Портфоліо навчальної теми

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
  • Зміст*

1.Назва моєї навчальної теми

"Числові нерівності"


2. Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія, інформатика


3. Вік учнів, клас

14-15 років, 9 клас


4. Стислий опис проекту

Навчальний проект «Числові нерівності» розроблено відповідно до навчальної програми з алгебри для учнів 9 класу.

У проекті учні об'єднуються у дві групи, кожна з яких має своє дослідницьке завдання.

В процесі роботи учні вчаться розв'язувати числові нерівності, знайомляться з історією їх виникнення і розвитку, вчаться створювати блог, працювати в групі, оцінювати роботи одне одного.

Наприкінці проекту проводиться захист робіт кожної групи (презентацій та публікацій), учні з вчителем проводять обговорення результатів проекту.

5. План вивчення теми

https://docs.google.com/document/d/1vWOBYH4kndBISn4FUV-vwWs2c1QztGXBdZkb5Rm6glw/edit#

6. Оцінювання

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів.

7. Діяльність учнів та вчителя

1.Вчитель повідомляє тему навчального проекту і розказує учням, як працювати за методом проектів.

2.Вчитель презентує публікацію про метод проектів.

3.Вчитель пропонує учням презентацію проекту, ознайомлює учнів з ключовими, тематичними та змістовими питаннями.

4.Учні з вчителем обговорюють цілі навчального проекту та питання з презентації.

5.Вчитель визначає навчальні потреби та попередній рівень знань учнів за допомогою ЗХД-таблиці.

6.Учні обговорюють з учителем проблеми і питання, які виникли в них на даному етапі.

7.Після обговорення учні об'єднуються в дві групи для роботи над проектом: Дослідники історії та Практики науки.

8. Вчитель показує учням відео урок, як створити блог і кожен учень створює свій блог, в якому ділиться своїми досягненнями і враженнями від роботи над проектом, а також записує незрозумілі моменти дослідження.

9. Вчитель дає кожній групі завдання проекту.

10.Для пошуку необхідної інформації вчитель пропонує учням список корисних сайтів та просить знайти ще декілька інтернет-ресурсів самостійно. 11.Вчитель пропонує контрольний список для оцінки веб-сайтів.

12. Вчитель математики запрошує вчителя правознавства, щоб той розказав про авторське право. Учням пропонується пройти тест "Авторське право". 13.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel.

14.Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою сервісів комунікації. Учням, які мають проблеми у навчанні виділяється додатковий час для опрацювання теоретичного матеріалу з теми, з ними проводять консультації обдаровані учні, а також вчитель. Обдаровані учні допомагають учням, що мають проблеми у навчанні, у засвоєнні даного матеріалу. Займаються пошуком необхідних матеріалів для виконання завдань групи та контролюють щоб дані завдання виконали всі учні. За бажанням створюють окрему власну публікацію (стінгазету, бюлетень тощо).

15.Вчитель проводить перевірку роботи учнів над проектом за допомогою опитувальника.

16. Кожна група виконує свої завдання. Створюють презентації та публікації за поданими вчителем шаблонами. Вчитель також подає інструкції зі створення презентації і публікації.

17. Групи представляють свої презентації. Після захисту презентацій учні разом з вчителем проводять рефлексію щодо діяльності під час проекту. Вони оцінюють свою роботу, використовуючи контрольний список самоспрямування поданий вчителем.

18. Групи оцінюють роботи одна одної, вчитель підводить підсумки проекту.

8. Відомості про автора

Цимбалюк Наталія Дмитрівна М - 51

9. Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

21.09.16 -30.10.16

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка, фізико-математичний факультет аудиторія 403

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна