Портфоліо навчальної теми "Піраміда. Правильна піраміда (11 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Піраміда. Правильна піраміда

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • Історія
  • Українська мова

Вік учнів, клас

11 клас, 16-17 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Проект "Долина фараонів на шкільному подвір'ї" розрахований для учнві 11 класу. Його використовують під час вивчення теми з геометрії "Піраміда. Правильна піраміда". В процесі роботи над проектом учні засвоять такі поняття: піраміда, правильна піраміда, висота піраміди, властивості піраміди, вісь правильної піраміди, апофема.Також навчаться шукати площі бічної та повної поверхонь піраміди, об'єм піраміди. Учні розвинуть наступні вміння: працювати в групах, шукати і опрацьовувати інформацію з різних джерел, робити висновки. Діти будуть робити звіти за результатами досліджень і опрацьованою інформацією. Будуть створювати презентацію та вести записи у власному блозі, та створюють макет правильної піраміди. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «Ти де? А я в Єгипті», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання. Учень оцінює свій рівень знань по даній темі за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою опитувальника. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. У своїй роботі над проектом учні використовують Контрольний список, який допомогає їм визначити правильні кроки проведення дослідження. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання учнівського блогу, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію про метод проектів.

1м.jpg 2м.jpg

4.Вчитель пропонує презентацію проекту.

5.Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.

6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці.

7.Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали. Вчитель озганізовує спілукування з учнями через Skype.

8.Учні визначають рівень своїх знань за допомогоюТ-таблиці та ЗХД-таблиці.

9.Жеребкуванням учні об'єднюються в групи, кожна з яких має своє завдання. Всього в проекті є 4 групи: археологи - шукають цікаві факти про піраміди Стародавнього Єгипету, теоретики - висвітлюють основну теорію, наводять основні поняття і факти, практики - застосовують факти і поняття на практиці, розв'язують цікаві задачі, аналітики - аналізують отримані дані, створюють макет правильної піраміди. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію для захисту.

10. Учні створюють блог у якому описують етапи роботи над проектом.

11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список самоспрямування у навчанні

12. Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Excel.

13. Вчитель пропонує групам учнів документи для підтримки дослідження.

14. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

15. Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

16. Учні досліджують поставлені проблеми, кожна групка окремо.

17. Учні взаємнооцінюють блог своїх однокласників за допомогою форми оцінювання блогу

18. Для оцінювання вчитель пропонує опитувальник для учнів.

19. Учням пропонується інструкція для створення презентації

20. Учні створюють презентацію, за допомогою якої будуть представляти проект.

21. Учні представивши проект роблять висновки. Чи прийшли вони до бажаного результату?

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Марія Василівна Присяжнюк

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики геометрія

Навчальний заклад

Тернопільський національний університет імені Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

місто Тернопіль

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Фізико-математичний факультет ТНПУ

Тренери

Барна Ольга Василівна

Галан Віра Іванівна