Портфоліо навчальної теми"Правильні многокутники (9 клас)"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Правильні многокутники

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • математика
  • інформатика
  • українська мова

Вік учнів, клас

9 Клас (14-15 років)

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Навчальний проект з теми «Правильні многокутники» призначений для учнів 9 класу. Учні закріплюють знання геометрії, розвивають навички дослідницької діяльності, спостережливості, аналітичного мислення, вміння робити висновки; знайомляться з різноманітністю архітектурних пам’яток, творів мистецтва; цікавими фактами про правильні многокутники. Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання про правильні многокутники. Діти будуть складати звіти за результатами досліджень та знайденою інформацією. Вони будуть збирати та опрацьовувати дані з Інтернету та інших наукових видань, що розкривають суть змістовних питань. Та на основі досліджень і знайденої інформації будуть презентувати презентації своїх груп на тижні математики.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

План впровадження проекту

Оцінювання

Оцінювання відбувається упродовж усієї навчальної теми, щоб діагностувати знання та мислення учнів та їх міркування.

Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань на початку вивчення теми вчитель організовує обговорення ключового запитання проекту. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю, а також опитувальник, для того щоб бачити на якому етапі знаходиться кожен учень, а також для визначення питань з яких учні потребують допомоги.

Учні використовують контрольний список для створення презентації для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного прогресу у навчанні. Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів. Учні використовують форму оцінювання презентації. Цю інформацію учні мають отримувати до того, як робота завершена для того, щоб мати можливість виправити помилки і вдосконалити свою роботу. Для оцінювання та виставлення оцінок в журнал вчитель використовує ту ж саму форму оцінювання презентації проектів.

Діяльність учнів та вчителя

1. Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію про метод проектів, учні уважно читають публікацію.

Kolodij1.png Kolodij2.png


3. Вчитель пропонує учням вчительську презентацію проекту, ознайомлює учнів з ключовим і творчими питаннями.

4. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею, яку пропонує у презентації.

5. Учні обговорюють висунуті проблеми, опрацьовують запропоновані матеріали, визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

6. Вчитель організовує взаємо-навчання (якщо є учні, які чогось не зрозуміли). Та пропонує дослідницький журнал у Ворді та дослідницьке завдання в Екселі.

7. Учні виконують дослідницькі завдання.

8. Учні об'єднуються на 4 групки: шукачі скарбів історії, творчі особистості, всезнайки, допитливі люди.

9. Група «шукачі скарбів історії» досліджує історію правильних многокутників, правильний сімнадцятикутник Гауса, стародавні пам’ятки архітектури та сучасність (створення колеса зі спицями, побудова античних театрів, поділ циферблата годинника).

Група «творчі особистості» перевіряють чи може математика допомогти реалізувати мрію? Як знання геометрії впливають на архітектуру? Правильні многокутники в живому світі (морські зірки, квіти, сніжинки).

Група «всезнайки» вивчає побудову правильних многокутників, поділ кола на рівні частини. Правильні многокутники в архітектурі, живописі, (мозаїка, плитка).

Група «допитливі люди» досліджують правильні многокутники, які оточують нас в повсякденному житті. (Дитячі іграшки, м’ячі, шахматна дошка, вишивка, смачні страви).

10. Вчитель пропонує учням навчальний тест «Авторське право», учні проходять тест.

11. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

12. Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів, за якою учні визначать чи був їм корисний той чи інший сайт.

13. Учні спілкуються з іншими учнями школи., діляться набутими знаннями, вивченими за методом проектів .

14. Вчитель застосовує електронну пошту та групу в соціальній мережі VK.COM (або іншу соціальну мережу) для спілкування через інтернет.

15. Вчитель дає завдання учням створити блог, де вони будуть писати, що нового вони навчилися і з чим у них виникають труднощі, інструкцію, як створити блог , а також приклад учнівського блогу, як він має виглядати.

16. Вчитель детально пояснює учням, як створити блог і учні самі пробують створити блог. Ознайомившись при цьому з формою оцінювання блогу.

17. Учні заносять результати свого дослідження в блоги, прикріплюючи файли, які використовували в процесі дослідження.

18. Оцінювання відбувається упродовж всього навчання за темою. Оцінювання починається з опитувальника.

19. Вчитель перевіряє учнів на результат виконаної роботи за допомогою контрольного списку.

20. Учні опрацьовують контрольний список.

21. Учні демонструють свої дослідження у вигляді презентації. Вчитель дає учням шаблон презентації та інструкцію до створення презентації.

22. Учні роблять висновок: Чи вдалося їм досягнути поставлених цілей проекту?

23. Вчитель робить підсумок проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Хомуляк Ірина Володимирівна

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

0957213484

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

21.09.16 -30.10.16

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фіз-мат, 403 аудиторія

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна