всього в проекті є 2 групи: «Шукачі», «Спеціалісти».

5. Кожна групка отримує своє завдання. [2]

6. Для пошуку інформації учні використовують запропоновані вчителем інтернет-ресурси і пропонують свої. [3] 7. Запрошує вчителя правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в Інтернеті

8. Вчитель проводить консультацію, про те як створювати блог і пропонує учням інструкцію щодо створення блогу

9. Учні створюють блог у якому описують етапи роботи над проектом. [4]

10. Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel. [5] [6]

11. В ході виконання проекту вчитель спостерігає за роботою кожного учня.

12. Вчитель перевіряє знання учнів з теми за допомогою Опитувальника [7]

13. Вчитель дає поради, або допомагає тим учням, в яких виникли труднощі.

14. Учні взаємнооцінюють блог своїх однокласників за допомогою форми оцінювання блогу [8]

15. Учні створюють презентацію, за допомогою якої будуть представляти проект. [9]

16. Учні представивши проект роблять висновки. Чи прийшли вони до бажаного результату?

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Гнип Наталія Володимирівна

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

21.09.16 -30.10.16

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фіз-мат, 403 аудиторія

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна