Портфоліо з теми "Трикутники" (геометрія, 8 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Розв'язування трикутників. Теорема Піфагора

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія Алгебра Інформатика

Вік учнів, клас

13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Даний проект розроблений для учнів 8 класу, при вивченні теми «Розв’язування трикутників». Це предметний проект, який допоможе учням краще засвоїти матеріал, що пропонується навчальною програмою. Робота над проектом завершується у формі дидактичної гри «Інтелектуальні гонки»

План вивчення теми

План вивчення теми
План реалізації проекту

Оцінювання

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою «Т - таблиці» та Опитувальника, для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують.

Діяльність учнів та вчителя


Урок 1

1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає учням як вони навчатимуться за методом проектів.

2. Пропонує публікацію про метод проектів.
Брошура трик.JPG 2.JPG
3. Вчитель збирає зацікавлених осіб, оголошує ідею проекту, обговорює з ними і приймає рішення щодо плану реалізації проекту.

4. Учні разом з вчителем обговорюють цілі і основні питання проекту.

5. Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання.

6. Вчитель пропонує презентацію проекту.

7. Ознайомлює з ключовими, тематичними питаннями.

Урок 2

1. Учні обговорюють висунуті на попередньому уроці питання і проблеми.

2. Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

3. Визначають свої знання за допомогою Т – таблиці.

4. Для тих дітей яким потрібно вчитель проводить консультацію.

5. Вчитель об’єднує дітей у дві групи і проводить навчання методом взаємонавчання.

6. Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує метод жеребкування.

7. Одна із груп готує інформацію про Піфагора, його життя, інша – підбирає цікавий матеріал, який стосується теми уроку.

8. Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.

9. Вчитель пропонує посилання на сайти і пропонує їм знайти ще один сайт.

10. Учні спілкуються в позаурочний час за допомогою електронної пошти або скайпу.

11. Кожна група працює над поставленим їм індивідуальним завданням.

12. Результати свого дослідження учні відображають у вигляді презентації, в якій описують по групах, які дослідження вони проводили.

Урок 3

1. Вчитель перевіряє результат виконаної роботи учнів за допомогою контрольного списку.

2. Результатом діяльності учнів є виступ, презентація.

3. Завершується проект дидактичною грою «Інтелектуальні гонки»

4. Після демонстрації проведених досліджень учні роблять висновки, аналізують виконану роботу над проектом.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Павлова Ганна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

Полянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Місто\село, район, область

Хмельницька область, Шепетівський район, село Поляна

Контактні дані

Електронна адреса anet.pavlova@ukr.net

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка фізико-математичний факультет 403 аудиторія

Тренери

Барна Ольга Василівна