Портфоліо з теми "Графічний редактор" (інформатика 5 клас)

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук


Назва навчальної теми

Графічний редактор

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Інформатика
  • Образотворче мистецтво
  • Українська мова

Вік учнів, клас

5 клас (10-11 років)

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Ключове питання
Чи треба бути художником, щоб навчитися створювати малюнки за допомогою комп'ютера?

Тематичні питання
1. Чи можна навчитися малювати за допомогою комп'ютера?
2. Чи завжди зручно малювати тільки за допомогою олівця і пензля?

Змістові питання
1. Що ви розумієте під комп'ютерною графікою? Де вона застосовується?
2. Що таке графічний редактор? Які його основні можливості?
3. На які групи можна розбити інструменти в панелі інструментів?
4. Що таке основний колір? Як задати колір фону?
5. Які інструменти відносяться до інструментів художника?
6. Що таке фрагмент?
7. Які операції можна виконувати над фрагментами?
8. Для чого використовується інструмент Масштаб?
9. Як здійснюється введення графічної інформації в комп'ютер?

Навчальний проект розроблено відповідно до навчальної програми інформатики для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Тема: «Графічний редактор»

План вивчення теми

План вивчення теми

Оцінювання

Для оцінювання учнівських робіт пропонується використати розроблені форми оцінювання,
з якими учні знайомляться перед початком роботи у проекті. Передбачається оцінювання
не тільки вчителем, але й самооцінка та Т-таблиця оцінювання учнями. На заключному занятті
пропонується провести також тестування вихідних знань учнів, захист та презентація проекту.

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

1 етап: постановка проблеми, мети, завдань.
2 етап: проведення опитування з метою з'ясування знань про графічному редакторі і умінь ним користуватися Опитування.
3 етап: проведення експерименту з метою з'ясування важливості дотримання правил користування меню, панелі інструментів і палітри.
Дізнатися в яких професіях можна застосовувати вміння та навички отримані при роботі в графічному редакторі.
4 етап: розбити учнів на групи.Кожна група буде малювати емблему школи У групі хлопці розподіляють обов'язки: хто буде малювати фон,
хто - деталі малюнка. Потім зображення збирають в єдине ціле.
5 етап: Оцінювання роботи самими учнями.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Тетяна Смоляк

Фах, навчальний предмет

Спеціальність: Інформатика

Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

no

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

08.10.2014

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В.Гнатюка

Тренери

Барна Ольга Василівна
Шмигер Галина Петрівна