Портфоліо з теми 'Служби Інтернету'(інформатика, 11)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Служби інтернету

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

інформатика, математика, українська мова

Вік учнів, клас

16 років, 10 клас

Стислий опис проекту

Цей навчальний проект з інформатики для учнів 10 класу, в якому учні будуть проводити дослідження з теми Служби інтернету, а саме учні мають провести опитування за допомогою Google форми "Яку поштову скриньку ви використовуєте?" після чого вони мають створити діаграму по даному опитуванні в документі Excel який який вони попередньо створять на Google Drive. Також учні які навчаються за методом проектів мають порівняти MS Word який встановлений на їхніх робочих машинах з тим що пропонує компанія Google використовуючи їх сервіс. Групи поділені таким чином, щоб було легко і зручно досліджувати навчальний матеріал, оскільки в них виділено основні поняття теми. Учні будуть досліджувати тему з використовуючи служби Google. Проект завершується презентацією учнями результатів своїх досліджень та проведенням учнівської конференції з даної теми.

Ключове запитання

1.Як інтернет сервіси допоможуть нам у подальшому житті?

Тематичні запитання

1.Що таке інтернет?

2.Що таке сервіси інтернету?

3.Основні сервіси інтернету?

4.Яке призначення електронної пошти?

Змістові запитання

1.Що Таке Електронна Пошта?

2.Яке призначення Google Docs?

3.Для чого використовуються Google Form?

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують Форму оцінювання для презентації , щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні, вона використовується і для оцінювання їх кінцевих презентацій завершених проектів. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів. Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію, Т-таблицю і учнівських письмових відповідей на запитання до есе.

Діяльність учнів та вчителя

Тиждень 1.

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як учні навчатимуться за методом проектів. Вчитель збирає зацікавлених осіб, оголошує ідею проекту, обговорює з ними План впровадження теми.

2. Вчитель пропонує публікацію про метод проектів.

Публікація Служби інтернету 1.jpg Служби інтернету 2.jpg

3. Вчитель пропонує список питань для самостійного опрацювання (з посиланнями на джерела, з яких можна почерпнути цю інформацію).

4. Вчитель пропонує учням презентацію проекту.

Презентація вчителя

Тиждень 2.

1. Учні обговорюють висунуті проблеми.

2. Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

3. Учні визначають свої знання за допомогою Т-таблиці.

Т-таблиця

4. Вчитель інформує учнів про завдання їхнього дослідження

Тиждень 3.

Вчитель пропонує учням документи для підтримки дослідження.

Дослідницьке завдання

Інструкція

Тиждень 4.

1. Вчитель проводить онлайн консультації для спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою;

2. Учні обговорюють план своєї діяльності за допомогою середовища інтернет для спільної роботи над навчальними проектами в групах чи парах в режимі реального часу разом з іншими учасниками;

3. Вчитель застосовує електронну пошту та hangouts для спілкування через інтернет.

4. Вчитель пояснює учням основні критерії створення презентації та націлює їх на зміст та обсяг їхніх документів. Для цього вчитель створює форму для оцінювання презентації проекту.

Форма оцінювання

5. Учні створюють презентації до своїх досліджень.

Шаблон презентації для захисту проекту

6. Учні повідомляють про результати своїх досліджень.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Онисько Ярослав

Фах, навчальний предмет

Інформатика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Місто, область

м.Тернопіль Тернопільської обл.

Контактні дані

email: OYarik@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Тренінг вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Тренери

Галан Віра Іванівна