Портфоліо навчальної теми "Звичайні дроби (6 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Звичайні дроби

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика
  • Українська мова
  • Образотворче мистецтво

Вік учнів, клас

6 Клас (11-12років)

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Цей проект передбачає закріплювати знання учнів про математику та її місце у буденному житті людини.Навчальний проект з теми «Звичайні дроби» призначений для учнів 6 класу. Учні розвивають навички дослідницької діяльності, спостережливості, аналітичного мислення, вміння робити висновки; розвивають навички виконання дій із звичайними дробами. Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Діти будуть складати звіти за результатами досліджень та знайденою інформацією та вести свій блог. Планується , що учасники проекту поповнюватимуть базу даних результатів досліджень, щоб повернутися до них через деякий час. В результаті проекту учні дадуть відповіді на питання висунуті і вдосконалені впродовж розробки теми проекту. Вони мають надати конкретні підтвердження своїх досліджень. Набуті знання допоможуть їм у створені своєї ідеальної вечірки

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення

План впровадження в проекті

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання. Учень оцінює свій рівень знань по даній темі за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою опитувальника. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання учнівського блогу, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту підсумoвуємо отриманий результат.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1. Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Вчитель пропонує публікацію про метод проектів, учні уважно читають публікацію. Інтел.jpg Інтел1.jpg

3. Вчитель пропонує учням вчительську презентацію проекту, ознайомлює учнів з ключовим і тематичними питаннями.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.

5 Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблицею та ЗХД-таблиці.

6. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці .

7. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали. Вчитель організовує спілкування з учнями через Skype.

8. Жеребкуванням учні об'єднуються в групи, кожна з яких має своє завдання.Всього в проекті є 4 групи: дослідники - шукають факти та цікаву інформацію про звичайні дроби, теоретики - висвітлюють основну теорію, наводять основні поняття і факти, практики - застосовують факти і поняття на практиці, розв'язують цікаві задачі, аналітики - аналізують отримані дані. В кінці проекту учні обговорюють разом результати своєї роботи заносять у чнівський блог.

9. Учні створюють блог у якому описують етапи роботи над проектом.

10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

11. Учні спілкуються з іншими учнями школи, діляться набутими знаннями, вивченими за методом проектів .

12. Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання уWord .

13. Вчитель дає завдання учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, а також приклад учнівського блогу, як він має виглядати.

14. Вчитель детально пояснює учням, дає інструкцію як створити блог і учні самі пробують створити блог. Ознайомившись при цьому з формою оцінювання блогу.Вчитель дає завдання учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, а також приклад учнівського блогу, як він має виглядати.


15. Спільна роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками (учні обговорюють проект).

16. Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Оцінювання починається з опитувальника.

17. Учні досліджують поставлені проблеми, кожна групка окремо. 18. Вчитель пропонує групам учнів джерела для підтримки дослідження.

19. Учні демонструють результати своїх досліджень та записують їх у блог .

20. Учні роблять висновок: Чи вдалося їм досягнути поставлених цілей проекту?

21. Вчитель робить підсумок проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Міроха Василина Анатоліївна

Фах, навчальний предмет

Математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

0680980270

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

21.09.16 - 30.10.16

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фіз-мат, 403 аудиторія

Тренери

Барна О.В. Галан В.І.