Портфоліо навчальної теми "Координатна площина (6клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Координатна площина

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • українська мова

Вік учнів, клас

6 клас, 12 років

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Проект "Координатна площина" розрахований на учнів 6-го класу. Проект присвячений важливому поняттю сучасної математики координатна площина. Вивчення даної теми є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки координатна площина потрібна при вивченні графіків функцій в старших класах та їх побудові. Система координат оточує нас всюди (з допомогою координатної сітки пілоти, моряки визначать місце знаходження обєктів; при астрономічних спостереженнях координатна сітка використовується для складання зоряних і географічних карт.) Вміння будувати малюнки на координатній площині за допомогою точок викликає великий інтерес в учнів при вивченні даної теми. У проекті учні об’єднується в 2 групи кожна з яких має своїх Архітекторів, Дослідників, Практиків, Спеціалісти.В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи та створюють презентацію "Координатна площина?".

Даний навчальний проект з математики дасть можливість учням пов’язати математику із живою природою.

План вивчення теми (вставити файл)

[1] План вивчення теми

[2]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Вчитель проводить оцінювання впродовж усього проекту. За вибраними стратегіями та пропонованими інструментами. На початку вчитель проводить обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань.[3] Вчитель забезпечує учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі, щодо результатів виконаних робіт. Під час роботи над проектом вчитель пропонує опитувальник для з’ясування проблем, що виникають в учнів при роботі. Впродовж роботи над проектом, щоб виявити спрямування у навчанні вчитель використовує дослідницькі завдання у Word та excel. Наприкінці роботи над проектом оцінювання здійснюється за допомогою форми для оцінювання учнівської презентації та Т-таблиці.[4]

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1 етап Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені на цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує батькам публікацію. Своє повідомлення супроводжує презентацією. [5]

Моч.jpg Публиб.jpg

2 етап Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD [6] таEXCEL [7]

3 етап Об’єднює учнів у групи: дослідники, шукачі, експерти і журналісти за допомогою кольорових карток.

4 етап Дає завдання кожній групі [8]

5 етап Запрошує вчителя з правознавства для ознайомлення учнів з питанням дотримання авторського права при роботі в інтернеті

6 етап Дає список рекомендованих джерел [9]

7 етап Вчитель навчає дітей планувати свою самостійну діяльність у проекті, для цього він використовує контрольний список самоспрямування у проекті[10]

Робота над проектом

9 етап Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

10 етап Учні опрацьовують запропоновані матеріали

11 етап Учні спілкуються з вчителем з використанням Skypе для з'ясуванням всіх питань

12 етап Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

13 етап Вчитель виявляє проблеми учнів з виконанням завдань з допомогою опитувальника [11]

14 етап Вчитель демонструє приклад учнівського блогу [12]

16 етап Вчитель пропонує учням оцінити свій блог

17 етап Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації (журналісти та шукачі)

18 етап Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці. [13]

19 етап У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

Заключний етап роботи

20 етап Учні представляють свої результати у вигляді презентації, яку виконали за шаблоном та діляться враженнями від роботи над проектом та обдумують разом із вчителем наступний проект [14]

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Гандзюк Анна Віталіївна

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Місце проведення тренінгу

Тренери