Портфоліо з теми "Функція" (Алгебра 10 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Функція (10 клас)

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Фізика, економіка

Вік учнів, клас

15-16 років, 10 клас

=Стислий опис проекту Проект "Функціональна феєрія" присвячений важливому поняттю сучасної математики функціональній залежності. Вивчення функцій, їх поведінки та побудова їх графіків є важливим розділом шкільного курсу математики, оскільки знання побудови графіків часто допомагає вирішувати складні завдання, а інколи є єдиним засобом їх вирішення. Вміння будувати графіки функцій викликає великий інтерес в учнів. В процесі роботи над проектом в учнів розвивається абстрактне мислення і просторова уява. Матеріал проекту являє собою пізнавальний інтерес для учнів і може застосовуватися для різних груп школярів внаслідок своєї узагальненості та практичної спрямованості.

Ключове запитання

1. Чи може кожен день бути як свято?

Тематичні питання:

1.Що можна дізнатися за допомогою функції?

2.Про що може розповісти графік функції?

3.Як поняття «функція» проявляється в нашому житті?


Змістові питання:

- Що називають функцією?

- Які існують способи задання функції?

- Що називають областю визначення, областю значення функції?

- Які функції називають зростаючими, спадними?

- Які функції називають парними, непарними?

- Як дослідити функцію?

=План вивчення теми

=Оцінювання [1] [2] Протягом всього періоду розробки проекту проводиться оцінювання, з метою допомоги учням, правильної координації їх мислення, та його розвитку. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань(уже відомого, «старого») на початку вивчення теми вчитель методом мозкового штурму згадує матеріал,уже відомий учням, при цьому вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях. Учні виконують само оцінювання, яке допоможе їм засвоїти стандарти, за якими оцінюватимуться їх навчальна діяльність та досягнення. Коли учні оцінюють власні мисленнєві процеси або створену ними роботу, вони не просто займаються пошуком помилок

Діяльність учнів та вчителя Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів

Вчитель збирає зацікавлених осіб, огололошує ідею проекту і приймає рішення щодо плану реалізації діяльності план реалізації проекту

Етап 2. Пропонує публікацію про метод проектів.[3]

Етап 3.Пропонує інструкцію по створенні публікацій[4]

Етап 4.Пропонує презентацію проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями презентація[5]

Етап 5. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за таблицею [6]

Етап 6. Учні обговорюють висунуті проблеми і питання, і опрацьовують запропоновані матеріали

Етап 7. Учні визначають свої знання за допомогою таблиці і опитувальника[7]

Етап 8. Вчитель проводить консультацію, запропонувати презентацію на якій є правильні відповіді на поставлені питання

Етап 9.Жеребкування учнів вчитель поділяє дітей на групи. У проекті учні об’єднуються у групи:

Теоретики


Практики


Дослідники


Етап 10. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів

Етап 11.Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм зайти ще один.

Етап 12 Вчитель ознайомлює учнів з авторськими правами сайтів.

Етап 13 Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів та знайти ще хоча б один сайт самостійно.

Етап 14Вчитель пропонує форму для оцінювання сайтів.

Етап 15 Вчитель пропонує учням інструкцію щодо створення презентацій[8]

Етап 16 Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання а також джерел.

Етап 17 Учні обговорюють висунуті проблеми.

Етап 18 Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

Етап 19 Учням пропонуються зразки учнівських робіт.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Василина Биць

Фах, навчальний предмет

Алгебра

Навчальний заклад

ТНПУ ім. Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

0969398449

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015

Місце проведення тренінгу

м. Тернопіль, вул.Винниченка,10

Тренери

Барна О.В