Портфоліо навчальної теми "Лінійні рівняння та їх системи(7 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Хто важливіший?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • Українська мова

Вік учнів, клас

13 років, 7 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми "Лінійні рівняння та їх системи". У проекті учні об'єднуються у 3 групи, кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Шукачів скарбів. Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал. Практики повинні скласти і розв*язати рівняння,системи рівнянь, використовуючи відомі ознаки. Шукачі скарбів повинні знайти статистичні дані народжуваності і здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності. Учні засвоять поняття:лінійне рівняння, лінійне рівняння з однією змінною, лінійне рівняння з двома змінними, система лінійних рівнянь.Розвинуть наступні вміння: працювати в групах, опрацьовувати інформацію з різних джерел.Етапи роботи вестимуть у власному блозі. Вчитель буде допомагати, розробить презентація, публікацію. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «Наша гордість», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю,ЗХД-таблицю,а також опитувальник. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з формою оцінювання блогу

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної пошти


3.Пропонує публікацію про метод проектів.

Kvas1 2.jpg Kvas 2.jpg

4.Учні ознайомлюються з основними завданнями

5.Вчитель пропонує презентацію проекту

6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею та ЗХД-таблицею. Дані таблиці

призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе

вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.

7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці

8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.

9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої

завдання.

Робота над проектом

10.Вчитель пропонує учням тест про авторське право

11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні

12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання

13. Учні обговорюють висунуті проблеми.

14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

15.Учні відповідають на питання опитувальника

16.Вчитель пропонує інструкцію для створення учнівського блогу

17.Учні ознайомлюються з формою оцінювання учнівського блогу

18.Учні ведуть записи у блозі.

19.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і контрольний список для оцінки веб -сайтів

20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі

21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel

22.Учні приступають до роботи.

23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу

24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому

записи у блозі щодо результатів виконаних робіт

Завершальний етап проекту

25. Учні готуються до захисту проекту.

26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка

презентує результат своєї роботи.

28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Квас Оксана Богданівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0969165560

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна