Портфоліо навчальної теми "Лінійна функція,її графік і властивості (7 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Лінійна функція, її графік і властивості

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформаика
  • Українська мова
  • Образотворче мистецтво

12-13 років

Навчальний проект «Я- Супер Художник» розроблено відповідно до навчальної програми алгебри для учнів 7 класу. У проекті учні поділяються на дві групи кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Журналістів , Шукачів. Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал. Практики повинні дослідити що є графіком лінійної функції. Журналісти повинні викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів, яким знадобиться допомога у вивчені теми. Шукачі повинні знайти цікавий матеріал, загадки, вірші, використання ліній для рисування картин. По закінченню проекту проводиться обговорення на тему: «Чи можна лініями зобразити світ?»

План вивчення теми (вставити файл)

[1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою ЗХД-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. [2]

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Робота вчителя 1. Вчитель оголошує тему проекту учням.


2. Пропонує проблему яку вони будуть вирішувати, формулює питання які вони будуть розвязувати для вирішення проблеми.


3. Вчитель розповідає як вони будуть навчатися за методом проектів.


4. Пропонує познайомити батьків з тим чим вони будуть працювати і роздає їм створену публікацію.

Публикация5.jpg Публикация32.jpg


5. Вчитель пропонує учням презентацію проекту.


6. Ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями.


7. У проекті учні об’єднуються у такі групи: Теоретики, Практики, Журналісти , Шукачі.


8.Ознайомлення з правилами авторського права

[3]

9. Вчитель проводить онлайн опитування

[4]

Робота учнів

9. Учні обговорюють висунуту проблему


10. Учні опрацьовують запропоновані матеріали


11. Учні повідомляють про результати свого дослідження


12. Використання Електронної пошти для спілкування з учнями


13. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

14. Вчитель проводить консультацію, про те як створювати блог й пропонує учням інструкцію щодо створення блогу

[[5]]

і створення учнівського блогу

[[6]]

15. учні виконують завдання в Word

[7]

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Сергійчук Анна

Фах, навчальний предмет

Математика, алгебра


Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

0966343379

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-Листопад

Місце проведення тренінгу

ВУл. В. Винниченка, м. Тернопіль

Тренери

Барна О. В., Галан В.І.