Портфоліо навчальної теми "Середнє арефметичне. Відсотки (5 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Середнє арифметичне.Відсотки.

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
    • Інформатика
    • Українська мова і література
    • Економіка

Вік учнів, клас

  • 5 клас ( 10-11 років )

Стислий опис проекту

  • Навчальний проект з теми «Середнє арефметичне. Відсотки» призначений для учнів 5 класу. Учні закріплюють знання з математики, розвивають навички дослідницької діяльності, спостережливості, аналітичного мислення, вміння робити висновки; знайомляться з відсотками та роботою банку.Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Діти будуть складати звіти за результатами досліджень та знайденою інформацією. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету та інших наукових видань, що розкривають суть змістовних питань. Додатково, вони будуть створювати публікації. В кінці проекту вони дізнаються, як правильно назбирати гроші. І в кінці проекту вчитель із учнями ідуть у банк на свято карти Unior.

План вивчення теми

  • План вивчення теми: [1]
  • План впровадження проектів: [2]

Оцінювання

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою зхд-таблиці [3] для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник [4] для зясування проблем, що виникають в учнів при роботі. Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації [5].

Діяльність учнів та вчителя

                            Підготовка до роботи

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію.

Paholiuk.jpg Paholiuk2.jpg


Своє повідомлення супроводжує презентацією [6].

2 етап Визначає навчальні потреби учнів за допомогою зхд-таблиці. [7].

3 етап У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4 етап Пропонує усім учням загальне дослідницьке завдання у WORD [8] та EXCEL [9]

5 етап Об’єднює учнів у групи: Трикутники ( Лідери-доповідачі ), Квадрат ( матиматики-рецензенти ), Коло ( комутатори ).

6 етап Дає завдання кожній групі. Які вказані в учнівському блозі.

7 етап Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті [10].

8 етап Дає список рекомендованих джерел [11].

9 етап Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті [12].

                      Робота над проектом

10 етап Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

11 етап Учні опрацьовують запропоновані матеріали

12 етап Учні спілкуються з вчителем з використанням Skypе для з'ясуванням всіх питань

13 етап Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

14 етап Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [13].

15 етап Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [14]

16 етап Вчитель детально пояснює учням, як створити блог [15] і учні самі пробують створити блог. Ознайомившись при цьому з формою оцінювання блогу [16]

17 етап Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації.

                         Заключний етап роботи

18 етап Учні представляють свої результати досліджень у вигляді публікації.(Вчитель надає їм шаблон публікації) [17].

19 етап По закінченню проекту проводиться обговорення на тему: «Чи знадобляться знання про відсотки в реальному житті»

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Пахолюк Вікторія [18]

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

с.Зелене, Борщівський р-н., Тернопільська обл.

Контактні дані

pakholyuk95@mail.ru

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень - Жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка

Тренери

  • Барна Ольга Василівна
  • Галан Віра Іванівна