Портфоліо з теми "Симетрія" (геометрія, 9 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

Як дві каплі

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний предмет: математика(геометрія)

Другорядні предмети:інформатика і трудове навчання

Вік учнів, клас

Вік: 14-15 років

Клас: 9

Стислий опис проекту

Даний навчальний проект з геометрії дасть можливість учням пов’язати все те, що вони вивчають на уроках з тим що їх оточує. Він розрахований на учнів 9-го класу. Зокрема це стосується застосування симетрії на практиці. У проекті учні об’єднується в 2 групи кожна з яких має своїх Архітекторів, Дослідників, Спеціалісти.

Архітектори - повинні чітко визначити завдання та допомогти іншими поєднати вивчення симетрії і її застосування на практиці.

Дослідники - повинні опрацювати теоретичний матеріал.

Спеціалісти - повинні викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів,яким знадобиться допомога у вивчені теми.

По завершенню проекту між учнями проходить диспут.

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Провести обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою [1] ЗХД-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами. Забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі [[2]] щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту) для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного прогресу у навчанні.


Діяльність учнів та вчителя

Початковий етап

Етап 1. Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає учням про метод проектів.

Етап2. Вчитель пропонує публікацію] про метод проектів.

Етап 3. Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує палички різних кольорів, де зелений – це архітектори, жовтий – це дослідники, червоний – це спеціалісти.

Етап 4. Вчитель обєднує унів у групи: Архітекторів, Дослідників, Спеціалістів

Етап 5. Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання (Підручник Бурда, Тарасенкова Геометрія 9 клас).

Етап 6. Вчитель пропонує [[3] презентацію] проекту учням, ознайомлює з ключовими і тематичними питаннями.

Етап 7. Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою [[4] ЗХД-таблиці]

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Михайлецька Мар'яна Миколаївна

Фах, навчальний предмет

математика

Навчальний заклад

Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

lutsiv_mm@fizmat.tnpu.edu.ua

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень - жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна