Портфоліо навчальної теми "Квадратні рівняння (8 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Квадратні рівняння

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет:

  • математика

Суміжні предмети:

  • інформатика
  • українська мова
  • історія

Вік учнів, клас

8 клас (13-14 років)

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Навчальний проект «Цікаві рівняння - квадратні рівняння» розроблено відповідно до навчальної програми з алгебри для учнів 8 класу.

У проекті учні об'єднуються у дві групи, кожна з яких має своє дослідницьке завдання.

В процесі роботи учні вчаться розв'язувати квадратні рівняння, знайомляться з історією їх виникнення

і розвитку, вчаться створювати блог, працювати в групі, оцінювати роботи одне одного.

Наприкінці проекту проводиться захист робіт кожної групи (презентацій та публікацій), учні з вчителькою проводять обговорення результатів проекту.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Впродовж всього проекту проводиться оцінювання. На початку вивчення теми вчитель пропонує ЗХД-таблицю для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань. На кожному із етапів роботи над проектом учні шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту). Також пропонується опитувальник для того, щоб бачити на якому етапі знаходиться кожен учень, а також для визначення з яких питань учні потребують допомоги. Наприкінці роботи учням пропонується форма оцінювання їхньої роботи.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1.Вчитель повідомляє тему навчального проекту і розказує учням, як працювати за методом проектів.

2.Вчитель презентує публікацію про метод проектів.

КалиньК.jpg Калинь.jpg

3.Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлює учнів з ключовими, тематичними та змістовими питаннями.

4.Учні з вчителем обговорюють цілі навчального проекту та питання з презентації.

5.Вчитель визначає навчальні потреби та попередній рівень знань учнів за допомогою ЗХД-таблиці.

6.Учні обговорюють з учителем проблеми і питання, які виникли в них на даному етапі.

7.Після обговорення учні об'єднуються в дві групи для роботи над проектом: Дослідники історії та Практики науки.

8. Вчитель показує учням відео урок, як створити блог і кожен учень створює свій блог, в якому ділиться своїми досягненнями і враженнями від роботи над проектом, а також записує незрозумілі моменти дослідження.

9. Вчитель дає кожній групі завдання проекту.

10.Для пошуку необхідної інформації вчитель пропонує учням список корисних сайтів та просить знайти ще декілька інтернет-ресурсів самостійно.

11.Вчитель пропонує контрольний список для оцінки веб-сайтів.

12. Вчитель математики запрошує вчителя правознавства, щоб той розказав про авторське право. Учням пропонується пройти тест "Авторське право".

13.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel.

14.Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою сервісів комунікації. Учням, які мають проблеми у навчанні виділяється додатковий час для опрацювання теоретичного матеріалу з теми, з ними проводять консультації обдаровані учні, а також вчитель. Обдаровані учні допомагають учням, що мають проблеми у навчанні, у засвоєнні даного матеріалу. Займаються пошуком необхідних матеріалів для виконання завдань групи та контролюють щоб дані завдання виконали всі учні. За бажанням створюють окрему власну публікацію (стінгазету, бюлетень тощо).

15.Вчитель проводить перевірку роботи учнів над проектом за допомогою опитувальника.

16. Кожна група виконує свої завдання. Створюють презентації та публікації за поданими вчителем шаблонами. Вчитель також подає інструкції зі створення презентації і публікації.

17. Групи представляють свої презентації. Після захисту презентацій учні разом з вчителем проводять рефлексію щодо діяльності під час проекту. Вони оцінюють свою роботу, використовуючи контрольний список самоспрямування поданий вчителем.

18. Групи оцінюють роботи одна одної, вчитель підводить підсумки проекту.

Відомості про автора

Калинь Катерина Петрівна

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

kalyn_kp@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

21.09.16 -30.10.16

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фізико-математичний факультет аудиторія 403

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна